Przejdź się na wirtualny spacer po Fabryce E.Wedel
Noc Muzeów 2022
Z okazji nadchodzącej Nocy Muzeów najbardziej czekoladowe miejsce na mapie Polski już po raz drugi w historii otwiera swoje wirtualne drzwi dla wszystkich miłośników słodkości. Dzięki temu, amatorzy czekolady będą mieć szansę na poznanie tajemnic Fabryki Czekolady E.Wedel bez względu na to, gdzie aktualnie się znajdują.W ukłonie do naszych wielbicieli wirtualny spacer można zrealizować już dzisiaj!
Noc Muzeów 2022 odbędzie się już 14 maja. Każdego roku wydarzenie to cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem uczestników w całym kraju. Od początku jego istnienia, jednym z najbardziej popularnych miejsc jest działająca od lat 30. XX wieku na warszawskim Kamionku, Fabryka Czekolady E.Wedel.
W tym roku, tak jak i ubiegłym, marka E.Wedel udostępnia na swojej stronie www.wedel.pl pełnowymiarowy, wirtualny spacer po swojej wyjątkowej Fabryce Czekolady. Jest on dostępny z wyprzedzeniem, czyli od dzisiaj - 9 maja. Wirtualne zwiedzanie ma wiele zalet, a najważniejszymi są dostępność i elastyczność. Każdy internauta, z dowolnego miejsca na świecie, w odpowiednim dla siebie dniu i czasie, może połączyć się z czekoladowym królestwem i dowiedzieć się między innymi jak powstaje słynna wedlowska czekolada, przyjrzeć się niesamowitym pracom w galerii czekoladowych rzeźb czy przenieść się do gabinetu Jana Wedla – legendarnego ostatniego właściciela fabryki z rodu Wedlów. Spacer w trybie online to ukłon w stronę jego postaci. Jan Wedel był pionierem w swoich czasach, słynął z niecodziennych pomysłów i śmiałych innowacji.
Zwiedzanie w trybie online startuje 9 maja i będzie dostępne przez 2 tygodnie, czyli do 22 maja, na stronie www.wedel.pl/wirtualny-spacer.
Na zwiedzających wirtualnie czekać będą aż 4 inspirujące trasy. Jakie?
LINIA PTASIE MLECZKO®
Lekkie, rozpływające się w ustach Ptasie Mleczko® jest niebiańsko pyszne, ale oczywiście nie spada prosto z nieba. Na tej linii uczestnicy dowiedzą się między innymi jak powstaje uwielbiany już od blisko 90 lat przysmak czy też, ile kostek produkowanych jest w Fabryce w ciągu minuty.
LINIA VENUS
Venus to JEJ planeta. Planeta czekolady. To miejsce, w którym codziennie produkowane są kultowe tabliczki marki E.Wedel. Zwiedzający poznają dokładny proces produkcji czekolady, dowiedzą się również, jak pozyskuje się wyselekcjonowane kakao z Ghany, co jest sekretem oryginalnej wedlowskiej czekolady oraz odkryją interesujące statystyki dotyczące produkcji.
TORCIK WEDLOWSKI
Obok niebiańskich pianek i kultowych czekolad, to Torcik Wedlowski stanowi jeden z flagowych produktów marki. Stworzony został po to, aby celebrować wyjątkowe chwile. Do dziś, proces jego powstawania, częściowo opiera się na ręcznej produkcji. Wszystkie szczegółowe zdobienia na powierzchni Torcika, to właśnie ręczna robota. Na spacerze poznamy jej tajniki i ciekawostki związane z tym przysmakiem.
GALERIA RZEŹB I GABINET HISTORYCZNY
Maestro i Mistrzyni Czekolady, czekoladowi wirtuozi rzeźbiarstwa – Janusz i Joanna Profusowie opanowali swój warsztat do perfekcji. To właśnie w galerii rzeźb uczestnicy będą mogli podziwiać ich najznakomitsze prace, które wykonane są w tak rzeczywisty i doskonały sposób, że trudno uwierzyć, że są z czekolady.
Tuż obok na spacerowiczów czeka Gabinet Historyczny Jana Wedla, w którym każdy będzie mógł się poczuć jak słynny wynalazca i przenieść się w lata 30.
Wirtualne zwiedzanie, Fabryka Czekolady E.Wedel to gwarancja wspaniałych wrażeń, doskonałej zabawy i czekoladowej wiedzy dla każdego miłośnika słodkości, niezależnie od miejsca zamieszkania i wieku!
Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?
Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.