Komunikaty PR

Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel

2022-06-21  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej spółki, który łączy ze sobą elementy sportu i akcji z naciskiem na tryb multiplayer. Gra znajduje się w zaawansowanej fazie produkcji i zostanie wydana jeszcze w tym roku na najpopularniejszych platformach VR. W promocję tytułu zaangażowany jest czołowy producent urządzeń fitness na świecie – iFIT.

- Naszą intencją było stworzenie gry, która będzie łączyć najlepsze aspekty wirtualnej rzeczywistości z korzyściami płynącymi z aktywności fizycznej. Ze względu na intensywność i immersję pojedynków w Divine Duel, sprawiamy że gracze mogą z łatwością zapomnieć o tym, że wykonują proste ćwiczenia fizyczne, w pełni wczuwając się w otaczający ich świat - mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games. - W gronie docelowych urządzeń, na których zostanie wydana gra, znajduje się Meta Quest 2, czyli najszybciej rosnąca platforma gamingowa. Gogle VR od Facebooka przegoniły już w liczbie sprzedanych egzemplarzy konsolę Xbox z serii X i S, a także zaczynają doganiać PlayStation 5 - dodaje Rosłoński.

W Divine Duel gracze wcielą się w rolę wojowniczych istot pojedynkujących się o wyznawców w mitycznej krainie Evergarden. Immersion Games kładzie ogromny nacisk na taktyczne i emocjonujące starcia typu „gracz kontra gracz” oraz mnogość rozwiązań w zakresie doboru broni i przedmiotów, jakie będzie można zabrać ze sobą do tytułowego pojedynku. Twórcy zadbali, żeby arsenał utylizował ciekawe mechaniki dostępne jedynie w VR, takie jak naciąganie łuków, popychanie obiektów, czy malowanie rozmaitych znaków za pomocą magicznej różdżki. Wszystko to zostało uzupełnione o bogatą oprawą wizualną i niezwykle wyszukaną estetykę. Warszawskie studio widzi w takim połączeniu duży potencjał do tego, żeby gra stała się jednym z popularniejszych tytułów VR, również pod kątem e-sportu.

- Dążymy do tego, aby pojedynki w Divine Duel dawały nie tylko wielką frajdę, ale także poczucie uczestniczenia w iście boskim starciu. A zatem były intensywne i emocjonujące, oferując jednocześnie ciekawy wizualnie spektakl uzupełniony bogatym wymiarem strategicznym. W tym celu oddajemy w ręce graczy pokaźny arsenał – m.in. miecze, topory, łuki. Ponadto mamy własne, oryginalne pomysły, jakich gracze nie znajdą nigdzie indziej - tłumaczy Bartosz Rosłoński. - Zaplanowaliśmy też szereg atrakcji wykraczających poza tytułowe pojedynki, o czym powiemy więcej już wkrótce - dodaje CEO Immersion Games.

W promocję nowej gry Immersion Games w Stanach Zjednoczonych zaangażowany będzie iFIT Inc. - największy producent urządzeń fitness na świecie, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®.

Divine Duel to kolejna produkcja warszawskiej spółki, poprzednie – Disc Ninja i Extreme Escape – zostały bardzo pozytywnie ocenione przez środowisko graczy użytkujących gogle Oculus Quest 2. Immersion Games ma w planach zaprezentować gameplay z rozgrywki i pierwszy trailer Divine Duel w ciągu najbliższych miesięcy.

***

O spółce:

Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. W sierpniu 2021 roku debiutancka gra studia – Disc Ninja – miała premierę na sklepie Oculus Quest Store. Od 15 września akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Wirtualna rzeczywistość Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii Biuro prasowe
2024-12-02 | 13:00

Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii

Początek grudnia to kulminacja pięciotygodniowej kampanii Black Sales Weeks marki Komfort, która przez 5 tygodni przyciągała klientów nowoczesnym podejściem do promocji i
Wirtualna rzeczywistość Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?
2022-10-03 | 13:10

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Czy dołączyć do świata Metaverse? Czy techsolucjonizm jest odpowiedzią na wszystkie nasze problemy? Na te i inne pytania dotyczące świata cyfrowego odpowiedzą goście trzeciego spotkania
Wirtualna rzeczywistość Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r
2022-05-27 | 14:10

Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r

System pozycjonowania wizualnego Lightship, ponad 30 tys. dostępnych lokalizacji, możliwość dodawania własnych punktów. Niantic, 24 maja o godz. 19:00 czasu polskiego rozpoczął

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania

Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.

Infrastruktura

Ustawa o ochronie ludności i obronie cywilnej wchodzi w życie. Najważniejszym zadaniem przygotowanie społeczeństwa na zagrożenia

1 stycznia weszła w życie większość zapisów ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. MSWiA i MON, autorzy przepisów, podkreślają, że pozwolą one stworzyć nowy system reagowania na różnego typu zagrożenia w czasie pokoju i wojny. Legislacja to jednak pierwszy etap tego procesu, który teraz wymaga wysiłków w praktyce, również w obszarze edukacji społeczeństwa. Kwestie ochrony ludności i obrony cywilnej mają być jednym z priorytetów polskiej prezydencji w UE w obszarze spraw wewnętrznych.

Prawo

Hazard coraz poważniejszym problemem dla zdrowia publicznego. Najbardziej zagrożone są dzieci

Z badania Komisji Zdrowia Publicznego „Lancet” ds. hazardu wynika, że na całym świecie stanowi on większe zagrożenie dla zdrowia publicznego, niż do tej pory sądzono. Jego szybki rozwój za pośrednictwem telefonów komórkowych i internetu sprawia, że kasyno można mieć dziś w kieszeni, dlatego zdaniem naukowców należy go traktować podobnie jak tytoń i alkohol. Zaburzenia związane z hazardem dotykają niemal 16 proc. dorosłych korzystających z kasyn online lub automatów, coraz częściej narażone są na nie także dzieci.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.