Komunikaty PR

Uber Eats Awards: startuje plebiscyt na najlepsze restauracje w całej Polsce

2023-08-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Platforma Uber Eats słucha swoich użytkowników i zaprasza ich do wyróżnienia najlepszych restauracji w ogólnopolskim plebiscycie. Lokale mogą zostać nagrodzone aż w 5 kategoriach: Palce lizać, Najlepsza obsługa, Najlepsza potrawa wege, Tanio a dobrze oraz Moje odkrycie roku. To niepowtarzalna szansa nie tylko by docenić starania restauratorów, ale także otrzymać kody rabatowe uprawniające do złożenia zamówienia bez opłaty za dostawę.

 

Rozpoczął się plebiscyt na najlepsze restauracje organizowany przez Uber Eats. Jedna z najpopularniejszych platform do zamawiania jedzenia online, zachęca do głosowania na swoje ulubione lokale. W blisko 40 lokalizacjach, w których działa Uber Eats wyłonionych zostanie aż 5 zwycięzców, po jednym w każdej z następujących kategorii:
 

  • Palce lizać
    Najlepsza jakość gwarancją wygranej. Zawsze świetnie pachnie, zawsze najlepiej smakuje i zawsze dostaje 11/10! 
     
  • Najlepsza obsługa
    Dba o klienta nawet wtedy, gdy nie ma go na miejscu. Ręcznie wypisane pozdrowienia, bon na kolejne zamówienia, estetyczne opakowanie. Wszystko co sprawia, że czujemy się wyjątkowi. 

 

  • Najlepsza potrawa wege
    Restauracja, która docenia bezmięsne wybory i proponuje więcej niż sałatkę. Najlepsza kombinacja nowych smaków i zamienników dla wegetarian.
     
  • Tanio a dobrze
    Najlepszy stosunek ceny do jakości. Gdzie można zjeść, i to dobrze, ale nie zbankrutować.
     
  • Moje odkrycie roku
    To restauracja, która zrobiła największe wrażenie na głosujących w ostatnim czasie. Być może są tam od lat, a być może dopiero co się otworzyli - to nieistotne. 

 

Zwycięskie restauracje zostaną wyróżnione statuetkami Uber Eats Awards, a także otrzymają od firmy specjalny pakiet marketingowy o wartości 10.000 PLN.

 

“Organizując Uber Eats Awards chcemy oddać głos konsumentom, bo to oni wiedzą najlepiej gdzie chcą zamawiać i dlaczego. W ten sposób chcemy nagrodzić restauracje za ich nieustanną determinację do podnoszenia jakości usług i znaleźć miejsca które zachwycają konsumentów. ” - mówi Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce.

 

Za udział w głosowaniu Uber Eats nagrodzi każdego z uczestników kodem rabatowym*, który umożliwi złożenie zamówienia bez ponoszenia opłaty za dostawę. 

 

Głosowanie odbywa się w dniach od 16 do 30 sierpnia na stronie https://ubereatsawards.pl/. 

 

*Kod rabatowy będzie ważny do 31 sierpnia 2023 r. i może zostać wykorzystany jednorazowo przy zamówieniu na platformie Uber Eats w Polsce. Kod rabatowy będzie ważny tylko dla zamówień o wartości koszyka minimum 40 PLN. Kod rabatowy dotyczy wyłącznie opłaty za dostawę, nie dotyczy dodatkowych pozycji z koszyka / opłat.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.