Komunikaty PR

Wejdź do biznesowego świata AR dzięki MeetAR

2023-05-19  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Meetlify, polska firma technologiczna specjalizująca się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań dla branży eventowej (MICE), opracowała czuły i inteligentny system do komunikacji B2B w rozszerzonej rzeczywistości (AR). Unikalna aplikacja MeetAR wykrywa fizyczną bliskość innych osób, podpowiada temat pierwszej rozmowy i precyzyjnie nawiguje otoczenie biznesowe. To pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie, które jest już gotowe do komercjalizacji. Projekt powstał w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN). Pierwsza odsłona tej technologii odbędzie się 20 maja br. podczas “Nocy muzeów”  w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu.

- Ostatnie lata pokazały, że branża eventowa musi być bardzo dobrze przygotowana na ew. kryzysowe sytuacje komunikacyjne i dysponować coraz to nowocześniejszymi rozwiązaniami usprawniającymi turystykę biznesową. Naszym zdaniem MeetAR ma szansę zrewolucjonizować networking i na nowo zdefiniować spotkania live. To inteligentna aplikacja rozszerzonej rzeczywistości (AR) do precyzyjnej nawigacji fizycznej bliskości najbliższego otoczenia biznesowego z ciekawą funkcją podpowiadania tematu pierwszej rozmowy. Naszym zdaniem to nie tylko usprawni organizację targów, czy konferencji, ale i efektywnie podniesie jakość interakcji między samymi uczestnikami wydarzenia. Wierzymy w to, że nasz produkt stanie się kluczowym elementem dla firm i profesjonalistów zajmujących się branżą MICE, otwierając przed nimi zupełnie nowy poziom komunikacji w świecie AR. – mówi Rafał Orlicki, CEO w Meetlify. – Produkt jest już gotowy do komercjalizacji. – dodaje.          

Aplikacja MeetAR łączy w sobie aplikację eventową i społecznościową. Produkt wykorzystuje najnowocześniejszą obecnie usługę nawigacji dostępną w rozszerzonej rzeczywistości (AR), która charakteryzuje  się precyzyjną lokacją bazującą na technologii Ultra WideBand.

Pierwsza odsłona rozwiązania MeetAR odbędzie się już jutro, 20 maja br., podczas “Nocy muzeów”  organizowanej w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich, ul. Szewska 37, Wrocław.

Unikalny projekt od Meetlify ma szansę stać się atrakcyjnym rozwiązaniem dla szeroko pojętego środowiska biznesowego. Produkt kierowany jest do organizatorów, wystawców, właścicieli obiektów eventowych oraz samych uczestników wydarzeń biznesowych. Technologia powstała w ramach funduszy unijnych, we współpracy z Instytutem Informatyki Teoretycznej i Stosowanej Polskiej Akademii Nauk (PAN).

– Branża MICE od lat boryka się z natłokiem komunikatów i zaszumionymi kanałami społecznościowymi, co  często przekłada się na spadek jakości komunikacji. Chcemy to zmienić. Wierzymy, że dzięki MeetAR, każde spotkanie przebiegnie sprawniej i efektywniej, pozwalając profesjonalistom na nowoczesną komunikację XXI wieku. – komentuje Jakub Duda, współzałożyciel i Dyrektor Techniczny w Meetlify.

Wg. raportu firmy analitycznej Statista, światowy rynek AR do 2025 r. ma wzrosnąć z 5,91 mld do 198 mld USD.

***

Film promocyjny: https://bit.ly/meetar-demo

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zdrowie

Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem

Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.

Ochrona środowiska

Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen

Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują  wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.