Komunikaty PR

Polska baristka na międzynarodowej arenie!

2024-09-23  |  11:00
Biuro prasowe

Już za kilka dni w Londynie Coffee Masterzy z regionu Europy i Afryki w Starbucks staną jak co roku do rywalizacji o tytuł najlepszego. Nasz kraj reprezentować będzie utalentowana Wiktoria Piasecka – najlepsza polska baristka w 2024! Starbucks Barista Championship odbędzie się w dniach 25-27 września, a miłośnicy kawy będą mogli śledzić zmagania na profilach marki na platformach społecznościowych. To niepowtarzalna okazja, by podejrzeć najlepszych baristów w akcji!

 

Wiktoria Piasecka dołączyła do Starbucks we wrześniu 2021 roku, mając już za sobą doświadczenie w pracy w innych kawiarniach. Chciała rozwijać się w branży, a elastyczny grafik i możliwości, jakie oferował Starbucks, były dla niej idealnym rozwiązaniem. Wybór padł na poznańską Kaponierę.

„To, co najbardziej cenię sobie w tej pracy, to proces przygotowywania napojów, które zawsze tworzę z najwyższą starannością, dbając o smak, standardy oraz estetykę. Ogromną satysfakcję przynosi mi też widok uśmiechu u Gości oraz docenienie mojej pracy.” - mówi o sobie Wiktoria.

Pasja, która napędza sukces

Dzięki zachętom kierownika kawiarni, w 2022 roku Wiktoria po raz pierwszy wzięła udział w regionalnym etapie Barista Championship. Tam poznała Karola Oberdę, zeszłorocznego Championa Polski. Jego rozwój jako Championa, podróże na plantację, czy do palarni kawy, możliwości poznania procesu powstawania kawy od podszewki i doskonalenie nowych technik, zainspirowały Wiktorię do ponownego startu.

Ogromne wsparcie ze strony zespołu i managera zmotywowały ją do doskonalenia swoich umiejętności, co zaowocowało świetnym przygotowaniem do poznańskiego etapu Barista Championship.

„Niesamowicie cieszę się na wyjazd do Londynu na etap międzynarodowy. Nie mogę się też doczekać wizyty w palarni kawy w Amsterdamie, która jest częścią możliwości, jakie daje ten wyjazd, a także poznania innych Partnerów z Afryki i Europy. Moim celem jest zdobycie nowych doświadczeń, wiedzy, a przy okazji – świetna zabawa” – mówi Wiktoria.
 

Międzynarodowa rywalizacja na najwyższym poziomie

Barista Championship to nie tylko rywalizacja, ale także niesamowita szansa na rozwój. To możliwość głębszego zrozumienia kawy, poznania nowych technik, a także wymiany doświadczeń z innymi baristami. Dzięki takim wydarzeniom nasi Partnerzy stają się prawdziwymi ekspertami w dziedzinie tworzenia kawy.” – mówi Vedran Modric, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.

Barista Championship to jedno z najważniejszych wydarzeń w kawowym kalendarzu Starbucks. W tym roku, Wiktoria Piasecka zmierzy się aż z 38 najlepszymi baristami z różnych krajów, walcząc o tytuł najlepszego w regionie EMEA. Po raz pierwszy w historii, wydarzenie będzie transmitowane na żywo, co daje szansę na śledzenie zmagań również dla polskich fanów kawy.

Kibicujmy Wiktorii w jej drodze na szczyt światowej sceny baristycznej i pamiętajmy, że najlepszą kawę serwują mistrzowie z pasją! Tymczasem Wiktorię i jej zespół można spotkać w kawiarni Kaponiera w Poznaniu, gdzie na co dzień serwuje Gościom ich ulubione napoje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność? Biuro prasowe
2024-10-28 | 15:00

Jesień na talerzu – co jeść, aby zadbać o odporność?

Sezon jesienny trwa w najlepsze. Kiepskie warunki pogodowe, niskie temperatury, a także początek sezonu grypowego, kiedy wirusy rozpoczynają swoje triumfalne żniwa, stanowią spore
Hobby Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”
2024-10-21 | 13:00

Epickie historie sukcesu w nowym podcaście Pepsi “OD ZERA”

W ramach kampanii “Prosta Decyzja - Epicki Wybór” Pepsi Zero Cukru przedstawia nowy podcast zatytułowany „OD ZERA”. Pierwszy odcinek pojawił się 16 września, a
Hobby Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!
2024-09-19 | 17:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!

Nickelodeon Fandays w Majaland Gdańsk!   Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.