Komunikaty PR

Wizja kształtowania przyszłości mediów - Sony na IBC 2022

2022-09-12  |  12:00
Biuro prasowe

Sony zamierza wprowadzić technologie umożliwiające - dzięki sieci IP - produkcję audiowizualną w dowolnym miejscu i na dowolną skalę, jednocześnie stawiając przy tym coraz bardziej na zrównoważony rozwój. Strategia ta opierać będzie się na 3 filarach pomysłu Sony: Creators’ Cloud, Networked Live oraz Connected Content Acquisition.

Creators' Cloud to najnowszej generacji platforma do produkcji audiowizualnej w chmurze, służąca do pozyskiwania treści, ich opracowania, udostępniania i rozpowszechniania – z dowolnej sieci do dowolnego urządzenia.  Creators’ Cloud połączy już istniejącą, sprawdzoną na rynku ofertę chmurowych rozwiązań Sony – m.in. Ci czy C3 Portal – z nowymi narzędziami, na przykład M2 Live, czyli skalowalną usługą przetwarzania treści na żywo w chmurze, przeznaczoną do ich rozpowszechniania w modelu OTT (Over The Top), czy też A2 Production, tj. rozwiązaniem do produkcji audiowizualnej zautomatyzowanej za pomocą sztucznej inteligencji  usprawniającym organizację pracy produkcyjnej i pozwalającym wzbogacić treści 

Networked Live otwiera nowy rozdział w dziedzinie rozwiązań do produkcji rozproszonej-hybrydowej na miejscu i w chmurze. Ułatwi on produkcję zdalną i rozproszoną w oparciu o powszechną dostępność sieci. Współdzielenie zasobów między zespołami w różnych częściach świata pozwala na produkcję wysokiej jakości treści na żywo oraz przetwarzanie ich z dowolnego miejsca. W ten sposób użytkownicy mogą realizować produkcję dosłownie wszędzie, na dowolną skalę, podnosząc jej jakość i usprawniając cały proces, dzięki lepszemu wykorzystaniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów i dostępnych zasobów technicznych –  w efekcie gwarantuje to długoterminową rentowność produkcji mediów.

Podstawą Networked Live będzie wprowadzenie federacyjnego modelu orkiestracji do sieci IP, co ułatwi transport treści medialnych, a tym samym ich hybrydowe przetwarzanie i działania operacyjne.

Connected Content Acquisition - Sony stawia na dalszą rozbudowę możliwości sieciowej pracy swoich kamer, dzięki czemu ich użytkownicy mogą wydajniej pracować z treściami już podczas ich nagrywania, a tym samym łatwiej realizować produkcję mediów w sposób zdalny. W te koncepcję wpisuje się premiera najnowszej kamery z gamy Cinema Line, czyli ILME- FR7, a także aktualizacje i rozwinięcia funkcji systemu kamer VENICE 2, w tym  udostępnienie VENICE Extension System 2 – systemu ułatwiającego pracę filmowców oraz aktualizacja oprogramowania do wersji 2.0.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.