Zanurz się w świat majsterkowania - ruszają beta testy Workshop Simulator VR
Notowana na rynku NewConnect spółka VR Factory Games, tworząca gry wykorzystujące technologię wirtualnej rzeczywistości (VR), rozpoczyna beta testy swojego najnowszego tytułu Workshop Simulator VR na platformie Meta Quest 2. Premiera produkcji, w której gracze spróbują swoich sił w majsterkowaniu i odnawianiu przedmiotów z tzw. „duszą”, ma nastąpić do końca 2023 roku.
Workshop Simulator VR to unikalny symulator prowadzenia własnego warsztatu renowacji wyjątkowych przedmiotów. Dzięki dopracowanej immersji tytuł umożliwi użytkownikom zanurzenie się w świat sztuki rzemieślniczej, w którym będą mogli uwolnić swoją kreatywność. Właśnie dziś rozpoczynają się pierwsze zamknięte beta testy produkcji.
- Mamy nadzieję, że beta testy nastawione na bardzo szczegółową współpracę z graczami pozwolą nam dopracować tytuł tak, aby już od premiery, jak największa liczba graczy była zadowolona z tego, co im zaoferujemy. Liczymy, że wsłuchując się w głosy użytkowników, po premierze uzyskamy jak największe grono zadowolonych odbiorców. Wierzymy, że dzięki dopracowanym mechanikom i gameplay nasza produkcja przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom symulatorów, a ci, których szczególnie interesują zagadnienia związane z renowacją i przywracaniem do życia starych przedmiotów, będą po prostu wniebowzięci - mówi Sławomir Matul, CEO VR Factory Games.
Workshop Simulator VR pozwoli graczom na naukę procesu renowacji przedmiotów, począwszy od ich rozłożenia na podstawowe elementy, przez odnowienie każdego z nich, aż po ponowne skompletowanie całkowicie odnowionego przedmiotu. Już od pierwszych zleceń użytkownicy poznają wiele technik renowacji, takich jak przygotowanie powierzchni do malowania, szlifowanie czy malowanie. Wraz ze zdobywaniem nowych doświadczeń i wiedzy, gracze będą mogli przyjmować coraz bardziej skomplikowane i lepiej płatne zlecenia. Wisienką na torcie w grze są wciągające historie, nierozerwalnie powiązane z przedmiotami i ich właścicielami zlecającymi renowację.
- Grając w Workshop Simulator VR, gracz dowie się, do czego są przeznaczone poszczególne narzędzia, jak działają oraz w jakich procesach się sprawdzają. To, czego nauczy się w trakcie rozgrywki, z powodzeniem będzie mógł wykorzystać w realnym świecie - podkreśla Sławomir Matul.
Premierę Workshop Simulator VR na urządzenia Meta Quest (Quest 2, Quest Pro oraz Quest 3) zaplanowano w IV kwartale br. W 2024 r. - po zebraniu informacji zwrotnych od graczy tej platformy sprzętowej - VR Factory Games zamierza wydać grę na PS VR2, Steam i Pico VR.
Równolegle spółka pracuje nad grami: Bartender VR Simulator i Horror Bar VR w wersjach na PlayStation VR2. Ich premiery planowo odbędą się jeszcze w tym roku. Pierwszy tytuł to gra będąca połączeniem symulatora i kursu barmańskiego. Produkcja kilka miesięcy po debiucie w głównym sklepie Meta Quest stała się jednym z hitów sprzedażowych tej platformy. 21 września br. VR Factory Games udostępniło graczom kolejny znaczący update do gry na platformie Meta Quest.
W Horror Bar VR gracze wcielają się w rolę barmana w świecie zombie, serwującego „straszne” dania i pełnokrwiste drinki.
W dniach 6-7 października podczas Game Industry Conference w Poznaniu VR Factory Games będzie promować swoje 3 kluczowe tytuły VR, w tym najnowszy Workshop Simulator VR. Przy okazji promocji jednej z najlepiej sprzedających się gier na Meta Quest Store gry Bartender VR Simulator spółka umożliwi gościom wydarzenia przeniesienie się do wirtualnego baru i sprawdzenie się w roli barmana. Na stanowisku D40 w hali Poznań Congress Center, uczestnicy konferencji będą mogli założyć okulary VR i przygotować wirtualnego drinka. W tym samym czasie w realnym świecie przygotuje go 6-krotny mistrz świata barmanów Tomasz Małek i wręczy go każdemu, kto poradzi sobie jako barman w Bartender VR Simulator. Game Industry Conference to największa w Europie konferencja profesjonalistów z branży gier.
To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce
Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.