Zyxel poszerza ofertę Nebula, aby zapewnić niezawodną łączność 5G
Firma Zyxel Networks, rozszerza swoje chmurowe rozwiązanie sieciowe Nebula o łączność 5G. Wprowadza także usługi bezpieczeństwa, które bezpośrednio chronią punkty dostępowe.
Integracja cyfrowa staje się coraz ważniejsza dla firm, a aktywność społecznościowa, e-handlowa i wirtualna zaczynają przeważać nad tradycyjnymi modelami działalności. W rezultacie niezawodna, zawsze dostępna łączność staje się nieodzowną częścią codziennego biznesu.
Zawsze dostępna łączność – szybka i prosta do skonfigurowania
Klienci mogą stworzyć „zawsze dostępne” miejsce pracy, korzystając z routerów 5G/LTE firmy Zyxel. Sieci biznesowe można tak skonfigurować, żeby Wi-Fi było dostępne w obszarach, do których nie sięgają tradycyjne łącza internetowe i w ten sposób zyskać więcej możliwości interakcji z klientami.
Coraz lepsze zabezpieczenia Wi-Fi
Nowa usługa Connect and Protect (CNP) firmy Zyxel oferuje elastyczne podejście do ochrony. CNP można zastosować bezpośrednio do wybranych bezprzewodowych punktów dostępowych i w ten sposób zapewnić bezpieczny dostęp do sieci zarówno pracownikom, jak i klientom.
Z usługą Connect and Protect wystarczy kilka prostych kliknięć, żeby zablokować niebezpieczne witryny internetowe, zapobiec naruszeniu danych danych lub ich kradzieży, a nawet priorytetowo przydzielić pasmo aplikacjom kluczowym dla funkcjonowania firmy.
Od debiutu rozwiązania Nebula w 2016 systematycznie rozwijamy produkt zgodnie z potrzebami klientów. W tej wersji zapewniamy szyte na miarę rozwiązanie i ciągłą łączność sieciową małym firmom, które mocno ucierpiały na pandemii i o których zapomniała większość producentów urządzeń sieciowych. Chcemy bezpiecznie i niezawodnie wspierać je w drodze do udanej transformacji cyfrowej – powiedział Gordon Yang, prezes Zyxel Networks.
Jeszcze bardziej kompleksowa oferta produktów
W swojej najnowszej odsłonie zaawansowana, ale prosta w obsłudze, scentralizowana platforma administracyjna Nebula obsługuje ponad 80 urządzeń sieciowych. Ta kompleksowa oferta sprzętu sieciowego pozwala klientom wybrać znacznie lepiej dostosowane do ich potrzeb rozwiązanie.
Do najnowszych produktów obsługiwanych przez platformę Nebula należą dwa nowo wprowadzone bezprzewodowe punkty dostępowe Wi-Fi 6 (NWA90AX i WAX630S), dwa routery 5G (Nebula NR7101 i Nebula NR5101) oraz router 4G LTE (Nebula LTE3301-PLUS).
Więcej informacji o obsługiwanym sprzęcie oraz o korzyściach, jakie zapewnia platforma Zyxel Nebula, można znaleźć pod adresem https://www.zyxel.com/nebula.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.