Wedding Designer od Forestlight Games zmienia się w Party Maker
Forestlight Games - warszawski producent i wydawca gier na PC i konsole z notowanej na GPW Grupy PlayWay, zaprezentuje nową odsłonę tytułu Wedding Designer. Symulator, który miał umożliwić graczom wcielenie się w rolę właściciela firmy organizującej wesela, poszedł o krok dalej i zmienia się w Party Maker. Premierę wzbogacanej o nowe możliwości i doznania gry na PC zaplanowano 24 października br.
Przygotowanie zapadającej w pamięć imprezy od a do z - to główny cel graczy Party Maker. Do ich zadań należeć będą m.in. zaplanowanie wszystkich elementów przyjęcia, poprzez lokalizację, wystrój i dekorowanie, kończąc na atrakcjach i wydarzeniach specjalnych oraz nieprzekroczenie określonego na organizację imprezy budżetu. Rebranding, a tym samym zmiana Wedding Designer w Party Maker to efekt spełnienia oczekiwań wielu użytkowników.
- Po uruchomieniu prologu i demo ówczesnego Wedding Designer podczas jesiennej edycji Festiwalu Steam w 2021 roku, w które zagrało ponad 20 tysięcy graczy, dowiedzieliśmy się, że oczekują oni od nas okazji do organizacji bardziej zróżnicowanych imprez. Stąd podjęliśmy decyzję o rebrandingu tytułu. W Party Maker gracze sprawdzą się podczas planowania nie tylko wesel, ale również festynów, wieczorów kawalerskich, imprez w klimacie Halloween, a nawet pierwszego przyjęcia w marsjańskiej bazie czy pokazu kotów - mówi Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games.
Jednym z najważniejszych elementów w Party Maker jest dekorowanie. W trakcie prac nad organizacją imprez, użytkownicy tytułu dostaną szansę, aby wykazać się pomysłowością przy urządzeniu niezwykłych miejsc, w których odbędą się przyjęcia. Podczas gry otrzymają oni do dyspozycji około czterystu różnego rodzaju dekoracji, dzięki którym imprezy staną się niezapomniane. To doskonała okazja do uwolnienia swojej kreatywności.
- Poza samym dekorowaniem gracze zmierzą się też z innymi wyzwaniami. W końcu wcielą się oni w rolę organizatora imprez od zadań specjalnych i tak np., aby zorganizować wiejski festyn, będzie trzeba udowodnić, że czuje się wiejski klimat. Jak to zrobić? Chociażby poprzez przejażdżkę traktorem. Bardzo ważne są też życzenia klientów dotyczące imprez, za których spełnianie przewidywane są nagrody - dodaje Tomasz Mazur.
Producenci gry zadbali również o to, aby użytkownicy podczas rozgrywki mieli dużą swobodę. Stąd w grze pojawiła się m.in. możliwość ustawiania pustych stołów czy obiektów, na których będzie można rozmieszczać dekoracje wg własnego życzenia. Forestlight Games już teraz zapowiada dodatki, które jeszcze bardziej uatrakcyjnią tytuł w postaci nowych dekoracji oraz kalendarza imprez.
Aktualnie użytkownicy mogą zagrać w odświeżony prolog gry o nazwie Party Maker Farm Fest. Premiera Party Maker w 12 wersjach językowych na PC odbędzie się 24 października br. W planach Forestlight Games jest także przygotowanie portów tytułu na PS, XBOX, SWITCH, mobile i VR. Wydawcami gry są Forestlight Games i PlayWay.
Forestlight Games zamierza dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect w 2023 roku.
Rediscover GO: Przed nami największa w historii aktualizacja Pokémon GO!
Dołącz do biblijnej Apokalipsy w Sancticide, zapowiedzi gry od Red Square Games
„Bartender VR Simulator” debiutuje na PS VR2. „Horror Bar VR” z rebrandingiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Skutki zbyt długich sesji gier wideo mogą być bolesne. Naukowcy rekomendują, aby nie przekraczać 3 godz. dziennie [DEPESZA]
Zmęczenie oczu, ból głowy, pleców, dłoni i nadgarstka to dolegliwości najczęściej zgłaszane przez osoby regularnie grające w gry komputerowe. Na podstawie ankiety przeprowadzonej na grupie niemal tysiąca dorosłych osób amerykańscy naukowcy ustalili, że regularne sesje gier trwające co najmniej 3 godz. najbardziej przyczyniają się do powstania takich dolegliwości. Co ciekawe, u osób będących lub planujących zostać e-sportowcami natężenie dolegliwości nie rośnie gwałtownie, jak należałoby przypuszczać. Może to mieć związek z bardziej świadomym doborem sprzętu i lepszym zrozumieniem znaczenia ergonomii.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.
Infrastruktura
Szybko rośnie udział odnawialnych źródeł w krajowym miksie energetycznym. Potrzebne przyspieszenie w inwestycjach w sieci przesyłowe
W ubiegłym roku odnawialne źródła energii stanowiły już ponad 40 proc. mocy zainstalowanej w krajowym miksie energetycznym i odpowiadały za 27 proc. całkowitej produkcji energii. Tym samym Polska pobiła kolejne rekordy, ale w kontekście rozwoju OZE na rodzimym rynku wciąż pozostaje wiele do zrobienia. Eksperci i branża wskazują m.in. na konieczność aktualizacji strategicznych dokumentów wyznaczających kierunki polityki energetycznej, szerszego wdrożenia magazynów energii, a przede wszystkim – pilną potrzebę rozwoju systemu przesyłowego i dystrybucyjnego oraz regulacji sprzyjających inwestorom. – Zielona energia potrzebuje przede wszystkim stabilności regulacyjnej i niskiego kosztu kapitału. To kluczowe elementy, które definiują ryzyko i tempo, w jakim możemy budować nowe źródła – mówi Piotr Maciołek, członek zarządu Polenergii.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.