Häfele otwiera salon wirtualny i rusza w trasę
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Häfele ma cyfrowe rozwiązanie na dzisiejsze czasy, które może wyznaczyć nowe standardy w branży. Zaprezentuje je na zbliżających się targach Interzum. Po wydarzeniu rozpocznie się trasa prezentacyjna.
Targi Interzum w Kolonii to najważniejsze wydarzenie w branży meblarskiej, które co roku przyciąga tłumy. W edycji 2019 udział wzięło prawie 2 tysiące wystawców z 60 krajów i ponad 70 tys. odwiedzających z całego świata. W tym roku frekwencja może być jeszcze wyższa, ponieważ wydarzenie będzie miało postać wyłącznie cyfrową. Targi są organizowane w dniach od 4 do 7 maja pod hasłem „interzum@home”.
Stałym uczestnikiem Interzum jest Häfele. Stoisko tej globalnej firmy, z oddziałem w Polsce, jest zwykle jednym z najbardziej obleganych. Häfele zawsze ma na Interzum coś specjalnego, także teraz. Tegoroczną nowością jest platforma „Häfele Discoveries”. Jest ona jednocześnie cyfrowym stoiskiem i wirtualnym salonem z pełną gamą produktów i usług. – Organizujemy prezentację hybrydową, by w tym szczególnym okresie na nowo zdefiniować pojęcie bliskich relacji z klientami. Chcemy, zgodnie z naszą rolą pionierów, wyznaczyć nowe standardy w branży – argumentuje Michał Kichler, menedżer produktu i marketingu w Häfele.
Wirtualnie: stoisko i salon
Platforma będzie otwarta dla uczestników targów od 4 maja (od godz. 8.00) jako stoisko, a po ich zakończeniu będzie udostępniona klientom przez cały rok 2021 jako cyfrowa przestrzeń wystawowa. – Platforma to nowoczesna i bezpieczna alternatywa dla fizycznej obecności na targach, pozwalająca nam pozostać w kontakcie z klientami w okresie pandemii. Platforma będzie dostępna w polskiej wersji językowej, a na targach będziemy mieli czas na prezentację specjalnie dla klientów z Polski, którzy zostali tym sposobem wyróżnieni – podkreśla Michał Kichler.
Häfele nazywa prezentację wirtualną podróżą po świecie swoich produktów. – Platforma ma prezentować korzyści wynikające z naszego credo, które brzmi: więcej życia na metr kwadratowy, na wielu różnych, przykładowych zastosowaniach: w kuchni, w biurze czy w hotelu – wymienia Michał Kichler. – W tym wirtualnym środowisku zaprezentujemy także oferowane przez nas gamy produktów do domu i produkty HWW w postaci nowoczesnych i fascynujących trójwymiarowych eksponatów cyfrowych – zapowiada.
Häfele Discoveries dzieli się na osiem światów tematycznych: oświetlenie i inteligentne rozwiązania, kuchnia, salon, biuro, hotel, microliving, przyczepa mieszkalna i obsługa, a także siedem światów nowości produktowych: złącza, dialock, szuflady, klapy, uchwyty, zawiasy i rozwiązania przesuwne. – Na targi przygotowujemy atrakcyjny program, którego treść będzie bazowała na elementach z całego naszego uniwersum. Każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od strefy czasowej – zaprasza Michał Kichler.
Transmisja na żywo
Najważniejszym elementem platformy Häfele Discoveries będzie scena na żywo, z której w czasie rzeczywistym będą transmitowane wykłady, rozmowy panelowe i prezentacje produktów dla całego świata. Podczas transmisji widzowie będą mogli nawiązać bezpośredni kontakt z ekspertami poprzez czat.
Dostęp do platformy jest bardzo prosty – wystarczy zarejestrować się, podając nazwisko i adres e-mail. Po zalogowaniu można samodzielnie zapoznać się z treściami albo skontaktować się bezpośrednio z Häfele. – Najlepiej, gdyby klientowi towarzyszył nasz pracownik jako przewodnik po platformie. Może to odbywać się przez czat tekstowy lub czat wideo połączony z udostępnianiem ekranu, aby zabrać klientów w podróż po Häfele Discoveries – doradza Michał Kichler.
Trasa prezentacyjna
Postać hybrydowa Häfele Discoveries uwzględnia także wydarzenia stacjonarne. Rozpoczną się one po zakończeniu targów. – Do wirtualnej platformy dodaliśmy globalną serię wydarzeń w konwencji trasy koncertowej, w ramach których możliwe będzie namacalne zapoznanie się z naszymi usługami i produktami – zapowiada Michał Kichler. – Organizujemy prezentację hybrydową, by w tym szczególnym okresie na nowo zdefiniować pojęcie bliskich relacji z klientami – wyjaśnia.
Podczas trasy eksperci ds. produktów i usług będą na żywo prezentować najważniejsze punkty programu Häfele na rok 2021/22 w licznych oddziałach i biurach sprzedaży na całym świecie. Firma zapewnia, że w każdym przypadku zadba o przestrzeganie lokalnych regulacji związanych z pandemią i zachowanie wymaganych odległości oraz środków higieny.
Finał Black Sales Weeks w Komfort - satysfakcjonujące zakończenie kampanii
Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?
Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.