Tinder Plus za darmo przez pół roku za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery
Użytkownicy urządzeń Huawei, którzy pobiorą aplikację Tinder ze sklepu AppGallery, otrzymają 6-miesięczny bezpłatny dostęp do Tinder w wersji Plus. Oferta dotyczy wszystkich urządzeń marki, zarówno tych starszych opartych o GMS, jak i najnowszych modeli z Huawei Mobile Services. Promocja potrwa do 4 października.
Najpopularniejsza na świecie aplikacja pozwalająca pozyskiwać nowych znajomych jest w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services, dzięki czemu użytkownicy najnowszych urządzeń marki opartych o HMS mogą w pełni korzystać ze wszystkich jej funkcjonalności.
Aby otrzymać bezpłatny, 6-miesięczny dostęp do Tinder Plus, wystarczy pobrać aplikację ze sklepu Huawei AppGallery, a następnie wejść do sekcji „Prezenty” i pobrać kod. Wygenerowany kod należy umieścić na końcu podanego linku www.tinder.com/vip/”skopiowanyKOD”, na przykład www.tinder.com/vip/123456. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami, aby zalogować się lub zarejestrować z aplikacji i ukończyć aktywację. Kod należy odebrać między 17 września a 4 października. Wykorzystać go można do 20 sierpnia 2021 roku.
Huawei dynamicznie rozwija swój ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się 1000 polskich aplikacji. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 96 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu HMS, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei. O dalszym rozwoju HMS mówił Richard Yu – dyrektor generalny Huawei CBG na świecie podczas Huawei Developer Conference.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery powstała również dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL/, na której mogą oni znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.
Tinder został po raz pierwszy uruchomiony na kampusie uniwersyteckim w 2012 roku, a obecnie jest najpopularniejszą na świecie aplikacją do poznawania nowych ludzi. Tinder został pobrany przez ponad 340 milionów osób – jest dostępny w 190 krajach i w ponad 40 językach. Aplikację subskrybuje 6,2 miliona użytkowników, co czyni ją najbardziej dochodową aplikacją niezwiązaną z rynkiem gier na świecie.
Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?
Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.