Komunikaty PR

Wyróżnij się dzięki bezpośrednim kampaniom pocztowym!

2020-08-18  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Do pobrania zdjęcie ( 0.13 MB )

OKI Europe odkrywa, dlaczego w przypadku marketingu bezpośredniego liczy się nie tylko to, co znajduje się w kopercie!

Krążą pogłoski, że druk wydał już z siebie ostatnie tchnienie lub jest co najmniej w stanie agonalnym.  Jednakże, jeśli pragniesz wyróżnić się na rynku, to właśnie druk może pomóc Ci zrealizować to marzenie.  Niektórzy twierdzą, że cyfrowe trendy marketingowe wyeliminowały druk. W rzeczywistości wygląda to jednak zgoła inaczej. Obie metody idealnie ze sobą współgrają, tworząc wysoce efektywne podejście marketingowe, wykorzystujące zarówno rozwiązania cyfrowe, jak i druk.

Przewiduje się, że z uwagi na najnowsze regulacje dotyczące ochrony danych oraz nadmierne wykorzystywanie komunikacji e-mailowej nastąpi powrót do bezpośrednich kampanii pocztowych. To świetna wiadomość dla pracowników działów marketingowych, bowiem badanie przeprowadzone przez TrueImpact1 dowodzi, że 75% ankietowanych potrafi przywołać markę promującą swoją ofertę za pośrednictwem bezpośredniej kampanii pocztowej, a jedynie 44% pamięta markę reklamującą się w sieci. Co więcej, Enthusem2 donosi, że 51% potencjalnych klientów preferuje połączenie kampanii pocztowej z e-mailową.

Najważniejsza jest koperta!

Powszechnie uważa się, że liczy się jedynie zawartość koperty – to błędne założenie powoduje, że ważne komunikaty oraz istotne treści o charakterze sprzedażowo-marketingowym mogą zostać przeoczone, ponieważ koperta, w której się znajdują, w żaden sposób się nie wyróżnia i nie przyciąga uwagi. W efekcie adresat często wrzuca ją do kosza, nawet jej nie otwierając.  Do każdej skrzynki w ramach kampanii pocztowych trafiają średnio cztery koperty dziennie3, dlatego przykucie uwagi odbiorcy jest niezwykle ważne.

Jeśli chcesz mieć pewność, że wysłana treść naprawdę dotrze do adresata, musisz zastanowić się, jakie wrażenie wywrze na nim sama koperta. Wyciąganiu ze skrzynki stosu listów w białych i szarych kopertach zawsze towarzyszy delikatna ekscytacja, ale dodaj do tego nieco intensywnego koloru lub wymyślnego wzoru, a powstanie list, który odbiorca będzie chciał otworzyć przed wszystkimi innymi.

Siła koloru

Kolory mają potężny wpływ na nasz umysł. Różne kolory przekazują różne emocje. Czerwony to pasja. Pomarańczowy niesie ze sobą energię. Żółty może wywoływać uczucie szczęścia. Niebieski kojarzony jest z zaufaniem.  Pracownicy działów marketingowych od dawna zdają sobie sprawę z tego, że kolor jest niezwykle potężnym narzędziem. Jednokolorowe koperty już nikogo nie zaskakują. Aby naprawdę się wyróżnić, firmy muszą tworzyć bardziej kreatywne projekty graficzne, wykorzystujące więcej niż jeden kolor. 

Pewnie myślisz teraz o kosztach i terminach.  Dodanie kolorów i wykorzystanie złożonych projektów wiąże się z większymi nakładami, wyższymi kosztami oraz dłuższym czasem realizacji.

Jednak teraz to już nie ma większego znaczenia.  Inwestując w drukarkę do drukowania kopert, która może nakładać jeden kolor na drugi, niewielkie i większe drukarnie, a nawet działy zajmujące się drukowaniem w firmach, mogą umożliwić prowadzenie opłacalnych, bezpośrednich kampanii pocztowych, zyskując rzeczywistą przewagę nad konkurencją. Jeszcze większym atutem jest drukarka, mogąca zapewnić wydruki w pięciu kolorach na żądanie – to wyjątek wśród typowych drukarek do kopert.

Przekraczanie granic kreatywności

Wyjątkową zaletą systemu do drukowania kopert OKI serii Pro9000 jest możliwość dodania białego tonera do tradycyjnego druku czterokolorowego, dzięki zastosowanej innowacyjnej technologii druku cyfrowego LED firmy OKI. Urządzenie do druku pięciokolorowego (CMYK+W) umożliwia przekraczanie granic kreatywności. Pozwoli Twojej bezpośredniej kampanii pocztowej wyróżnić się na tle konkurencji, dzięki możliwości nakładania białego koloru na inne kolory lub jednego koloru na drugi i tworzenia w ten sposób atrakcyjnego, pełnego kolorów wydruku. Zapewnia to niezwykłe efekty w przypadku kopert o ciemnych kolorach. Tradycyjnie drukowanie w kolorze lub z wykorzystaniem bieli wiąże się z długimi i kosztownymi procesami, co często uniemożliwia niewielkim oraz nieco większym drukarniom oferowanie tej usługi klientom.  W tym przypadku, przy minimalnej ilości wydruków jednej spersonalizowanej koperty drukowanie wysoce ukierunkowanych kampanii pocztowych na żądanie jest realną opcją, co umożliwia drukarniom rozszerzenie zakresu usług, jakie mogą zaoferować swoim klientom.

System do drukowania kopert serii Pro9000 obsługuje standardowe i niestandardowe rozmiary kopert oraz inne typy nośników, co pozwala uzyskać różnorodne formaty i wykończenia. To coś więcej niż drukarka do kopert. System do drukowania kopert serii Pro9000 zapewnia szerokie możliwości, umożliwia bowiem realizowanie wydruków na różnych powierzchniach – od zwykłego papieru, przez materiały syntetyczne, nośniki magnetyczne, poliester, przezroczyste folie, po grubszy karton (do 360 g/m) i inne.

Niskonakładowy druk kartek, na przykład kartek okolicznościowych, w ramach tradycyjnego druku realizowanego w firmach lub drukarniach do tej pory nie był opłacalny, ale drukarki do kopert serii Pro9000 pozwalają to robić w przystępnej cenie, umożliwiając niedrogie drukowanie na żądanie w krótkim czasie, zapewniające bezproblemową personalizację.

Kompaktowe, niedrogie i łatwe w obsłudze drukarki do kopert serii Pro9000 zapewniają firmom oraz drukarniom różnorodne i ekscytujące możliwości tworzenia bezpośrednich kampanii pocztowych.

Więcej informacji na temat drukarek do kopert serii Pro firmy OKI, mogących umożliwić rozszerzenie Twojej oferty wydruków, znajdziesz na stronie www.envelope-printer.com

 

 

1 https://www.forbes.com/sites/rogerdooley/2015/09/16/paper-vs-digital/#96b42a433c34

2 https://www.enthusem.com/blog/comparing-direct-mail-email-for-real-estate-marketing-campaigns

3 https://romax.co.uk/wp-content/uploads/2018/01/Romax-jicmail-annual-report.pdf

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Oki Systems Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.