Vouchery na filmy w Huawei Video dla smartfonów P40 lite
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą skorzystać z kuponu upoważniającego do bezpłatnego obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w usłudze Huawei Video. Wartość vouchera wynosi 44,97 zł, a promocja potrwa do 15 lipca. Kupon można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Usługa Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach Huawei. Umożliwia też oglądanie programów na żywo – na przykład już 8 maja o godz. 19:00 za pośrednictwem Huawei Video będzie można wysłuchać koncertu jazzowego „The Heart of Jazz”.
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą teraz wypróbować usługę Huawei Video na swoim smartfonie i skorzystać z kuponu upoważniającego do obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w Huawei Video. Aby odebrać kupon, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. Osoby, które nie posiadają jeszcze swojego Huawei ID, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” w swoim telefonie.
W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner na stronie głównej Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 3 kupony o łącznej wartości 44,97 zł zostaną automatycznie wysłane na konto użytkownika do bezpłatnego wykorzystania. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Każdy użytkownik smartfona Huawei P40 lite może skorzystać z vouchera tylko raz. Kupony są ważne przez 60 dni od momentu ich aktywowania na koncie.
Od kwietnia promocja dostępna jest również dla posiadaczy smartfonów Huawei P40 i P40 Pro - potrwa ona do 15 lipca. W tym przypadku użytkownicy mają do wykorzystania aż 10 kuponów na filmy z oferty Rakuten TV.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.