Komunikaty PR

Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”

2024-10-21  |  13:00
Biuro prasowe

W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a kolejne premiery będą ukazywać się co tydzień, w każdy poniedziałek o godzinie 10:00. Cykl niesamowitych rozmów zakończy się wielkim finałem na początku grudnia.

 

Po pozytywnym odbiorze pierwszego podcastu Pepsi - #MAX10minut - marka przygotowała kolejny zaskakujący format. Podcast „OD ZERA” pokazuje, jak proste, z pozoru prozaiczne codzienne decyzje ulubionych twórców internetowych doprowadziły ich do miejsc, w których znajdują się obecnie. Dzięki inspirującym rozmowom z gośćmi z różnych dziedzin, takimi jak: Foxx Gotuje, Astrofaza, Wujek Paolo, Wikaafotos czy Kasia Łaska, słuchacze mogą poznać fascynujące historie ich sukcesu, które zaczęły się od małych wyborów, a zakończyły wielkimi zmianami w życiu. Wszystkie rozmowy odbywają się w nietypowym miejscu – windzie, symbolizującej podróż „od zera”, gdzie z każdym piętrem prowadzący, znany youtuber i streamer Dominik Bos, wspólnie z zaproszonymi gośćmi wznosi się coraz wyżej, odkrywając kolejne epickie etapy ich sukcesu i pasji.

 

- Tegoroczna kampania Pepsi Zero Cukru "Prosta decyzja. Epicki wybór." opowiada konsumentom, że tak prosta decyzja jak wybór Pepsi bez cukru zamiast wersji cukrowej potrafi być epickim wyborem. Tą samą analogie możemy zobaczyć też w wielu innych aspektach życia, a goście podcastu Pepsi "OD ZERA" są tego świetnymi przykładami. Każdy z nas na pewno moment prostej decyzji - epickiego wyboru mógłby znaleźć też w swoim życiu. Albo posłuchać ku inspiracji naszych odcinków, co polecam szczególnie w wersji video, startując z nami windą OD ZERA! - mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero Cukru.

 

Pepsi poprzez zaskakującą koncepcję podcastu chce pokazać, jak z pozoru proste i niewielkie decyzje mogą w rezultacie - niczym kostki domina - doprowadzić do wielkich zmian, punktów zwrotnych oraz inspirujących historii. Kampania adresowana jest do młodych odbiorców, śledzących działalność twórców internetowych. Poprzez różnorodność gości podcastu oraz dotyczących ich tematyki każdy może odnaleźć w nich coś dla siebie. Odcinki dostępne są na Spotify, a także - w formie video - na platformie YouTube.

 

Za strategię, koncept kreatywny, przygotowanie assetów kreatywnych i całość kreacji oraz dobór influencerów odpowiada Feeders Agency. Odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów jest Zenith Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność? Biuro prasowe
2024-10-28 | 15:00

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Sezon jesienny trwa w najlepsze. Kiepskie warunki pogodowe, niskie temperatury, a także początek sezonu grypowego, kiedy wirusy rozpoczynają swoje triumfalne żniwa, stanowią spore
Hobby Polska baristka na międzynarodowej arenie!
2024-09-23 | 11:00

Polska baristka na międzynarodowej arenie!

Już za kilka dni w Londynie Coffee Masterzy z regionu Europy i Afryki w Starbucks staną jak co roku do rywalizacji o tytuł najlepszego. Nasz kraj reprezentować będzie utalentowana Wiktoria
Hobby Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!
2024-09-19 | 17:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!

Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!   Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa

Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.