Vouchery na filmy w Huawei Video dla smartfonów P40 lite
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą skorzystać z kuponu upoważniającego do bezpłatnego obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w usłudze Huawei Video. Wartość vouchera wynosi 44,97 zł, a promocja potrwa do 15 lipca. Kupon można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Usługa Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach Huawei. Umożliwia też oglądanie programów na żywo – na przykład już 8 maja o godz. 19:00 za pośrednictwem Huawei Video będzie można wysłuchać koncertu jazzowego „The Heart of Jazz”.
Użytkownicy smartfonów Huawei P40 lite mogą teraz wypróbować usługę Huawei Video na swoim smartfonie i skorzystać z kuponu upoważniającego do obejrzenia 3 filmów z oferty Rakuten TV dostępnych w Huawei Video. Aby odebrać kupon, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. Osoby, które nie posiadają jeszcze swojego Huawei ID, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” w swoim telefonie.
W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner na stronie głównej Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 3 kupony o łącznej wartości 44,97 zł zostaną automatycznie wysłane na konto użytkownika do bezpłatnego wykorzystania. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Każdy użytkownik smartfona Huawei P40 lite może skorzystać z vouchera tylko raz. Kupony są ważne przez 60 dni od momentu ich aktywowania na koncie.
Od kwietnia promocja dostępna jest również dla posiadaczy smartfonów Huawei P40 i P40 Pro - potrwa ona do 15 lipca. W tym przypadku użytkownicy mają do wykorzystania aż 10 kuponów na filmy z oferty Rakuten TV.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.