News powiązane z chatbot

2020-07-21 | 06:00
Technologie przyszłości
Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Konsumenci już oczekują interakcji z SI [DEPESZA] News powiązane z chatbot

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Konsumenci już oczekują interakcji z SI [DEPESZA]

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. – Wykorzystanie sztucznej inteligencji do obsługi klienta już z nami zostanie. Zmiany w zachowaniu konsumentów wymuszone przez kryzys stworzyły wyraźną okazję do skalowania wdrożeń SI – przekonują eksperci.
więcej
2019-03-12 | 06:00
Technologie przyszłości
Nowy system informacji wesprze sztuczna inteligencja. Wdrażane w jego ramach rozwiązanie antyplagiatowe wykryje powtórzenia i styl wypowiedzi

Nowy system informacji wesprze sztuczna inteligencja. Wdrażane w jego ramach rozwiązanie antyplagiatowe wykryje powtórzenia i styl wypowiedzi

Nowy system POL-on, opracowywany przez Ośrodek Przetwarzania Informacji Państwowego Instytutu Badawczego, ma być zgodny z założeniami Konstytucji dla Nauki. Wśród przygotowywanych inteligentnych rozwiązań znajdują się m.in. chatbot, inteligentne wyszukiwarki czy system antyplagiatowy śledzący nie tylko powtórzenia, lecz także styl wypowiedzi. Fundamenty systemu powstaną przed początkiem nowego roku akademickiego.
więcej
2018-11-02 | 06:24
Internet
Cyberprzestępcy wykorzystają do wykradania danych sztuczną inteligencję. Technologia, by pozostać nierozpoznaną, będzie udawać żywego człowieka

Cyberprzestępcy wykorzystają do wykradania danych sztuczną inteligencję. Technologia, by pozostać nierozpoznaną, będzie udawać żywego człowieka

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji może się obrócić przeciwko ludziom. Przestępcy mogą wykorzystać systemy inteligentne oraz narzędzia automatyzujące do przeprowadzenia ataków na coraz szerszą skalę. Zagrożenie może również przyjść ze strony asystentów głosowych, którzy mogą do nas dzwonić i podając się za konsultantów telefonicznych, wykradać nasze wrażliwe dane. Technologia jest już na tyle zaawansowana, że trudno rozpoznać, czy rozmówcą jest człowiek czy maszyna.
więcej
2012-10-25 | 13:25
IT i technologie
Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

Za 8 lat połowa rozmów na infoliniach z tzw. czatbotem zamiast konsultanta

– Jednym z motorów napędowych światowej gospodarki jest internet, który już zdążył zrewolucjonizować wiele procesów, jakie na światowych rynkach się odbywają – uważa Sebastian Kulczyk, inwestor Stanusch Technologies. To tłumaczy, jego zdaniem, dlaczego rynek tzw. czatbotów rośnie w tak szybkim tempie. Według szacunków firmy do 2020 roku połowa rozmów na infoliniach będzie obsługiwana przez maszynę.
więcej