Komunikaty PR

W VIVO! Piła rusza Wielka Strefa Gier. Galerię odwiedzi też Naruciak

2021-08-24  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W sobotę, 21 sierpnia, w VIVO! Piła ruszyło BIG GAME ZONE, czyli 9-dniowe wydarzenie dedykowane miłośnikom gier. Na miejscu udostępnionych jest 5 tematycznych stref ze stanowiskami gamerskimi. Gościem specjalnym będzie jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Naruciak. Wstęp jest bezpłatny.

W VIVO! aż do niedzieli, 29 sierpnia, funkcjonowało będzie 5 świetnie zaaranżowanych przestrzeni do gier konsolowych i planszowych oraz wypoczynku. Na miejscu bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie! Fani survivalu powinni koniecznie odwiedzić Strefę Gry Minecraft wyposażoną w 4 stanowiska gamerskie, natomiast amatorzy gier sportowych -  Gaming Zone FIFA. Nieco starszych uczestników wydarzenia z pewnością zachwyci Strefa Retro Game, w której dostępnych jest – bagatela –  50 kultowych gier, takich jak Super Mario, Donkey Kong czy Contra III. Funkcjonuje tu również Strefa Gier Planszowych, które od kilku lat przeżywają swój renesans. Po intensywnych pojedynkach gamerskich można odpocząć w strefie relaksu - Chillout Zone - wyposażonej w wygodne sofy i pufy, a także punkty przeznaczone do ładowania sprzętu elektronicznego.

- Bardzo miło jest mi zaprosić naszych gości do BIG GAME ZONE. Serdecznie zachęcam do aktywnego udziału w wydarzeniu oraz śledzenia rozgrywek na dużych ekranach, usytuowanych w poszczególnych strefach – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - Wszystko to oczywiście z zachowaniem norm bezpieczeństwa sanitarnego – dodaje.

Event BIG GAME ZONE w VIVO! Piła potrwa w dniach 21-29 sierpnia w godzinach otwarcia obiektu. Wstęp wolny.

Gość specjalny w VIVO! Piła: Naruciak

Pilskie centrum handlowe, w ramach BIG GAME ZONE, odwiedzi Adam Zimmerman, szerszej publiczności znany jako Naruciak. Internetowy twórca może pochwalić się ponad 3 mln subskrypcji oraz łącznie prawie 737 mln wyświetleń filmów na swoim głównym kanale w serwisie YouTube. W VIVO! jego fani będą mieli okazję do rozmowy, wykonania pamiątkowego zdjęcia z idolem czy udziału we wspólnych gamerskich rozgrywkach.

- W VIVO! zapowiada się świetna impreza zarówno dla osób, które podobnie jak ja są miłośnikami gier, jak również tych, którzy chcą w kreatywny sposób spędzić ostatnie dni wakacji – mówi Naruciak. - Oczywiście serdecznie zachęcam wszystkich do udziału w wydarzeniu i sprawdzenia dostępnych tu rozwiązań. Do zobaczenia na miejscu! – dodaje.

Spotkanie z Naruciakiem odbędzie się w sobotę, 28 sierpnia, w godz. 14:00-18:00. Wstęp wolny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gry i aplikacje BRAK ZDJĘCIA
2024-12-05 | 12:00

To więcej niż aplikacja ubezpieczeniowa - premiera Balcia App w Polsce

“Balcia jako styl życia to nie tylko hasło w podręczniku marki – to coś, w co wierzymy” - mówi Viesturs Kancs, eCommerce & Innovation Lead w Balcia Insurance. Łotewski insurtech wprowadził na
Gry i aplikacje Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia
2024-12-05 | 10:30

Główni akcjonariusze Red Square Games dofinansują działalność studia

Red Square Games, Spółka notowana na rynku NewConnect, pozyska od swoich głównych akcjonariuszy ponad 1 mln zł z emisji akcji serii H. Środki te pozwolą na dalszy rozwój
Gry i aplikacje Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!
2024-11-29 | 09:00

Immersion Games zapowiada rewolucję w VR Fitness!

Immersion Games finalizuje prace nad autorską grą Fitness Fables. Nowatorski projekt w wirtualnej rzeczywistości, tworzony we współpracy z Metą, trafi do sprzedaży w styczniu 2025

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.