Komunikaty PR

Złote Effie Awards 2020 dla kampanii Huawei

2020-11-18  |  15:30
Biuro prasowe

Złota statuetka Effie Awards 2020 trafiła do Huawei za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” w nowej kategorii konkursowej React & Sustain. Jury rozstrzygniętego wczoraj konkursu Effie doceniło oryginalność i skuteczność kampanii, z pomocą której marce udało się skutecznie odpowiedzieć na nieoczekiwane okoliczności biznesowe i w spektakularnie krótkim czasie wzmocnić więź emocjonalną z konsumentami.

 

„To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” to kampania wizerunkowa, którą Huawei zrealizował w grudniu 2019 roku. Kampania bazowała na uniwersalnej prawdzie o przeciwnościach losu, które mogą być źródłem siły, nawiązując tym samym do wartości bliskich marce. Twarzą kampanii został ambasador marki, Robert Lewandowski, którego zawodowa kariera jest przykładem wytrwałości w pokonywaniu trudności. Trudności na swojej życiowej drodze napotyka każdy z nas, hartują nas i pozwalają sięgać po więcej, wzbogacają nas, nawet jeśli wcześniej jest to okupione wysiłkiem czy bólem. W kampanii o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzieli także Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, osobowości związane z marką.

 

Jury konkursu Effie Awards doceniło kampanię Huawei „To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” za oryginalność przekazu i skuteczność w odpowiedzi na nieoczekiwane okoliczności – decyzje amerykańskiej administracji wpływające na działalność biznesową Huawei.

 

- Jestem dumna z tej nagrody, bo otrzymaliśmy ją za kampanię wyjątkową z punktu widzenia marki. W odważny, a zarazem subtelny sposób zaadresowaliśmy trudną sytuację, w której się znaleźliśmy. Odwołaliśmy się do uniwersalnych wartości, bliskich zarówno konsumentom, jak i Huawei, i wierzę, że właśnie dlatego kampania była skuteczna. Osiągnęliśmy cel, jakim było podtrzymanie zaufania konsumentów do marki – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu Huawei CBG Polska.

 

- Ta kampania pokazała nam, jakie mamy oczekiwania dla kategorii React & Sustain i jej zwycięzców. Wszyscy znamy Huawei jako markę ciągłych sukcesów, natomiast to właśnie marketerzy Huawei zmierzyli się z ogromnym wyzwaniem, z dnia na dzień stali się częścią bardzo trudnej sytuacji. I właśnie takie sytuacje pokazują, jak marketerzy mogą zareagować. Huawei stworzył emocjonalną kampanię, z pozycjonowaniem swojego motta Make it possible, zbudowaną na insighcie, że trudne momenty w życiu pomagają iść do przodu, a przeciwności losu należy przezwyciężać. Myślę, że w dzisiejszych czasach jest to zachęta dla nas wszystkich, żeby iść dalej, żeby się nie poddawać i walczyć. Ogromne gratulacje dla zespołu Huawei i wszystkich agencji. Dziękujemy, że mogliśmy przyznać złoto w tej nowej kategorii – powiedziała w laudacji Inga Songin, przewodnicząca grupy jurorskiej w nowej kategorii React & Sustain, stworzonej dla projektów, których celem była obrona pozycji biznesowej i/lub reakcja na nieoczekiwane okoliczności biznesowe lub pozabiznesowe.

 

Kampania „To co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” była kampanią 360 stopni i składała się na nią emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Roberta Lewandowskiego, emisja 60-sekundowego spotu w kinach i internecie – również z udziałem ambasadora marki, oraz komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Filmy z udziałem Marcina Tyszki i Kuby Wojewódzkiego zostały wyemitowane w kanałach digital i social media marki Huawei.

 

Kampania powstała we współpracy z agencjami Havas Warsaw, Wavemaker i 180heartbeats + Jung v Matt.

 

Złota statuetka Effie Awards za kampanię „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” to drugie złoto, które marka Huawei otrzymała w tym prestiżowym konkursie. W 2018 roku Huawei został nagrodzony za kampanię „Make it possible” w kategorii Long Term Marketing Experience. Firma otrzymała również brązową nagrodę Effie Awards 2018 za kampanię „Skąd biorą się mistrzowie” w kategorii Dobra Konsumenckie. W 2017 roku Huawei otrzymał srebrną statuetkę Effie w kategorii Dobra Konsumenckie za kampanię świąteczną #BePresent. Również w tym samym roku Huawei okazał się być jedyną firmą wyróżnioną w kategorii IT/Telco w europejskiej edycji konkursu Euro Effie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej

Warszawa, maj 2024 – Autodesk, został partnerem Polskiego Związku Firm Deweloperskich - największej organizacji branży deweloperskiej w Polsce, zaangażowanej w tworzenie najlepszych
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 10:00

Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm

Raport GXI 2024 opublikowany przez Equinix, światową firmę zajmującą się infrastrukturą cyfrową ujawnia, że do 2026 r. 80% firm będzie korzystać z infrastruktury cyfrowej w modelu subskrypcyjnym[1]. Rozwój i zwiększona
Technologie Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
2024-04-29 | 18:00

Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym

    W świecie badań naukowych i eksperymentów najbardziej liczy się precyzja. W branżach podlegających ścisłym regulacjom prawnym, takich jak farmaceutyka, przetwórstwo żywności i pakowanie, równie ważne jest bezpieczeństwo.   Ważenie laboratoryjne, podstawowy proces w różnych dyscyplinach naukowych, wymaga niezawodnego sprzętu, który umożliwi spójne i bezbłędne pomiary. OHAUS oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych wag, w tym wagi Pioneer™, Adventurer™ i Explorer™, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych potrzebach nowoczesnych laboratoriów. Oprócz wyjątkowych możliwości ważenia wagi te mają również zaawansowane funkcje zarządzania prawami użytkowników, które optymalizują wydajność i zwiększają bezpieczeństwo.   Znaczenie zarządzania prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym   Laboratoryjne urządzenia wagowe są często obsługiwane przez wielu użytkowników o różnym poziomie wiedzy i różnych wymaganiach w zakresie dostępu. Prawidłowe zarządzanie prawami użytkowników ma kluczowe znaczenie dla zachowania integralności danych i zgodności z przepisami, a także sprzyja współpracy i produktywności w środowisku pracy.  Laboratory Balances   Zaawansowane zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym daje kilka ważnych korzyści, w tym kontrolę dostępu, odpowiedzialność za dane, zgodność z przepisami i prostsze szkolenia.   Kontrola dostępu: Zarządzanie prawami użytkowników umożliwia administratorom zdefiniowanie określonych ról i uprawnień dla każdego użytkownika. Dzięki temu tylko upoważnieni pracownicy mogą wykonywać określone czynności, zapobiegając nieautoryzowanym modyfikacjom i manipulacjom danymi. Odpowiedzialność za dane: Dzięki zarządzaniu prawami użytkowników każda czynność wykonywana na wadze jest przypisywana do określonego użytkownika. W przypadku rozbieżności lub błędów łatwiej jest zidentyfikować osobę odpowiedzialną i niezwłocznie rozwiązać problem. Zgodność z przepisami: Branże, takie jak farmaceutyki i przetwórstwo spożywcze, mają surowe wymagania regulacyjne, które wymagają przestrzegania rygorystycznych norm. Systemy zarządzania prawami użytkowników tworzą rejestr, który zapewnia szczegółowy zapis wszystkich działań podjętych na wadze, co ułatwia zachowanie zgodności z przepisami i prowadzenie audytów. Prostsze szkolenia: Personel laboratoryjny może mieć różny poziom doświadczenia. Zarządzanie prawami użytkowników upraszcza proces szkolenia, dzięki czemu nowym użytkownikom można przydzielić ograniczony dostęp, dopóki nie zapoznają się z urządzeniami i procedurami.   Seria OHAUS Pioneer   Wagi analityczne i precyzyjne OHAUS Pioneer są znane z niezawodności i wydajności. Te przystępne cenowo modele zaspokajają podstawowe potrzeby w zakresie ważenia laboratoryjnego: od instytucji edukacyjnych po przemysłowe ośrodki badawcze. Wagi Pioneer mają wytrzymałą konstrukcję umożliwiającą wszechstronne i długotrwałe użytkowanie: dolna część obudowy jest wykonana z metalowego odlewu a szalka ze stali nierdzewnej. Intuicyjne wagi Pioneer są wyposażone w czytelny wyświetlacz z drugą linią na dodatkowe informacje lub wskazówki, pasek do usuwania ładunków elektrostatycznych oraz złącze USB. Seria Pioneer zapewnia podstawowe bezpieczeństwo użytkownika dzięki danym wynikowym zgodnym z GLP/GMP oraz ochronie identyfikatorem użytkownika i hasłem.   Seria OHAUS Adventurer   Wagi analityczne i precyzyjne OHAUS Adventurer zostały zaprojektowane z myślą o zaawansowanej funkcjonalności i wszechstronności. Wyposażone w najnowszą technologię ważenia zapewniają dokładne wyniki w złożonych zadaniach ważenia. Wagi z serii Adventurer są wyposażone w duży kolorowy wyświetlacz dotykowy, który ułatwia obsługę i wizualizację danych. W zakresie bezpieczeństwa i identyfikowalności wagi z serii Adventurer idą o krok dalej i oferują pełną funkcjonalność zarządzania prawami użytkowników, w tym kontrolę kont użytkowników przez administratora i przypisywanie określonych ról, a także podpis elektroniczny. Funkcja 3-poziomowego zarządzania prawami użytkowników umożliwia wstępne ustawienie dostępu w oprogramowaniu dla jednego administratora, dwóch przełożonych i 10 użytkowników. Wagi Adventurer obsługują chronione hasłem konta użytkowników, zapobiegając nieupoważnionemu dostępowi do wrażliwych danych.   Seria OHAUS Explorer   Wagi analityczne Explorer i wagi precyzyjne Explorer stanowią szczytowe rozwiązanie laboratoryjne OHAUS, łącząc najnowocześniejszą technologię z niezrównaną precyzją. Dzięki zaawansowanym opcjom automatycznej kalibracji i osłony przeciwwiatrowej wagi Explorer idealnie nadają się do trudnych zastosowań wymagających najwyższej dokładności. System zarządzania prawami użytkowników w wagach Explorer został zaprojektowany z myślą o spełnieniu surowych wymagań branż podlegających regulacjom prawnym. Oferuje on zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak wielopoziomowa kontrola dostępu, podpisy elektroniczne i ochrona hasłem. Wbudowany moduł menedżera użytkowników umożliwia administratorom bezproblemowe dodawanie, modyfikowanie lub dezaktywowanie profili użytkowników w zależności od potrzeb, usprawniając przebieg pracy i zapewniając integralność danych. System zarządzania prawami użytkowników w wagach Explorer umożliwia administratorowi systemu utworzenie do 110 użytkowników i przypisanie ich do 1 z 4 wstępnie utworzonych grup o różnych prawach dostępu. To zapewnia bezpieczeństwo i pozwala na używanie wag Explorer w miejscach pracy wielu użytkowników, tak aby nieupoważnieni użytkownicy nie mogli zmieniać ustawień wagi. Wagi z serii Explorer są również wyposażone w SmarText™ firmy OHAUS, czyli graficzną platformę oprogramowania opartą na zastosowaniach, która zapewnia łatwy w obsłudze interfejs.   W dziedzinie ważenia laboratoryjnego zarządzanie prawami użytkowników ma zasadnicze znaczenie dla integralności danych, jakości współpracy i zgodności z przepisami. Wagi z serii OHAUS Pioneer, Adventurer i Explorer wyróżniają się nie tylko wyjątkową wydajnością ważenia, ale także zaawansowanymi funkcjami zarządzania prawami użytkowników.   Podsumowując te trzy linie produktów, wagi Pioneer są przeznaczone do ważenia podstawowego, wagi Adventurer nadają się wszystkich środowisk laboratoryjnych, a wagi Explorer są produktem klasy premium, oferującym kompleksowe zarządzanie prawami użytkowników i funkcję dziennika systemowego opracowaną specjalnie na warsztaty farmaceutyczne. Inwestycja w te innowacyjne urządzenia wagowe OHAUS to krok w kierunku zwiększenia wydajności i dokładności ważenia w laboratorium.      

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.