WE ARE GAMERS - gaming marketing w praktyce;
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu[1], a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo[2]. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek.
Gaming to już nie tylko rozrywka, to nasza codzienność. Gry wideo stały się integralną częścią życia wielu osób. Z tego właśnie powodu WE!RE Fantasy oraz Purr Media, dwie firmy od lat działające w tej branży organizują konferencję WE ARE GAMERS poświęconą gaming marketingowi, która odbędzie się 18 października w warszawskim centrum konferencyjnym WEST GATE. Bezpłatny udział w wydarzeniu ma na celu dostarczenie solidnej dawki wiedzy merytorycznej i umożliwienie poznania najnowszych trendów i wymiany doświadczeń jak najszerszemu gronu słuchaczy. To niepowtarzalna okazja, aby poszerzyć swoje horyzonty, zdobyć praktyczne umiejętności i nawiązać cenne kontakty w świecie gier i esportu.
WE ARE GAMERS - Konferencja o Gaming Marketingu
Konferencja WE ARE GAMERS będzie okazją, by dowiedzieć się, jak skutecznie walczyć ze stereotypami w postrzeganiu rynku gier i graczy oraz co jest kluczowe dla planowania kampanii marketingowych. Konferencja skupi się na różnych aspektach gaming marketingu, eksplorując zarówno istniejące, jak i rozwijające się trendy w tej dziedzinie. Pełna agenda konferencji dostępna jest na stronie https://wearegamers.pl.
Rola gaming marketingu nieustannie rośnie, a jego możliwości są jedynie ograniczone przez kreatywność. Kiedy działania marketingowe są dopasowane do potrzeb graczy, korespondują z ich pasjami i uzupełniają to, czego potrzebują, marki często zyskują wyjątkowo lojalną grupę fanów. Dlatego też warto być na bieżąco z trendami, aby mieć strategiczne możliwości rozwoju swojej marki w dynamicznym świecie gamingu - Mateusz Górecki, Managing Director, WE!RE Fantasy
Gry jak żadne inne medium kształtują zachowania społeczne i konsumenckie młodego pokolenia. Pokolenia, które w nie tak odległej przyszłości wejdzie w dorosłe życie z nowym wzorem wartości. Pytanie, czy rynek jest na to gotowy? Czy zna ten nowy wzór zachowań? Czy globalne i lokalne marki mają świadomość nieuchronnie nadciągających zmian i potencjalnej nieadekwatności dotychczasowych wartości, jakie stoją za marką, strategią komunikacji, strategią marketingową czy modelem sprzedażowym? A może rynek, a przynajmniej znaczna jego część wciąż woli tkwić w błogiej nieświadomości i ignorancji wobec segmentu rynku przynoszącego globalnie ponad 190 mld dolarów rocznie? Może wciąż woli mylić gaming z e-sportem czy bezkrytycznie reagować na takie buzzwordy jak metaverse? - Michał Bobrowski, General Manager, PURR Media.
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się między innymi osoby, które na co dzień doradzają markom, jak czerpać z gamingu korzyści komunikacyjne oraz praktycy, przedstawiciele marek, które w tej społeczności działają z sukcesami od lat oraz liderzy, którzy tworzą ten ekosystem i jego możliwości. Gośćmi specjalnymi konferencji będzie między innymi Jarosław ‘pashabiceps’ Jarząbkowski.
Patronat honorowy nad konferencją objął IAB Polska, a jej partnerem jest DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ uczestniczący w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych. Patronat medialny konferencji sprawują NowyMarketing, Radio KAMPUS oraz sprawny marketing. Partnerem konferencji jest kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy, która specjalizuje się m.in. w zakresie prawa mediów elektronicznych, prawa reklamy, a także doradza przedstawicielom branży gamingowej oraz e-sportu.
Konferencja "WE ARE GAMERS" skierowana jest przede wszystkim do marketerów, specjalistów ds. komunikacji i brand managerów, poszukujących innowacyjnych sposobów promocji swoich marek w środowisku gamingu. Serdecznie zapraszamy także pasjonatów gamingu i esportu, a także wszystkich, którzy chcieliby zgłębić tajemnice tego fascynującego świata.
Gdzie i kiedy?
Data i godzina: 18 października 2023
Miejsce: Centrum Konferencyjne WEST GATE, Budynek BRAMA ZACHODNIA – poziom 0,
Aleje Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa
Bezpłatna rejestracja: https://wearegamers.pl
Red Square Games podpisało kluczową umowę licencyjną z Asmodee
SlavicPunk: Oldtimer debiutuje w wersji na konsole Xbox i PlayStation
Dziennikarka Karolina Pajączkowska ambasadorką gry Play of Battle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Prawo
Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów
Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.