Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a kolejne premiery będą ukazywać się co tydzień, w każdy poniedziałek o godzinie 10:00. Cykl niesamowitych rozmów zakończy się wielkim finałem na początku grudnia.
Po pozytywnym odbiorze pierwszego podcastu Pepsi - #MAX10minut - marka przygotowała kolejny zaskakujący format. Podcast „OD ZERA” pokazuje, jak proste, z pozoru prozaiczne codzienne decyzje ulubionych twórców internetowych doprowadziły ich do miejsc, w których znajdują się obecnie. Dzięki inspirującym rozmowom z gośćmi z różnych dziedzin, takimi jak: Foxx Gotuje, Astrofaza, Wujek Paolo, Wikaafotos czy Kasia Łaska, słuchacze mogą poznać fascynujące historie ich sukcesu, które zaczęły się od małych wyborów, a zakończyły wielkimi zmianami w życiu. Wszystkie rozmowy odbywają się w nietypowym miejscu – windzie, symbolizującej podróż „od zera”, gdzie z każdym piętrem prowadzący, znany youtuber i streamer Dominik Bos, wspólnie z zaproszonymi gośćmi wznosi się coraz wyżej, odkrywając kolejne epickie etapy ich sukcesu i pasji.
- Tegoroczna kampania Pepsi Zero Cukru "Prosta decyzja. Epicki wybór." opowiada konsumentom, że tak prosta decyzja jak wybór Pepsi bez cukru zamiast wersji cukrowej potrafi być epickim wyborem. Tą samą analogie możemy zobaczyć też w wielu innych aspektach życia, a goście podcastu Pepsi "OD ZERA" są tego świetnymi przykładami. Każdy z nas na pewno moment prostej decyzji - epickiego wyboru mógłby znaleźć też w swoim życiu. Albo posłuchać ku inspiracji naszych odcinków, co polecam szczególnie w wersji video, startując z nami windą OD ZERA! - mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.
Pepsi poprzez zaskakującą koncepcję podcastu chce pokazać, jak z pozoru proste i niewielkie decyzje mogą w rezultacie - niczym kostki domina - doprowadzić do wielkich zmian, punktów zwrotnych oraz inspirujących historii. Kampania adresowana jest do młodych odbiorców, śledzących działalność twórców internetowych. Poprzez różnorodność gości podcastu oraz dotyczących ich tematyki każdy może odnaleźć w nich coś dla siebie. Odcinki dostępne są na Spotify, a także - w formie video - na platformie YouTube.
Za strategię, koncept kreatywny, przygotowanie assetów kreatywnych i całość kreacji oraz dobór influencerów odpowiada Feeders Agency. Odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów jest Zenith Polska.
Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?
Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.