Komunikaty PR

Vouchery na filmy w Huawei Video dla smartfonów P40 lite

2020-05-05  |  13:00
Biuro prasowe

Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą skorzystać z kuponu upoważniającego do bezpłatnego obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w usłudze Huawei Video. Wartość vouchera wynosi 44,97 zł, a promocja potrwa do 15 lipca. Kupon można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego aktywacji.

Usługa Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach Huawei. Umożliwia też oglądanie programów na żywo – na przykład już 8 maja o godz. 19:00 za pośrednictwem Huawei Video będzie można wysłuchać koncertu jazzowego „The Heart of Jazz”.

 

Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą teraz wypróbować usługę Huawei Video na swoim smartfonie i skorzystać z kuponu upoważniającego do obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w Huawei Video. Aby odebrać kupon, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. Osoby, które nie posiadają jeszcze swojego Huawei ID, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” w swoim telefonie.

 

W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner na stronie głównej Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 3 kupony o łącznej wartości 44,97 zł zostaną automatycznie wysłane na konto użytkownika do bezpłatnego wykorzystania. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Każdy użytkownik smartfona Huawei P40 lite może skorzystać z vouchera tylko raz. Kupony są ważne przez 60 dni od momentu ich aktywowania na koncie.

 

Od kwietnia promocja dostępna jest również dla posiadaczy smartfonów Huawei P40 i P40 Pro - potrwa ona do 15 lipca. W tym przypadku użytkownicy mają do wykorzystania aż 10 kuponów na filmy z oferty Rakuten TV.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Huawei wprowadza GameCenter – platformę dla graczy z ekskluzywnymi bonusami Biuro prasowe
2020-08-07 | 10:20

Huawei wprowadza GameCenter – platformę dla graczy z ekskluzywnymi bonusami

Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z
Technologie Inteligentna kamera w bloku? Tak! I nie jest to fanaberia
2020-08-06 | 11:40

Inteligentna kamera w bloku? Tak! I nie jest to fanaberia

Mieszkańcy domków jednorodzinnych bardzo często inwestują w kamery ochronne, rozmieszczając je wokół swojej posesji. Jednak osoby zamieszkałe w budynkach wielokondygnacyjnych,
Technologie Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei
2020-08-04 | 16:30

Lewandowski, Kożuchowska i Tyszka w niecodziennej produkcji Huawei

Co łączy Roberta Lewandowskiego, Małgorzatę Kożuchowską, Karolinę Pisarek, Marcina Tyszkę i Krzysztofa Jankesa Jankowskiego? Wszyscy wystąpili w materiale wideo marki Huawei, w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.