Wyjątkowo mała drukarka C650 zapewnia firmom z branży HoReCa elstyczność druku
Oki Systems Polska
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Firma OKI Europe Ltd ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego niezwykle kompaktowego modelu drukarki – OKI C650. Będzie ona dostępna w 2021 r. C650 to niewielka, łatwa w obsłudze kolorowa drukarka A4 pomagająca hotelom, restauracjom i kawiarniom (HoReCa) na tworzenie komunikacji wizualnej dostosowanej do ich bieżących potrzeb. C650 zapewnia zwrot z inwestycji, profesjonalną jakość druku w kolorze i doskonałe możliwości obsługi nośników oraz szybkość i niezawodność, dzięki czemu nie trzeba korzystać z usług innych dostawców zewnętrznych. Dzięki zastosowaniu unikalnej konstrukcji, zapewniającej oszczędność miejsca, drukarka C650 bez problemu zmieści się w biurku lub na biurku na recepcji, pod systemem POS lub na zapleczu.
Drukarka C650 idealnie nadaje się do drukowania nie tylko faktur, formularzy rejestracyjnych i codziennych dokumentów biznesowych, ale także do tworzenia specjalnych materiałów promocyjnych i dodatkowych taki jak m.in. zdatnego do czyszczenia lub jednorazowego użytku menu, naklejek QR na stoły do obsługi klientów bez potrzeby kontaktu, oznakowań, kart lojalnościowych i bonów, banerów wolnostojących i wiszących, a także naklejek podłogowych i okiennych promujących dystans społeczny. Firmy z branży HoReCa nie muszą już polegać na kosztownych i czasochłonnych dostawcach zewnętrznych – mogą szybko dostosować się do rosnącego trendu w zakresie personalizacji lub zmieniających się wytycznych rządowych, zwłaszcza w obecnym środowisku. Co więcej możliwość drukowania na materiałach odpornych na promieniowanie UV, rozdarcia i wodę daje przedsiębiorstwom z sektora HoReCa pełną elastyczność w drukowaniu tego czego potrzebują i kiedy potrzebują.
Dzięki pionierskiej cyfrowej technologii LED firmy OKI, model C650 zapewnia szybkie drukowanie z bogatymi kolorami na nośnikach o gramaturze od 60 g/m2 do 256 g/m2 oraz w formatach od B8 do 1,32 m długości. Drukarka ta drukuje z prędkością 35 stron na minutę, co pozwala przedsiębiorstwom z sektora HoReCa szybko i ekonomicznie reagować na zmieniające się trendy oraz wymagania i drukować potrzebne materiały we własnym zakresie.
Innowacyjna konstrukcja modelu C650 zapewnia pełny dostęp z przodu, co zmniejsza ilość miejsca potrzebnego do obsługi drukarki w porównaniu z urządzeniami o podobnej wielkości. Podczas konserwacji modelu C650 po bokach urządzenia potrzebna jest przestrzeń wynosząca zaledwie 2 cm.
Model C650 wymaga jak najmniejszej konserwacji, dzięki czemu jest zawsze dostępny. Wysokiej jakości komponenty stosowane zamiast tworzyw sztucznych sprawiają, że jest to jedna z najbardziej wytrzymałych drukarek w swojej klasie, co gwarantuje długą i bezproblemową eksploatację. Osobne tonery i trwałe bębny zapewniają wysoką obciążalność i maksymalne wykorzystanie materiałów eksploatacyjnych, co sprawia, że drukarka C650 umożliwia drukowanie ogromnej ilości dokumentów i jest idealna dla przedsiębiorstw z sektora HoReCa wymagających wysokonakładowego i wydajnego druku w kolorze.
„Sektor HoReCa jest jednym z odnoszących największe straty w tych trudnych czasach – firmy zostały zmuszone do szybkiego reagowania na zmieniające się wytyczne”, mówi Javier Lopez, dyrektor generalny ds. rozwiązań wertykalnych w regionie EMEA, OKI Europe Ltd. „Komunikacja wizualna odegra kluczową rolę w pomaganiu firmom w przyciąganiu gości i klientów, promowaniu bezpieczeństwa i przystosowywaniu się do zmieniających się wymagań. Wiele firm jest jednak zależnych od dostawców zewnętrznych, ponieważ obawiają się, że własna drukarka zajmie zbyt dużo cennego miejsca i nie będzie miała potrzebnych możliwości obsługi nośników i profesjonalnej jakości. Model C650 rozwiązuje te problemy i sprawia, że drukowanie we własnym zakresie jest opłacalne dla firm, w których przestrzeń, niezawodność, uniwersalność nośników, jakość druku i łatwość obsługi mają kluczowe znaczenie”.
Firma OKI zaleca używanie ABBYY FineScanner – to pierwszy inteligentny skaner mobilny wykorzystujący sztuczną inteligencję, który umożliwia skanowanie papierowych dokumentów takich jak bony i paragony oraz uzyskiwanie doskonałych kopii cyfrowych do drukowania i przechowywania. Dzięki temu model C650 zyskuje funkcję skanowania, co eliminuje konieczność stosowania osobnego skanera biurkowego lub urządzenia wielofunkcyjnego, które zajmuje cenne miejsce. Klienci mogą także subskrybować usługę The Design Hub obsługiwaną przez Shoppa, która zapewnia kompleksowe rozwiązanie w zakresie projektowania i drukowania. Ta łatwa w obsłudze kreatywna platforma zapewnia firmom z sektora HoReCa możliwość tworzenia w pełni spersonalizowanej komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych w profesjonalnej jakości, we własnym zakresie, za pomocą kilku prostych kliknięć. Dzięki niestandardowym profilom multimedialnym osadzonym w ustawieniach drukowania usługi The Design Hub, przedsiębiorstwa mogą natychmiast drukować na różnych typach i rozmiarach nośników za pomocą jednego przycisku – nie trzeba być specjalistą. The Design Hub umożliwia również monitorowanie bieżącego stanu urządzenia C650, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.
W tych trudnych czasach organizacje i firmy wymagają jak najwięcej wsparcia, a oprócz przedłużonej 3-letniej gwarancji przyznawanej podczas rejestracji produktu w ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje pakiet Business Agility o przybliżonej wartości 500 EUR* przy zakupie modelu C650 i zestawu tonerów CMYK. Pakiet obejmuje bezpłatną** sześciomiesięczną subskrypcję usługi The Design Hub i ABBYY FineScanner Premium, nośniki do zastosowań dla poszczególnych sektorów oraz dostęp do szablonów i grafik. Te narzędzia i zasoby zostały zaprojektowane, aby pomóc firmom z sektora HoReCa szybko dostosować komunikaty i oznakowania klienta do zmieniających się warunków, takich jak przestrzeganie wytycznych rządowych zapewniające bezpieczeństwo klientów i gości oraz reagowanie na zmieniające się trendy rynkowe i społeczne, bez konieczności polegania na dostawcach zewnętrznych.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.oki.com/pl
* Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi.
** Wymagana rejestracja
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.
Zdrowie
Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.
Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.