Komunikaty PR

W VIVO! Piła rusza Wielka Strefa Gier. Galerię odwiedzi też Naruciak

2021-08-24  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W sobotę, 21 sierpnia, w VIVO! Piła ruszyło BIG GAME ZONE, czyli 9-dniowe wydarzenie dedykowane miłośnikom gier. Na miejscu udostępnionych jest 5 tematycznych stref ze stanowiskami gamerskimi. Gościem specjalnym będzie jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Naruciak. Wstęp jest bezpłatny.

W VIVO! aż do niedzieli, 29 sierpnia, funkcjonowało będzie 5 świetnie zaaranżowanych przestrzeni do gier konsolowych i planszowych oraz wypoczynku. Na miejscu bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie! Fani survivalu powinni koniecznie odwiedzić Strefę Gry Minecraft wyposażoną w 4 stanowiska gamerskie, natomiast amatorzy gier sportowych -  Gaming Zone FIFA. Nieco starszych uczestników wydarzenia z pewnością zachwyci Strefa Retro Game, w której dostępnych jest – bagatela –  50 kultowych gier, takich jak Super Mario, Donkey Kong czy Contra III. Funkcjonuje tu również Strefa Gier Planszowych, które od kilku lat przeżywają swój renesans. Po intensywnych pojedynkach gamerskich można odpocząć w strefie relaksu - Chillout Zone - wyposażonej w wygodne sofy i pufy, a także punkty przeznaczone do ładowania sprzętu elektronicznego.

- Bardzo miło jest mi zaprosić naszych gości do BIG GAME ZONE. Serdecznie zachęcam do aktywnego udziału w wydarzeniu oraz śledzenia rozgrywek na dużych ekranach, usytuowanych w poszczególnych strefach – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - Wszystko to oczywiście z zachowaniem norm bezpieczeństwa sanitarnego – dodaje.

Event BIG GAME ZONE w VIVO! Piła potrwa w dniach 21-29 sierpnia w godzinach otwarcia obiektu. Wstęp wolny.

Gość specjalny w VIVO! Piła: Naruciak

Pilskie centrum handlowe, w ramach BIG GAME ZONE, odwiedzi Adam Zimmerman, szerszej publiczności znany jako Naruciak. Internetowy twórca może pochwalić się ponad 3 mln subskrypcji oraz łącznie prawie 737 mln wyświetleń filmów na swoim głównym kanale w serwisie YouTube. W VIVO! jego fani będą mieli okazję do rozmowy, wykonania pamiątkowego zdjęcia z idolem czy udziału we wspólnych gamerskich rozgrywkach.

- W VIVO! zapowiada się świetna impreza zarówno dla osób, które podobnie jak ja są miłośnikami gier, jak również tych, którzy chcą w kreatywny sposób spędzić ostatnie dni wakacji – mówi Naruciak. - Oczywiście serdecznie zachęcam wszystkich do udziału w wydarzeniu i sprawdzenia dostępnych tu rozwiązań. Do zobaczenia na miejscu! – dodaje.

Spotkanie z Naruciakiem odbędzie się w sobotę, 28 sierpnia, w godz. 14:00-18:00. Wstęp wolny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.