Weź udział w konkursie i wygraj Huawei P40 Pro, MatePad Pro lub smartwatch
Huawei zachęca fanów skupionych w Społeczności marki do wzięcia udziału w konkursie, w którym trzech zwycięzców zostanie nagrodzonych voucherem uprawniającym do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei – tabletu MatePad Pro, smartfona Huawei P40 Pro lub nowego smartwatcha. Dwa ostatnie urządzenia zostaną zaprezentowane już w najbliższy czwartek, 26 marca, podczas oficjalnej globalnej premiery. Pierwsza runda konkursu potrwa do 25 marca.
Aby wygrać voucher upoważniający do zakupu za 1 zł jednego z trzech najnowszych urządzeń Huawei, wystarczy zapisać się do newslettera marki: https://shop.huawei.com/pl/promo-teaser-p40.html oraz w komentarzu pod postem na stronie:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/topicId_23403/ odpowiedzieć na pytanie „jaka funkcja nowego smartfona, tabletu lub smartwatcha skłoniłaby Cię do zmiany obecnego urządzenia?”.
Trzy najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone – smartfonem P40 Pro za pierwsze miejsce, tabletem Huawei MatePad Pro za drugie miejsce oraz najnowszym smartwatchem za trzecie miejsce. Voucher na ich zakup będzie można wykorzystać w sklepie internetowym huawei.pl. Zwycięzcy o wygranej zostaną poinformowani w ciągu 5 dni roboczych od zakończenia konkursu. Huawei przewidział jeszcze dwie rundy konkursu na przestrzeni dwóch kolejnych tygodni.
Już w najbliższy czwartek, 26 marca, Huawei podczas oficjalnej premiery zaprezentuje najnowsze smartfony z flagowej serii P, Huawei P40 i P40 Pro, a także nowy smartwatch. Oficjalną premierę, w postaci livestream’u, będzie można oglądać od godz. 14:00, link do transmisji online pojawi się na kanałach social media Huawei już wkrótce.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.