Komunikaty PR

Wygraj bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i w wyzwaniu Huawei na TikToku

2020-06-25  |  16:20

Huawei wystartował z nowym wyzwaniem na TikToku, w którym do wygrania jest jedna z 45 par najnowszych, bezprzewodowych słuchawek FreeBuds 3i. Aby je zdobyć, wystarczy wejść na profil jednego z popularnych TikTokerów zaangażowanych w projekt i odtworzyć zaprezentowaną przez nich choreografię, korzystając z opcji „duo”. Wyzwanie potrwa do 27 czerwca do północy.

 

Szansę na wygranie najnowszych, bezprzewodowych słuchawek FreeBuds 3i ma aż 45 najlepszych filmów. Warunkiem jest, aby autorzy dograli swój film do wideo jednego z influencerów, wybierając między filmami @ulakowalska, @bamalicjabam, @oovivaa i @klaudia_michal. Konieczne jest skorzystanie z opcji „duo”, czyli funkcji dzielenia ekranu, i dokładne powtórzenie kroków choreografii. Pod każdym filmem pretendującym do nagrody powinno pojawić się oznaczenie @HuaweiMobilePL oraz hasztag #FreeBuds3i.

 

Spośród nagrodzonych prac zostaną dodatkowo wybrane cztery filmy cieszące się największą popularnością na TikToku, czyli te, które uzyskały największą liczbę reakcji. Ich autorzy dostaną możliwość nagrania jeszcze jednego wideo, również w formie „duo”, wspólnie z influencerami zaangażowanymi w projekt – tym razem z nową choreografią i z wykorzystaniem słuchawek FreeBuds 3i.

 

TikTok to kolejny, uruchomiony w połowie czerwca, kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

 

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i

Bezprzewodowe Huawei FreeBuds 3i zostały wprowadzone do sprzedaży na początku czerwca. Słuchawki wykorzystują technologię podwójnego mikrofonu ANC, który umożliwia aktywną redukcję szumów aż do 32 decybeli. Dzięki temu prowadzenie rozmów, słuchanie muzyki czy audiobooków jest możliwe nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Przykładowo, natężenie dźwięku na ulicy, w autobusie czy metrze może dochodzić nawet do 90 decybeli – ludzkie ucho najlepiej reaguje na natężenie, które nie przekracza 35 decybeli. Powyżej tej normy pojawia się zmęczenie i dekoncentracja.

 

Huawei FreeBuds 3i wyróżniają się również długim czasem działania na jednym ładowaniu. Naładowane do pełna słuchawki pozwalają na 2,5 godziny rozmów lub 3,5 godziny odtwarzania muzyki czy audiobooków. Etui, w którym przechowywane są słuchawki, pełni również funkcję powerbanka, dzięki któremu słuchawki mogą służyć do odtwarzania muzyki nawet przez 14,5 godziny.

 

Komfort użytkowania zapewniają ergonomiczne, stożkowe wkładki douszne, które dopasowują się do kształtu ucha, dzięki czemu słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas intensywnych ćwiczeń, jazdy na rowerze czy biegania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.