Komunikaty PR

TP-Link Archer C6 V3 – popularny router w nowej odsłonie

2021-10-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Archer C6 od TP-Link to jedno z najchętniej wybieranych urządzeń sieciowych przez polskich konsumentów. W ciągu trzech lat, które minęły od jego premiery, blisko pół miliona urządzeń z tej serii znalazło w naszym kraju nabywców. Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów TP-Link zdecydował się na odświeżenie konstrukcji i wprowadził do swojej oferty router Archer C6 w wersji sprzętowej V3. Urządzenie świetnie sprawdzi się w domach użytkowników, którzy potrzebują wydajnego sprzętu w najpopularniejszym obecnie standardzie AC1200.

TP-Link Archer C6 V3 oferuje przepustowość do 1200 Mb/s w dwóch pasmach transmisji (do 867 Mb/s w paśmie 5GHz i do 300 Mb/s w 2.4GHz). Charakteryzuje się m.in. wysoką przepustowością sieci bezprzewodowej oraz obsługą technologii MU-MIMO 2x2, która umożliwia łączenie się
z dwoma urządzeniami jednocześnie, co powoduje dwukrotne zwiększenie prędkości, przepustowości i wydajności całej domowej sieci. Poza zmienioną obudową router zyskał także nowe funkcjonalności np. obsługę szyfrowania WPA3 oraz wsparcie dla takich technologii jak Beamforming i Airtime Fairness.

Trzecia wersja sprzętowa routera Archer C6 wyposażona została w cztery anteny zapewniające duży zasięg i wydajność połączeń bezprzewodowych. Urządzenie posiada także jeden gigabitowy port WAN oraz cztery gigabitowe porty LAN, które pozwalają na zbudowanie wydajnej sieci przewodowej. Podobnie jak poprzednik w najnowszej wersji również ten router może pracować jako Access Point.

Archer C6 V3 obsługuje technologię OneMesh™, która łączy urządzenia z routerem lub  wzmacniaczem sieci bezprzewodowej, oferującym najlepszą jakość połączenia. Urządzenia tworzące sieć OneMesh współpracują ze sobą, aby tworzyć jednolitą sieć WiFi. Dzięki temu w czasie przemieszczania się z tabletem czy smartfonem po domu użytkownik ma gwarancję, że transfer danych nie zostanie przerwany.

Dzięki intuicyjnemu interfejsowi graficznemu oraz aplikacji mobilnej Tether, dostępnej na urządzenia z systemami Android lub iOS, konfiguracja i obsługa Archera C6 V3 przebiega szybko i łatwo.

Pełna specyfikacja techniczna urządzenia jest dostępna na stronie TP-Link.

Router Archer C6 V3 jest dostępny w sprzedaży i posiada 36-miesięczną gwarancję. Jego koszt to ok. 150zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.