Komunikaty PR

Häfele otwiera salon wirtualny i rusza w trasę

2021-04-23  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Häfele ma cyfrowe rozwiązanie na dzisiejsze czasy, które może wyznaczyć nowe standardy w branży. Zaprezentuje je na zbliżających się targach Interzum. Po wydarzeniu rozpocznie się trasa prezentacyjna.

Targi Interzum w Kolonii to najważniejsze wydarzenie w branży meblarskiej, które co roku przyciąga tłumy. W edycji 2019 udział wzięło prawie 2 tysiące wystawców z 60 krajów i ponad 70 tys. odwiedzających z całego świata. W tym roku frekwencja może być jeszcze wyższa, ponieważ wydarzenie będzie miało postać wyłącznie cyfrową. Targi są organizowane w dniach od 4 do 7 maja pod hasłem „interzum@home”.

Stałym uczestnikiem Interzum jest Häfele. Stoisko tej globalnej firmy, z oddziałem w Polsce, jest zwykle jednym z najbardziej obleganych. Häfele zawsze ma na Interzum coś specjalnego, także teraz. Tegoroczną nowością jest platforma „Häfele Discoveries”. Jest ona jednocześnie cyfrowym stoiskiem i wirtualnym salonem z pełną gamą produktów i usług. – Organizujemy prezentację hybrydową, by w tym szczególnym okresie na nowo zdefiniować pojęcie bliskich relacji z klientami. Chcemy, zgodnie z naszą rolą pionierów, wyznaczyć nowe standardy w branży – argumentuje Michał Kichler, menedżer produktu i marketingu w Häfele.

Wirtualnie: stoisko i salon

Platforma będzie otwarta dla uczestników targów od 4 maja (od godz. 8.00) jako stoisko, a po ich zakończeniu będzie udostępniona klientom przez cały rok 2021 jako cyfrowa przestrzeń wystawowa. – Platforma to nowoczesna i bezpieczna alternatywa dla fizycznej obecności na targach, pozwalająca nam pozostać w kontakcie z klientami w okresie pandemii. Platforma będzie dostępna w polskiej wersji językowej, a na targach będziemy mieli czas na prezentację specjalnie dla klientów z Polski, którzy zostali tym sposobem wyróżnieni – podkreśla Michał Kichler.

Häfele nazywa prezentację wirtualną podróżą po świecie swoich produktów. – Platforma ma prezentować korzyści wynikające z naszego credo, które brzmi: więcej życia na metr kwadratowy, na wielu różnych, przykładowych zastosowaniach: w kuchni, w biurze czy w hotelu – wymienia Michał Kichler. – W tym wirtualnym środowisku zaprezentujemy także oferowane przez nas gamy produktów do domu i produkty HWW w postaci nowoczesnych i fascynujących trójwymiarowych eksponatów cyfrowych – zapowiada.

Häfele Discoveries dzieli się na osiem światów tematycznych: oświetlenie i inteligentne rozwiązania, kuchnia, salon, biuro, hotel, microliving, przyczepa mieszkalna i obsługa, a także siedem światów nowości produktowych: złącza, dialock, szuflady, klapy, uchwyty, zawiasy i rozwiązania przesuwne. – Na targi przygotowujemy atrakcyjny program, którego treść będzie bazowała na elementach z całego naszego uniwersum. Każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od strefy czasowej – zaprasza Michał Kichler.

Transmisja na żywo

Najważniejszym elementem platformy Häfele Discoveries będzie scena na żywo, z której w czasie rzeczywistym będą transmitowane wykłady, rozmowy panelowe i prezentacje produktów dla całego świata. Podczas transmisji widzowie będą mogli nawiązać bezpośredni kontakt z ekspertami poprzez czat.

Dostęp do platformy jest bardzo prosty – wystarczy zarejestrować się, podając nazwisko i adres e-mail. Po zalogowaniu można samodzielnie zapoznać się z treściami albo skontaktować się bezpośrednio z Häfele. – Najlepiej, gdyby klientowi towarzyszył nasz pracownik jako przewodnik po platformie. Może to odbywać się przez czat tekstowy lub czat wideo połączony z udostępnianiem ekranu, aby zabrać klientów w podróż po Häfele Discoveries – doradza Michał Kichler.

Trasa prezentacyjna

Postać hybrydowa Häfele Discoveries uwzględnia także wydarzenia stacjonarne. Rozpoczną się one po zakończeniu targów. – Do wirtualnej platformy dodaliśmy globalną serię wydarzeń w konwencji trasy koncertowej, w ramach których możliwe będzie namacalne zapoznanie się z naszymi usługami i produktami – zapowiada Michał Kichler. – Organizujemy prezentację hybrydową, by w tym szczególnym okresie na nowo zdefiniować pojęcie bliskich relacji z klientami – wyjaśnia.

Podczas trasy eksperci ds. produktów i usług będą na żywo prezentować najważniejsze punkty programu Häfele na rok 2021/22 w licznych oddziałach i biurach sprzedaży na całym świecie. Firma zapewnia, że w każdym przypadku zadba o przestrzeganie lokalnych regulacji związanych z pandemią i zachowanie wymaganych odległości oraz środków higieny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Wirtualna rzeczywistość Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej? Biuro prasowe
2022-10-03 | 13:10

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

Czy dołączyć do świata Metaverse? Czy techsolucjonizm jest odpowiedzią na wszystkie nasze problemy? Na te i inne pytania dotyczące świata cyfrowego odpowiedzą goście trzeciego spotkania
Wirtualna rzeczywistość Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel
2022-06-21 | 10:00

Immersion Games zapowiada nową grę VR – Divine Duel

Immersion Games – notowany na NewConnect producent gier VR – ujawnia szczegóły dotyczące swojej najnowszej gry. Divine Duel to największy do tej pory projekt warszawskiej
Wirtualna rzeczywistość Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r
2022-05-27 | 14:10

Pierwsza konferencja Lightship Summit organizowana przez Niantic dla twórców r

System pozycjonowania wizualnego Lightship, ponad 30 tys. dostępnych lokalizacji, możliwość dodawania własnych punktów. Niantic, 24 maja o godz. 19:00 czasu polskiego rozpoczął

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.