TomTom prezentuje nowy GO Navigator 7”
TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszego urządzenia TomTom GO Navigator 7”. Nowy produkt oferuje informacje na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym i ulepszone funkcje poprawiające wrażenia z nawigacji na dużym, 7-calowym wyświetlaczu.
GO Navigator 7” zawiera ulepszone wskazówki wizualne i przyciągające wzrok animacje, które informują użytkowników o zbliżających się zjazdach, zakrętach, zmianach pasa ruchu i fotoradarach.
Nowy produkt informuje także o strefach niskiej emisji (LEZ). Są one zwizualizowane na mapie Europy jako półprzezroczysta warstwa. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć pewność, że wybierają trasy omijające obszary o ograniczonym dostępie. Jest to szczególnie przydatne w przypadku starszych pojazdów. LEZ na Mapie 2D są wyznaczone zieloną, półprzezroczystą warstwą na górze mapy.
Nowy Navigator jest wyposażony w niezwykle przydatny pasek z podsumowaniem trasy – RouteBar (jest to znak rozpoznawczy TomTom), a także uchwyt magnetyczny.
Urządzenie oferuje roczne usługi Premium, w tym ceny paliwa na żywo, powiadomienia o fotoradarach i informacje o pogodzie.
„Wraz z nowym TomTom GO Navigator 7” na nowo zdefiniowaliśmy to, czego kierowcy mogą oczekiwać od nawigacji”, powiedział Pim Spaanderman, Managing Director, TomTom Consumer. „To innowacyjne urządzenie nie tylko zapewnia kierowcom spokój ducha, ale także pozwala im cieszyć się płynniejszą i przyjemniejszą jazdą.”
TomTom GO Navigator 7” jest dostępny w sklepach MediaExpert, MediaMarkt oraz Komputronik, a także na stronie tomtom.com w cenie 1199 zł.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.