Komunikaty PR

Zanurz się w świat majsterkowania - ruszają beta testy Workshop Simulator VR

2023-09-28  |  09:30
Biuro prasowe

Notowana na rynku NewConnect spółka VR Factory Games, tworząca gry wykorzystujące technologię wirtualnej rzeczywistości (VR), rozpoczyna beta testy swojego najnowszego tytułu Workshop Simulator VR na platformie Meta Quest 2. Premiera produkcji, w której gracze spróbują swoich sił w majsterkowaniu i odnawianiu przedmiotów z tzw. „duszą”, ma nastąpić do końca 2023 roku.

Workshop Simulator VR to unikalny symulator prowadzenia własnego warsztatu renowacji wyjątkowych przedmiotów. Dzięki dopracowanej immersji tytuł umożliwi użytkownikom zanurzenie się w świat sztuki rzemieślniczej, w którym będą  mogli uwolnić swoją kreatywność. Właśnie dziś rozpoczynają się pierwsze zamknięte beta testy produkcji.

- Mamy nadzieję, że beta testy nastawione na bardzo szczegółową współpracę z graczami pozwolą nam dopracować tytuł tak, aby już od premiery, jak największa liczba graczy była zadowolona z tego, co im zaoferujemy. Liczymy, że wsłuchując się w głosy użytkowników, po premierze uzyskamy jak największe grono zadowolonych odbiorców. Wierzymy, że dzięki dopracowanym mechanikom i gameplay nasza produkcja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom symulatorów, a ci, których szczególnie interesują zagadnienia związane z renowacją i przywracaniem do życia starych przedmiotów, będą po prostu wniebowzięci - mówi Sławomir Matul, CEO VR Factory Games.

Workshop Simulator VR pozwoli graczom na naukę  procesu renowacji przedmiotów, począwszy od ich rozłożenia na podstawowe elementy, przez odnowienie każdego z nich, aż po ponowne skompletowanie całkowicie odnowionego przedmiotu. Już od pierwszych zleceń użytkownicy poznają  wiele technik renowacji, takich jak przygotowanie powierzchni do malowania, szlifowanie czy malowanie. Wraz ze zdobywaniem nowych doświadczeń i wiedzy, gracze będą mogli przyjmować coraz bardziej skomplikowane i lepiej płatne zlecenia. Wisienką na torcie w grze są wciągające historie, nierozerwalnie powiązane z przedmiotami i ich właścicielami zlecającymi renowację.

- Grając w Workshop Simulator VR, gracz dowie się, do czego są przeznaczone poszczególne narzędzia, jak działają oraz w jakich procesach się sprawdzają. To, czego nauczy się w trakcie rozgrywki, z powodzeniem będzie mógł wykorzystać w realnym świecie - podkreśla Sławomir Matul.

Premierę Workshop Simulator VR na urządzenia Meta Quest (Quest 2, Quest Pro oraz Quest 3) zaplanowano w IV kwartale br. W 2024 r. - po zebraniu informacji zwrotnych od graczy tej platformy sprzętowej - VR Factory Games zamierza wydać grę na PS VR2, Steam i Pico VR.

Równolegle spółka pracuje nad grami: Bartender VR Simulator i Horror Bar VR w wersjach na PlayStation VR2. Ich premiery  planowo odbędą się jeszcze w tym roku. Pierwszy tytuł to gra będąca połączeniem symulatora i kursu barmańskiego. Produkcja kilka miesięcy po debiucie w głównym sklepie Meta Quest stała się jednym z hitów sprzedażowych tej platformy. 21 września br. VR Factory Games udostępniło graczom kolejny znaczący update do gry na platformie Meta Quest.

W Horror  Bar VR gracze wcielają się w rolę barmana w świecie zombie, serwującego „straszne” dania i pełnokrwiste drinki.

W dniach 6-7 października podczas Game Industry Conference w Poznaniu VR Factory Games będzie promować swoje 3 kluczowe tytuły VR, w tym najnowszy Workshop Simulator VR. Przy okazji promocji jednej z najlepiej sprzedających się gier na Meta Quest Store gry Bartender VR Simulator spółka umożliwi gościom wydarzenia przeniesienie się do wirtualnego baru i sprawdzenie się w roli barmana. Na stanowisku D40 w hali Poznań Congress Center, uczestnicy konferencji będą mogli założyć okulary VR i przygotować wirtualnego drinka. W tym samym czasie w realnym świecie przygotuje go 6-krotny mistrz świata barmanów Tomasz Małek i wręczy go każdemu, kto poradzi sobie jako barman w Bartender VR Simulator. Game Industry Conference to największa w Europie konferencja profesjonalistów z branży gier.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee Biuro prasowe
2024-11-08 | 14:00

Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee

Red Square Games, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect, informuje, że w dniu 5 listopada 2024 r. podpisano umowę licencyjną z nowym partnerem, firmą Asmodee, liderem w branży
Gry i aplikacje SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
2024-11-06 | 11:00

SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation

Po zeszłorocznej premierze na PC izometrycznej strzelanki typu twin-stick – SlavicPunk: Oldtimer, Red Square Games zaprezentuje swoją debiutancką grę w wersji na Xbox i PlayStation.
Gry i aplikacje Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
2024-10-29 | 13:00

Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!

Karolina Pajączkowska - znana dziennikarka i osobowość medialna, dołącza do zespołu Play of Battle, jednej z najbardziej oczekiwanych gier wojennych, jako ambasadorka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Prawo

Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów

Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.