Komunikaty PR

VuFinder Studios partnerem ROE Visual na polskim rynku

2023-07-26  |  10:40
Biuro prasowe

VuFinder Studios, studio wirtualnej produkcji, zainwestowało w panele LED firmy ROE Visual, topowego producenta ekranów LED dla rynku filmowego i telewizyjnego na skalę światową. To pierwsza tego typu współpraca ROE Visual na polskim rynku.

VuFinder Studios jest specjalistą w zakresie produkcji wirtualnej, który oferuje kompleksowe i zaawansowane technologicznie rozwiązania z pogranicza produkcji filmowej i game-dev'u. Studio rozpoczęło swoją działalność w 2022 roku i ma na swoim koncie ponad 30 produkcji dla renomowanych marek takich jak: BMW, One Plus, Veet, Bosch.

Partnerstwo z ROE Visual jest naturalnym krokiem naprzód, umożliwiającym świadczenie najwyższej jakości usług i zaoferowanie klientom studia spektakularnych doznań wizualnych. ROE Visual jest światowym liderem w produkcji ekranów LED dla branży filmowej, medialnej i eventowej. Produkty ROE wyróżniają się precyzyjnie dobranymi, wysokiej klasy komponentami oraz najnowszą technologią, które są połączone z głęboką wiedzą i pasją ekspertów z firmy. VuFinder Studios może uzyskać na ekranach ROE optymalną jakość obrazu i 12-bitową głębię koloru. Ekrany te były używane podczas pracy nad najwyższej klasy produkcjami takimi jak takimi jak “The Mandalorian”, “Solo: A Star Wars Story”, “The Irishman”.

VuFinder Studios dysponuje modularnymi ekranami LED-owymi ROE Visual Black Pearl BP2V2 LED o łącznej powierzchni 160m2 oraz studiem o powierzchni 600m2. Konfigurację uzupełnia sprzęt wiodących światowych firm, taki jak system do trackingu kamery Mo-SyS StarTracker i cztery serwery renderujące oparte na RTX A6000. Doświadczony wewnętrzny zespół grafików 3D i producentów dopełnia strukturę firmy.

Ściana LED w VuFinder Studios może być dostosowana do indywidualnych potrzeb projektu. Studio zyskuje przewagę nad konkurencją poprzez możliwość pełnej konfiguracji na zasadach podobnych do budowania z klocków LEGO. Dzięki temu rozwiązaniu klienci dostają pełną elastyczność kreatywną. Obecna konfiguracja to zakrzywiona po łuku ściana o wymiarach 18m x 5,5m oraz dwie ściany boczne o wymiarach 6m x 5,5m oraz 5m x 4m.

Dzięki naszej współpracy z ROE Visual mamy dostęp do najbardziej zaawansowanych rozwiązań w produkcji wirtualnej. Synergia między zespołem VuFinder Studios a doskonałymi produktami i usługami dostarczanymi przez ROE Visual pozwala nam tworzyć niesamowite wrażenia wizualne dla naszych klientów - mówi Melania Kulczycka, Client Services Director, VuFinder Studios.

ROE Visual z przyjemnością wita VuFinder Studios w rodzinie ROE Visual! Dzięki swojemu supernowoczesnemu studiu i usługom są ważnym bastionem w Europie Wschodniej i doskonałym przykładem tego, co możemy razem osiągnąć - komentuje Grace Guo, Sales Director, ROE Visual.

VuFinder Studios to studio wirtualnej produkcji działające na pograniczu produkcji filmowej i game-dev'u. Wykorzystywana technologia umożliwia renderowanie obrazu w czasie rzeczywistym. Studio wykorzystuje silnik gry komputerowej Unreal Engine 5.2 do tworzenia wirtualnych światów, które następnie są wyświetlane na ekranach LED ROE Visual. Studio działa w ramach grupy wyspecjalizowanych spółek skupionych wokół OTO Film. Studio zrealizowało ponad 30 projektów dla 22 różnych marek z Francji, Niemiec, USA i Wielkiej Brytanii i wielu innych.

Założona w 2006 roku firma ROE Visual produkuje bezkonkurencyjną, wielokrotnie nagradzaną technologię wyświetlaczy LED do szerokiego zakresu zastosowań, w tym do filmów i telewizji, teatru, wydarzeń na żywo, tras koncertowych, korporacji i wielu innych. Produkty ROE Visual spełniają wysokie wymagania twórców i technologów z branży. Firma oferuje specjalistyczną wiedzę w zakresie technologii wyświetlaczy LED i szerokie wsparcie w skali globalnej za pośrednictwem zespołów z siedzibą w Ameryce, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Japonii i Chinach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.