Vouchery na filmy w Huawei Video dla tabletów MatePad Pro
Huawei przygotował vouchery na filmy w Huawei Video dla użytkowników tabletów Huawei MatePad Pro. Kupon upoważnia do bezpłatnego obejrzenia 10 wybranych filmów dostępnych w Huawei Video. Promocja obowiązuje od 14 maja do 15 lipca i dotyczy produkcji w katalogu Rakuten TV.
Voucher można wykorzystać w ciągu 60 dni od jego pobrania.
Huawei Video to autorski serwis marki, który umożliwia wypożyczanie filmów i seriali, programów dokumentalnych i informacyjnych, a także korzystanie z treści bezpłatnych na smartfonach i tabletach Huawei.
Serwis wzbogacił się właśnie o nowe treści. Wirtualna Polska jest pierwszym polskim wydawcą obecnym na platformie Huawei Video, dzięki czemu użytkownicy otrzymują codzienny dostęp do programów WP, takich jak program "Tłit" prowadzony przez Marka Kacprzaka i Michała Wróblewskiego oraz program "Money. To się liczy" prowadzony przez Sebastiana Ogórka, Mateusza Ratajczaka i Marcina Łukasika. W Huawei Video swoje treści umieściła również polska grupa wydawnicza Polska Press – w serwisie można znaleźć blisko 700 filmów o różnej tematyce wyprodukowanych przez wydawcę, w tym programy informacyjne i rozrywkowe.
Aby odebrać kupon na 10 darmowych filmów na tablecie Huawei MatePad Pro, należy uruchomić usługę Huawei Video i zalogować się lub zarejestrować za pomocą Huawei ID. W następnym kroku należy odszukać dedykowany baner w zakładce „Kanały” w aplikacji Huawei Video: http://cdc.hispace.hicloud.com/000000rL i kliknąć „odbierz kupony” – 10 kuponów, których regularna cena sięga nawet 149,90 zł, zostanie automatycznie dodanych na konto użytkownika. Kupony można zobaczyć i aktywować w zakładce „Moje Konto” w sekcji „Kupony”. Voucher można wykorzystać na filmy z oferty Rakuten TV. Voucher można wykorzystać tylko raz w ciągu 60 dni od jego aktywacji.
Kupony na filmy w Huawei Video mogą wykorzystać również posiadacze najnowszych smartfonów z serii P40. Dla Huawei P40 i P40 Pro marka przygotowała 10 voucherów, a dla P40 lite – 3 vouchery na filmy z katalogu Rakuten TV. Warunki skorzystania z kuponów na smartfonach są takie same, jak w przypadku tabletu MatePad Pro.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.