TomTom wprowadza na rynek nowy GO Camper Max
TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, wprowadza na rynek najnowsze urządzenie – TomTom GO Camper Max. Zapewnia ono trasy dostosowane do kamperów, dane na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym oraz nowe funkcje, które poprawiają wrażenia z nawigacji na dużym, 7-calowym wyświetlaczu.
TomTom GO Camper Max oferuje tysiące szczegółowych punktów POI, dostarczanych dzięki współpracy TomTom z wiodącymi organizacjami turystycznymi*, aby zapewnić użytkownikom bardziej kompleksowe i wartościowe informacje o kempingach i innych usługach.
Mapa zawiera teraz strefy niskiej emisji spalin (LEZ), które są zwizualizowane w postaci półprzezroczystej warstwy. Użytkownicy mogą wybrać trasy, które ominą te strefy, biorąc pod uwagę obszary o ograniczonym dostępie, szczególnie dla starszych pojazdów.
GO Camper Max jest również wyposażony w Ulepszone Wskazówki Wizualne – nowy dodatek, który wprowadza przyciągające wzrok animacje, aby lepiej informować użytkowników o zbliżających się zjazdach, zakrętach, zmianach pasa ruchu i fotoradarach.
Nowy GO Camper Max posiada złącze USB-C i duży, 7-calowy ekran, zapewniający przejrzysty i przyjazny użytkownikom interfejs.
Urządzenie oferuje roczne usługi Premium, w tym informacje o cenach paliwa w czasie rzeczywistym, powiadomienia o fotoradarach i informacje o pogodzie.
TomTom GO Camper Max można też w prosty sposób spersonalizować, dostosować kolor mapy, układ trasy oraz inne elementy do indywidualnych preferencji lub poprawić widoczność.
„Nowy TomTom GO Camper Max jest wyposażony w zestaw funkcji, które nie tylko stawiają na pierwszym miejscu bezpieczeństwo jazdy, dbałość o środowisko i przyjazną dla użytkownika nawigację, ale także umożliwiają użytkownikom personalizację nawigacji, jak nigdy przedtem” - powiedział Pim Spaanderman, Managing Director TomTom Consumer.
Urządzenie TomTom GO Camper Max jest dostępne w Europie u wybranych sprzedawców internetowych i w sklepach stacjonarnych, a także na stronie TomTom.com w cenie 1549 zł. Nawigacja jest również dostępna w pakiecie Premium, który oferuje 2-letni okres aktualizacji fotoradarów, cen paliw i parkingów w czasie rzeczywistym, a także skórzane etui, podwójną ładowarkę i dyski samoprzylepne w cenie 1799 zł.
* TomTom ulepszył informacje na temat POI, dzięki współpracy z ADAC, ACSI i ANWB.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.