Komunikaty PR

Zwiększanie przychodów dla wydawców dzięki zautomatyzowanej technologii DanAds

2021-08-19  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

 

Na rynku pojawiła się nowa możliwość zwiększania przychodów dla wydawców i właścicieli serwisów internetowych. Mowa o platformie DanAds do sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu samoobsługowym. Technologia, którą wykorzystują tacy gracze jak Tripadvisor, Expedia/Trivago, Bloomberg Media, Reach jest już dostępna na polskim rynku. Partnerem i lokalnym przedstawicielem DanAds w Polsce została agencja Looksoft Advertising. Dzięki DanAds wydawcy będą mogli sprzedać więcej powierzchni reklamowej, a także zwiększyć swoją marżę, obsługując większą liczbę reklamodawców.

Czym jest DanAds? To system sprzedaży reklam w modelu samoobsługowym dostępny dla reklamodawców, a zwłaszcza klientów z segmentu małych i średnich firm (SME, SOHO). Pozwala wydawcom zwiększyć wykorzystanie powierzchni reklamowych i jednocześnie obniżyć koszty sprzedaży. Zastępuje bowiem tradycyjną pracę accountów czy lokalnych przedstawicieli zautomatyzowaną technologią self-service. Technologia DanAds jest dostępna w modelu SaaS, zaś sama integracja z dotychczasowym ad-adserwerem wydawcy jest w pełni konfigurowalna i dostosowana do jego potrzeb.

– „Wydawcy w Polsce zarabiają głównie na sprzedaży w modelu programmatic oraz bezpośredniej współpracy z domami mediowymi, agencjami czy sieciami reklamowymi. Proces sprzedaży bezpośredniej, zwłaszcza w segmencie małych i średnich firm, jest bardzo drogi. Wiąże się z utrzymywaniem działu sprzedaży, traffic, kosztami rozliczeń finansowych. Dzięki automatyzacji procesu sprzedaży wydawca może obsługiwać reklamodawców w modelu samoobsługowym, gdzie utworzenie konta i uruchomienie kampanii można zamknąć w mniej niż 5 minut.” – wyjaśnia Rafał Sułkowski, Dyrektor Sprzedaży Looksoft Advertising.„Tysiące małych i średnich firm chcą reklamować się w lokalnych mediach lub u ogólnopolskich wydawców, ale jest to zbyt skomplikowane i drogie. Wymaga kontaktu z biurem reklamy i przejścia całego procesu. Dzięki DanAds wydawca może sprzedać więcej powierzchni reklamowej, zwiększyć swoją marżę, obsługując większą liczbę reklamodawców przy użyciu platformy self-service.” – podkreśla Rafał Sułkowski.

Platforma DanAds została uruchomiona w 2013 roku przez dwóch przedsiębiorców ze Szwecji. Wśród obecnych klientów DanAds są serwisy streamingowe, wydawcy serwisów newsowych i magazynów (Bloomberg, Reach, Hearts) oraz znane platformy e-commerce (Tripadvisor, Expedia/Trivago).

„DanAds zapewnia wydawcom zautomatyzowaną technologię white-label do samoobsługowej sprzedaży reklam i skalowania ich biznesu. Mamy bardzo duże doświadczenie oraz wiedzę dotyczącą tego, czego oczekują wydawcy. To oznacza, że jesteśmy w stanie wspierać ich w każdym obszarze działalności, począwszy od technologii i developmentu, a skończywszy na działaniach sprzedażowych i marketingowych. Naszą misją jest sprawienie, aby proces sprzedaży reklamy online był łatwy zarówno dla wydawcy, jak i reklamodawcy” – mówi Istvan Beres, CEO DanAds. "Wybraliśmy Looksoft Advertising do rozwoju naszego produktu na polskim rynku, bo agencja ta ma duże doświadczenie we współpracy z zagranicznymi partnerami oraz unikalne połączenie kompetencji marketingowych 
i technologicznych.
” - dodaje Istvan Beres.

Looksoft Advertising Sp. z o.o. | ul. Grochowska 14E, 04-217 Warszawa
adv.looksoft.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł Biuro prasowe
2024-04-23 | 12:00

Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł

Smartfony ZTE Blade to seria przystępnych cenowo telefonów zbalansowanych pod kątem stosunku ceny do jakości. Charakteryzują się one estetycznym i niebanalnym designem oraz odpowiednio
Technologie SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
2024-04-19 | 13:00

SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI

SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie AI i umożliwią budowanie wiarygodnych i
Technologie Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
2024-04-19 | 11:00

Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens

Universal Robots (UR), wiodąca na świecie firma produkująca roboty współpracujące (coboty), zintegrowała interfejs SRCI (ang. Standard Robot Command Interface,  standardowy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.