Komunikaty PR

smileApp pierwsza aplikacja Fundacji Dr Clown

2021-10-01  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Łatacz
Fundacja Dr Clown

Powstańców Śląskich 87 lok. U10B
01-355 Warszawa
paulina.latacz|drclown.pl| |paulina.latacz|drclown.pl
728 401 910
www.drclown.pl

W Światowy Dzień Uśmiechu Fundacja Dr Clown uruchamia swoją pierwszą aplikację mobilną dla dzieci w rozszerzonej rzeczywistości. Organizacja, która od ponad 20 lat wykorzystuje dobroczynne właściwości uśmiechu wspierając pacjentów w powrocie do zdrowia, przez smileApp chce zachęcić najmłodszych do dbania o swój uśmiech na co dzień.

smileApp to pierwsza aplikacja, która pozwala dzieciom ćwiczyć uśmiech, by mieć energię do działania i pozytywnie się nastroić na cały dzień. Powstała z inicjatywy Fundacji Dr Clown, a została opracowana i wdrożona przez VRR Immersive Technologies.

Pandemia zmusiła nas do zmiany sposobu funkcjonowania i poszukiwania nowych rozwiązań, które umożliwią szybkie dotarcie do dzieci w szpitalach i placówkach. W czerwcu ubiegłego roku uruchomiliśmy Śmiechofon, bezpłatną usługę, dzięki której rodzice i opiekunowie mogą umawiać się na wirtualne wizyty z naszymi Doktorami Clownami. Teraz, dokładnie w Światowy Dzień Uśmiechu, startujemy z naszą pierwszą aplikacją dla dzieci, która służy przede wszystkim zabawie i… treningowi uśmiechu! – mówi Agata Bednarek, prezes Fundacji Dr Clown.

Głównym bohaterem smileApp jest wesoły uśmieszek, o którego dzieci muszą codziennie dbać, ale przede wszystkim, z którym muszą codziennie się bawić, aby zdobywać punkty niezbędne do tego, aby był on szczęśliwy i… nakarmiony. Aplikacja umożliwia użytkownikom m.in. korzystanie z gry, w której, aby sterować pojazdem i zdobywać punkty, należy wywołać na swojej buzi uśmiech, a także zabawę polegającą na robieniu zdjęć uśmieszka w rozszerzonej rzeczywistości.

Aby sterować grą, dziecko musi się uśmiechać, bo jego własny uśmiech to jedyny kontroler jaki obsługuje smileApp. Użytkownicy muszą trenować codziennie, by oba uśmiechy, ten wirtualny i ten prawdziwy, były w doskonałej kondycji.  – mówi Radosław Nagay, członek zarządu VRR Immersive Technologies.

smileApp jest darmowa i można ją na ten moment poprać poprzez stronę https://smileapp.panopticum.com.pl. Wkrótce będzie dostępna w sklepie Google Play.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Dr Clown
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Wirtualna rzeczywistość Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej? Biuro prasowe
2022-10-03 | 13:10

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Czy dołączyć do świata Metaverse? Czy techsolucjonizm jest odpowiedzią na wszystkie nasze problemy? Na te i inne pytania dotyczące świata cyfrowego odpowiedzą goście trzeciego spotkania
Wirtualna rzeczywistość Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
2022-06-21 | 10:00

Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej
Wirtualna rzeczywistość Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r
2022-05-27 | 14:10

Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r

System pozycjonowania wizualnego Lightship, ponad 30 tys. dostępnych lokalizacji, możliwość dodawania własnych punktów. Niantic, 24 maja o godz. 19:00 czasu polskiego rozpoczął

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.