Komunikaty PR

„Wydruki do nauki” – nowa odsłona projektu HP

2020-05-22  |  13:00

W ostatnich miesiącach wielu rodziców musiało przyjąć na siebie trudną rolę nauczyciela, który motywuje, prowadzi i wspiera najmłodszych w czasie nauki z domu. Firma HP Inc Polska chce wesprzeć rodziny w tym wymagającym okresie dostarczając im narzędzia rozwijające kreatywność i chęć nauki u dzieci.                                               

W ramach akcji „Wydruki do nauki” producent udostępnia rodzicom i ich dzieciom bogatą bibliotekę bezpłatnych materiałów do kreatywnej zabawy i nauki w domu. Wszystkie materiały można znaleźć na stronie oraz za pomocą aplikacji mobilnej HP Smart (dostępnej do pobrania w ramach Google Play i App Store). Materiały pochodzą od uznanych międzynarodowych oraz polskich partnerów, wśród których znalazły się instytucje takie jak Wydawnictwo Szkolne PWN, wydawnictwo Hokus Pokus oraz szkoła internetowa Polonijka.

Pragniemy wspierać naszych klientów nie tylko dostarczając im najwyższej jakości produkty do drukowania, ale także poprzez inspirowanie do codziennych zabaw i udostępnianie materiałów do kreatywnego spędzania czasu z rodziną. – wyjaśnia Michał Chęcielewski, Consumer Marketing Manager, Print w HP Inc Polska – konsekwentnie, od kilku lat prowadzimy projekt „Wydruki do nauki”, który teraz wzbogaciliśmy o bezpłatną bibliotekę kreatywnych materiałów do zabawy i nauki do wydrukowania we własnym domu.

Z przyjemnością i w poczuciu niezbędnej solidarności włączamy się w akcję „Wydruki do nauki” – zapewnia Katarzyna Barczyńska, prezeska Wydawnictwa Szkolnego PWN – Mamy wiele lat doświadczenia w przygotowywaniu materiałów edukacyjnych najwyższej próby dla najmłodszych, ich nauczycieli i rodziców. Cieszę się, że dzisiaj mogą one wspierać także edukację domową.

Dzięki opcji nieskomplikowanego filtrowania, strona HP pomoże rodzicom dobrać zadania i gry dostosowane do wieku i potrzeb ich dziecka. Wśród stworzonej bazy materiałów znajduje się m.in. wybór wyjątkowych arkuszy ćwiczeń, puzzli, łamigłówek i zabaw kreatywnych skierowanych do dzieci w wieku 3-8 lat, a dla starszych kolorowanki terapeutyczne oraz materiały do nauki języków.

W realizacji kampanii firmę wsparły dom mediowy OMD oraz Grupa Media Plus.

 


http://hp.com/go/printandplay

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25 Biuro prasowe
2024-12-17 | 11:10

Lazarski Aviation Academy gospodarzem EAC25

W dniach 10–12 listopada 2025 roku Warszawa stanie się centrum dyskusji o przyszłości europejskiego lotnictwa. Lazarski Aviation Academy będzie gospodarzem Europejskiej Konferencji
Edukacja AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej
2024-12-12 | 13:00

AGH wybiera SAP do rozwijania projektu transformacji cyfrowej

Zespół AGH Space Systems wygrał prestiżowe zawody łazików marsjańskich w USA. Uczelnia świętuje ten ogromny sukces i konsekwentnie prowadzi wieloetapową transformację
Edukacja Acer i Google wspierają współczesną edukację
2024-12-04 | 11:30

Acer i Google wspierają współczesną edukację

Acer i Google wspierają współczesną edukację – zapraszają nauczycieli na webinar o sztucznej inteligencji Wychodząc naprzeciw wyzwaniom współczesnej edukacji, Acer

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.