Wiosna w AppGallery – punkty Huawei za płatności w aplikacjach i vouchery
W promocji „Wiosna w AppGallery” nagrody można odebrać na trzy różne sposoby. W pierwszym osoby, które dokonają dowolnego zakupu w jednej z podanych na stronie akcji aplikacji lub gier, otrzymają 20% wydanej kwoty w postaci Punktów Huawei. Każdy uczestnik może dziennie wykonać maksymalnie 20 transakcji, które zostaną nagrodzone Punktami. Punkty należy odebrać w ciągu 15 dni od zakupu. Aby to zrobić, trzeba wejść w „Ustawienia”, „Płatności i zakupy” oraz „Punkty Huawei”. Zebrane Punkty można wydać potem na zakupy w aplikacjach lub inne aktywności w ramach konta, na przykład Motywy czy Chmurę.
Drugi sposób to możliwość odebrania atrakcyjnych kuponów za udostępnienie strony kampanii znajomym. Za 10 udostępnień można otrzymać 20 zł na zasilenie portmonetki w aplikacji SkyCash, natomiast za 20 udostępnień – 50 zł na zakupy na Allegro. Warunkiem jest, aby osoba, której udostępniamy stronę kampanii, posiadała ID Huawei i otworzyła udostępniony link. Każdy z voucherów można odebrać tylko raz w trakcie trwania kampanii.
Natomiast za pobranie trzech wymienionych na stronie aplikacji, uczestnik może otrzymać 10 zł na pierwszy przejazd w aplikacji Bolt lub tygodniowy pakiet VIP w aplikacji CamScanner. Obydwa kupony należy wykorzystać do 30 czerwca. Każdy z uczestników może odebrać każdy z kuponów tylko raz, za pobranie wymaganej liczby aplikacji.
Szczegóły promocji znajdują się w AppGallery oraz w dostępnym tam regulaminie.
W AppGallery jest ponad 1000 lokalnych aplikacji, a także 8000 aplikacji dostępnych w języku polskim. Globalnie w sklepie znajduje się ponad 120 tysięcy aplikacji, a każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 530 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Huawei jest jednym z wiodących producentów elektroniki użytkowej. Pełne portfolio produktów marki dostępne jest w sklepie internetowym huawei.pl, w którym na odwiedzających codziennie czekają nowe, atrakcyjne promocje, a w każdy wtorek klienci mogą skorzystać z oferty OkazjoWTORKÓW. W sklepie można znaleźć szeroką gamę produktów producenta: smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki, routery i akcesoria, w tym produkty ekskluzywne, niedostępne nigdzie indziej, a także szereg benefitów w tym, wiele wygodnych form płatności, atrakcyjne raty 0%, darmowe i bezpłatne dostawy czy 15 dni na ewentualny, bezpłatny zwrot zakupionego towaru.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.