Komunikaty PR

„Wydruki do nauki” – nowa odsłona projektu HP

2020-05-22  |  13:00

W ostatnich miesiącach wielu rodziców musiało przyjąć na siebie trudną rolę nauczyciela, który motywuje, prowadzi i wspiera najmłodszych w czasie nauki z domu. Firma HP Inc Polska chce wesprzeć rodziny w tym wymagającym okresie dostarczając im narzędzia rozwijające kreatywność i chęć nauki u dzieci.                                               

W ramach akcji „Wydruki do nauki” producent udostępnia rodzicom i ich dzieciom bogatą bibliotekę bezpłatnych materiałów do kreatywnej zabawy i nauki w domu. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie oraz za pomocą aplikacji mobilnej HP Smart (dostępnej do pobrania w ramach Google Play i App Store). Materiały pochodzą od uznanych międzynarodowych oraz polskich partnerów, wśród których znalazły się instytucje takie jak Wydawnictwo Szkolne PWN, wydawnictwo Hokus Pokus oraz szkoła internetowa Polonijka.

Pragniemy wspierać naszych klientów nie tylko dostarczając im najwyższej jakości produkty do drukowania, ale także poprzez inspirowanie do codziennych zabaw i udostępnianie materiałów do kreatywnego spędzania czasu z rodziną. – wyjaśnia Michał Chęcielewski, Consumer Marketing Manager, Print w HP Inc Polska – konsekwentnie, od kilku lat prowadzimy projekt „Wydruki do nauki”, który teraz wzbogaciliśmy o bezpłatną bibliotekę kreatywnych materiałów do zabawy i nauki do wydrukowania we własnym domu.

Z przyjemnością i w poczuciu niezbędnej solidarności włączamy się w akcję „Wydruki do nauki” – zapewnia Katarzyna Barczyńska, prezeska Wydawnictwa Szkolnego PWN – Mamy wiele lat doświadczenia w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych najwyższej próby dla najmłodszych, ich nauczycieli i rodziców. Cieszę się, że dzisiaj mogą one wspierać także edukację domową.

Dzięki opcji nieskomplikowanego filtrowania, strona HP pomoże rodzicom dobrać zadania i gry dostosowane do wieku i potrzeb ich dziecka. Wśród stworzonej bazy materiałów znajduje się m.in. wybór wyjątkowych arkuszy ćwiczeń, puzzli, łamigłówek i zabaw kreatywnych skierowanych do dzieci w wieku 3-8 lat, a dla starszych kolorowanki terapeutyczne oraz materiały do nauki języków.

W realizacji kampanii firmę wsparły dom mediowy OMD oraz Grupa Media Plus.

 


http://hp.com/go/printandplay

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Edukacja Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25
2024-12-17 | 11:10

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

W dniach 10–12 listopada 2025 roku Warszawa stanie się centrum dyskusji o przyszłości europejskiego lotnictwa. Lazarski Aviation Academy będzie gospodarzem Europejskiej Konferencji
Edukacja AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej
2024-12-12 | 13:00

AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej

Zespół AGH Space Systems wygrał prestiżowe zawody łazików marsjańskich w USA. Uczelnia świętuje ten ogromny sukces i konsekwentnie prowadzi wieloetapową transformację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.