TomTom wprowadza na rynek nowy GO Camper Max
TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, wprowadza na rynek najnowsze urządzenie – TomTom GO Camper Max. Zapewnia ono trasy dostosowane do kamperów, dane na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym oraz nowe funkcje, które poprawiają wrażenia z nawigacji na dużym, 7-calowym wyświetlaczu.
TomTom GO Camper Max oferuje tysiące szczegółowych punktów POI, dostarczanych dzięki współpracy TomTom z wiodącymi organizacjami turystycznymi*, aby zapewnić użytkownikom bardziej kompleksowe i wartościowe informacje o kempingach i innych usługach.
Mapa zawiera teraz strefy niskiej emisji spalin (LEZ), które są zwizualizowane w postaci półprzezroczystej warstwy. Użytkownicy mogą wybrać trasy, które ominą te strefy, biorąc pod uwagę obszary o ograniczonym dostępie, szczególnie dla starszych pojazdów.
GO Camper Max jest również wyposażony w Ulepszone Wskazówki Wizualne – nowy dodatek, który wprowadza przyciągające wzrok animacje, aby lepiej informować użytkowników o zbliżających się zjazdach, zakrętach, zmianach pasa ruchu i fotoradarach.
Nowy GO Camper Max posiada złącze USB-C i duży, 7-calowy ekran, zapewniający przejrzysty i przyjazny użytkownikom interfejs.
Urządzenie oferuje roczne usługi Premium, w tym informacje o cenach paliwa w czasie rzeczywistym, powiadomienia o fotoradarach i informacje o pogodzie.
TomTom GO Camper Max można też w prosty sposób spersonalizować, dostosować kolor mapy, układ trasy oraz inne elementy do indywidualnych preferencji lub poprawić widoczność.
„Nowy TomTom GO Camper Max jest wyposażony w zestaw funkcji, które nie tylko stawiają na pierwszym miejscu bezpieczeństwo jazdy, dbałość o środowisko i przyjazną dla użytkownika nawigację, ale także umożliwiają użytkownikom personalizację nawigacji, jak nigdy przedtem” - powiedział Pim Spaanderman, Managing Director TomTom Consumer.
Urządzenie TomTom GO Camper Max jest dostępne w Europie u wybranych sprzedawców internetowych i w sklepach stacjonarnych, a także na stronie TomTom.com w cenie 1549 zł. Nawigacja jest również dostępna w pakiecie Premium, który oferuje 2-letni okres aktualizacji fotoradarów, cen paliw i parkingów w czasie rzeczywistym, a także skórzane etui, podwójną ładowarkę i dyski samoprzylepne w cenie 1799 zł.
* TomTom ulepszył informacje na temat POI, dzięki współpracy z ADAC, ACSI i ANWB.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny
Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Ochrona środowiska
Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.