TomTom prezentuje nowy GO Navigator 7”
TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszego urządzenia TomTom GO Navigator 7”. Nowy produkt oferuje informacje na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym i ulepszone funkcje poprawiające wrażenia z nawigacji na dużym, 7-calowym wyświetlaczu.
GO Navigator 7” zawiera ulepszone wskazówki wizualne i przyciągające wzrok animacje, które informują użytkowników o zbliżających się zjazdach, zakrętach, zmianach pasa ruchu i fotoradarach.
Nowy produkt informuje także o strefach niskiej emisji (LEZ). Są one zwizualizowane na mapie Europy jako półprzezroczysta warstwa. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć pewność, że wybierają trasy omijające obszary o ograniczonym dostępie. Jest to szczególnie przydatne w przypadku starszych pojazdów. LEZ na Mapie 2D są wyznaczone zieloną, półprzezroczystą warstwą na górze mapy.
Nowy Navigator jest wyposażony w niezwykle przydatny pasek z podsumowaniem trasy – RouteBar (jest to znak rozpoznawczy TomTom), a także uchwyt magnetyczny.
Urządzenie oferuje roczne usługi Premium, w tym ceny paliwa na żywo, powiadomienia o fotoradarach i informacje o pogodzie.
„Wraz z nowym TomTom GO Navigator 7” na nowo zdefiniowaliśmy to, czego kierowcy mogą oczekiwać od nawigacji”, powiedział Pim Spaanderman, Managing Director, TomTom Consumer. „To innowacyjne urządzenie nie tylko zapewnia kierowcom spokój ducha, ale także pozwala im cieszyć się płynniejszą i przyjemniejszą jazdą.”
TomTom GO Navigator 7” jest dostępny w sklepach MediaExpert, MediaMarkt oraz Komputronik, a także na stronie tomtom.com w cenie 1199 zł.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.