Komunikaty PR

Tinder Plus za darmo przez pół roku za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery

2020-09-18  |  11:26
Biuro prasowe

Użytkownicy urządzeń Huawei, którzy pobiorą aplikację Tinder ze sklepu AppGallery, otrzymają 6-miesięczny bezpłatny dostęp do Tinder w wersji Plus. Oferta dotyczy wszystkich urządzeń marki, zarówno tych starszych opartych o GMS, jak i najnowszych modeli z Huawei Mobile Services. Promocja potrwa do 4 października.

 

Najpopularniejsza na świecie aplikacja pozwalająca pozyskiwać nowych znajomych jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, dzięki czemu użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS mogą w pełni korzystać ze wszystkich jej funkcjonalności.

 

Aby otrzymać bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do Tinder Plus, wystarczy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, a następnie wejść do sekcji „Prezenty” i pobrać kod. Wygenerowany kod należy umieścić na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”, na przykład www.tinder.com/vip/123456. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować z aplikacji i ukończyć aktywację. Kod należy odebrać między 17 września a 4 października. Wykorzystać go można do 20 sierpnia 2021 roku.

 

Huawei dynamicznie rozwija swój ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu HMS, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei. O dalszym rozwoju HMS mówił Richard Yu – dyrektor generalny Huawei CBG na świecie podczas Huawei Developer Conference.

 

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą oni znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

 

Tinder został po raz pierwszy uruchomiony na kampusie uniwersyteckim w 2012 roku, a obecnie jest najpopularniejszą na świecie aplikacją do poznawania nowych ludzi. Tinder został pobrany przez ponad 340 milionów osób – jest dostępny w 190 krajach i w ponad 40 językach. Aplikację subskrybuje 6,2 miliona użytkowników, co czyni ją najbardziej dochodową aplikacją niezwiązaną z rynkiem gier na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność? Biuro prasowe
2024-10-28 | 15:00

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Sezon jesienny trwa w najlepsze. Kiepskie warunki pogodowe, niskie temperatury, a także początek sezonu grypowego, kiedy wirusy rozpoczynają swoje triumfalne żniwa, stanowią spore
Hobby Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
2024-10-21 | 13:00

Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”

W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a
Hobby Polska baristka na międzynarodowej arenie!
2024-09-23 | 11:00

Polska baristka na międzynarodowej arenie!

Już za kilka dni w Londynie Coffee Masterzy z regionu Europy i Afryki w Starbucks staną jak co roku do rywalizacji o tytuł najlepszego. Nasz kraj reprezentować będzie utalentowana Wiktoria

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.