Komunikaty PR

Zwiększanie przychodów dla wydawców dzięki zautomatyzowanej technologii DanAds

2021-08-19  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

 

Na rynku pojawiła się nowa możliwość zwiększania przychodów dla wydawców i właścicieli serwisów internetowych. Mowa o platformie DanAds do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu samoobsługowym. Technologia, którą wykorzystują tacy gracze jak Tripadvisor, Expedia/Trivago, Bloomberg Media, Reach jest już dostępna na polskim rynku. Partnerem i lokalnym przedstawicielem DanAds w Polsce została agencja Looksoft Advertising. Dzięki DanAds wydawcy będą mogli sprzedać więcej powierzchni reklamowej, a także zwiększyć swoją marżę, obsługując większą liczbę reklamodawców.

Czym jest DanAds? To system sprzedaży reklam w modelu samoobsługowym dostępny dla reklamodawców, a zwłaszcza klientów z segmentu małych i średnich firm (SME, SOHO). Pozwala wydawcom zwiększyć wykorzystanie powierzchni reklamowych i jednocześnie obniżyć koszty sprzedaży. Zastępuje bowiem tradycyjną pracę accountów czy lokalnych przedstawicieli zautomatyzowaną technologią self-service. Technologia DanAds jest dostępna w modelu SaaS, zaś sama integracja z dotychczasowym ad-adserwerem wydawcy jest w pełni konfigurowalna i dostosowana do jego potrzeb.

– „Wydawcy w Polsce zarabiają głównie na sprzedaży w modelu programmatic oraz bezpośredniej współpracy z domami mediowymi, agencjami czy sieciami reklamowymi. Proces sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w segmencie małych i średnich firm, jest bardzo drogi. Wiąże się z utrzymywaniem działu sprzedaży, traffic, kosztami rozliczeń finansowych. Dzięki automatyzacji procesu sprzedaży wydawca może obsługiwać reklamodawców w modelu samoobsługowym, gdzie utworzenie konta i uruchomienie kampanii można zamknąć w mniej niż 5 minut.” – wyjaśnia Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.„Tysiące małych i średnich firm chcą reklamować się w lokalnych mediach lub u ogólnopolskich wydawców, ale jest to zbyt skomplikowane i drogie. Wymaga kontaktu z biurem reklamy i przejścia całego procesu. Dzięki DanAds wydawca może sprzedać więcej powierzchni reklamowej, zwiększyć swoją marżę, obsługując większą liczbę reklamodawców przy użyciu platformy self-service.” – podkreśla Rafał Sułkowski.

Platforma DanAds została uruchomiona w 2013 roku przez dwóch przedsiębiorców ze Szwecji. Wśród obecnych klientów DanAds są serwisy streamingowe, wydawcy serwisów newsowych i magazynów (Bloomberg, Reach, Hearts) oraz znane platformy e-commerce (Tripadvisor, Expedia/Trivago).

„DanAds zapewnia wydawcom zautomatyzowaną technologię white-label do samoobsługowej sprzedaży reklam i skalowania ich biznesu. Mamy bardzo duże doświadczenie oraz wiedzę dotyczącą tego, czego oczekują wydawcy. To oznacza, że jesteśmy w stanie wspierać ich w każdym obszarze działalności, począwszy od technologii i developmentu, a skończywszy na działaniach sprzedażowych i marketingowych. Naszą misją jest sprawienie, aby proces sprzedaży reklamy online był łatwy zarówno dla wydawcy, jak i reklamodawcy” – mówi Istvan Beres, CEO DanAds. "Wybraliśmy Looksoft Advertising do rozwoju naszego produktu na polskim rynku, bo agencja ta ma duże doświadczenie we współpracy z zagranicznymi partnerami oraz unikalne połączenie kompetencji marketingowych 
i technologicznych.
” - dodaje Istvan Beres.

Looksoft Advertising Sp. z o.o. | ul. Grochowska 14E, 04-217 Warszawa
adv.looksoft.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.