Komunikaty PR

WE ARE GAMERS - gaming marketing w praktyce;

2023-10-03  |  23:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu[1], a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo[2]. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek.

Gaming to już nie tylko rozrywka, to nasza codzienność. Gry wideo stały się integralną częścią życia wielu osób. Z tego właśnie powodu WE!RE Fantasy oraz Purr Media, dwie firmy od lat działające w tej branży organizują konferencję WE ARE GAMERS poświęconą gaming marketingowi, która odbędzie się 18 października w warszawskim centrum konferencyjnym WEST GATE. Bezpłatny udział w wydarzeniu ma na celu dostarczenie solidnej dawki wiedzy merytorycznej i umożliwienie poznania najnowszych trendów i wymiany doświadczeń jak najszerszemu gronu słuchaczy. To niepowtarzalna okazja, aby poszerzyć swoje horyzonty, zdobyć praktyczne umiejętności i nawiązać cenne kontakty w świecie gier i esportu.

WE ARE GAMERS - Konferencja o Gaming Marketingu

Konferencja WE ARE GAMERS będzie okazją, by dowiedzieć się, jak skutecznie walczyć ze stereotypami w postrzeganiu rynku gier i graczy oraz co jest kluczowe dla planowania kampanii marketingowych. Konferencja skupi się na różnych aspektach gaming marketingu, eksplorując zarówno istniejące, jak i rozwijające się trendy w tej dziedzinie. Pełna agenda konferencji dostępna jest na stronie https://wearegamers.pl. 

Rola gaming marketingu nieustannie rośnie, a jego możliwości są jedynie ograniczone przez kreatywność. Kiedy działania marketingowe są dopasowane do potrzeb graczy, korespondują z ich pasjami i uzupełniają to, czego potrzebują, marki często zyskują wyjątkowo lojalną grupę fanów. Dlatego też warto być na bieżąco z trendami, aby mieć strategiczne możliwości rozwoju swojej marki w dynamicznym świecie gamingu - Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy

Gry jak żadne inne medium kształtują zachowania społeczne i konsumenckie młodego pokolenia. Pokolenia, które w nie tak odległej przyszłości wejdzie w dorosłe życie z nowym wzorem wartości. Pytanie, czy rynek jest na to gotowy? Czy zna ten nowy wzór zachowań? Czy globalne i lokalne marki mają świadomość nieuchronnie nadciągających zmian i potencjalnej nieadekwatności dotychczasowych wartości, jakie stoją za marką, strategią komunikacji, strategią marketingową czy modelem sprzedażowym? A może rynek, a przynajmniej znaczna jego część wciąż woli tkwić w błogiej nieświadomości i ignorancji wobec segmentu rynku przynoszącego globalnie ponad 190 mld dolarów rocznie? Może wciąż woli mylić gaming z e-sportem czy bezkrytycznie reagować na takie buzzwordy jak metaverse? - Michał Bobrowski, General Manager, PURR Media.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się między innymi osoby, które na co dzień doradzają markom, jak czerpać z gamingu korzyści komunikacyjne oraz praktycy, przedstawiciele marek, które w tej społeczności działają z sukcesami od lat oraz liderzy, którzy tworzą ten ekosystem i jego możliwości. Gośćmi specjalnymi konferencji będzie między innymi Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski. 

Patronat honorowy nad konferencją objął IAB Polska, a jej partnerem jest DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ uczestniczący w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych. Patronat medialny konferencji sprawują NowyMarketing, Radio KAMPUS oraz sprawny marketing. Partnerem konferencji jest kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, która specjalizuje się m.in. w zakresie prawa mediów elektronicznych, prawa reklamy, a także doradza przedstawicielom branży gamingowej oraz e-sportu.   

Konferencja "WE ARE GAMERS" skierowana jest przede wszystkim do marketerów, specjalistów ds. komunikacji i brand managerów, poszukujących innowacyjnych sposobów promocji swoich marek w środowisku gamingu. Serdecznie zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu, a także wszystkich, którzy chcieliby zgłębić tajemnice tego fascynującego świata.

Gdzie i kiedy?

Data i godzina: 18 października 2023

Miejsce: Centrum Konferencyjne WEST GATE, Budynek BRAMA ZACHODNIA – poziom 0,  

Aleje Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa

Bezpłatna rejestracja: https://wearegamers.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.