TomTom prezentuje nowy GO Navigator 7”
TomTom, specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszego urządzenia TomTom GO Navigator 7”. Nowy produkt oferuje informacje na temat ruchu drogowego w czasie rzeczywistym i ulepszone funkcje poprawiające wrażenia z nawigacji na dużym, 7-calowym wyświetlaczu.
GO Navigator 7” zawiera ulepszone wskazówki wizualne i przyciągające wzrok animacje, które informują użytkowników o zbliżających się zjazdach, zakrętach, zmianach pasa ruchu i fotoradarach.
Nowy produkt informuje także o strefach niskiej emisji (LEZ). Są one zwizualizowane na mapie Europy jako półprzezroczysta warstwa. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć pewność, że wybierają trasy omijające obszary o ograniczonym dostępie. Jest to szczególnie przydatne w przypadku starszych pojazdów. LEZ na Mapie 2D są wyznaczone zieloną, półprzezroczystą warstwą na górze mapy.
Nowy Navigator jest wyposażony w niezwykle przydatny pasek z podsumowaniem trasy – RouteBar (jest to znak rozpoznawczy TomTom), a także uchwyt magnetyczny.
Urządzenie oferuje roczne usługi Premium, w tym ceny paliwa na żywo, powiadomienia o fotoradarach i informacje o pogodzie.
„Wraz z nowym TomTom GO Navigator 7” na nowo zdefiniowaliśmy to, czego kierowcy mogą oczekiwać od nawigacji”, powiedział Pim Spaanderman, Managing Director, TomTom Consumer. „To innowacyjne urządzenie nie tylko zapewnia kierowcom spokój ducha, ale także pozwala im cieszyć się płynniejszą i przyjemniejszą jazdą.”
TomTom GO Navigator 7” jest dostępny w sklepach MediaExpert, MediaMarkt oraz Komputronik, a także na stronie tomtom.com w cenie 1199 zł.

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Eskalacja konfliktu w Afryce Środkowej. Europosłowie wzywają do zawieszenia umowy UE–Rwanda na dostawy surowców
Narasta konflikt między wspieranymi przez rwandyjską armię rebeliantami a Demokratyczną Republiką Konga. Wojna toczy się przede wszystkim o ogromne złoża surowców – przede wszystkim kobaltu, koltanu, tantalu czy złota. Sieć EurAc, skupiająca europejskie organizacje pozarządowe, oskarżyła UE jako współwinną kryzysu. W 2024 roku Unia podpisała z Rwandą umowę o wydobyciu minerałów, która miała zabezpieczyć dostawy materiałów niezbędnych do zielonej transformacji. O zawieszenie umowy zaapelowali europosłowie w rezolucji przyjętej 13 lutego.
Polityka
Europa zapowiada ogromne inwestycje w sztuczną inteligencję. UE i USA mają wspólne interesy w obszarze AI

– Europa musi zrobić bardzo wiele, żeby przyspieszyć rozwój rozwiązań sztucznej inteligencji – mówi europarlamentarzysta Michał Kobosko. Zapowiedzi takich inicjatyw oraz ogromnych inwestycji w europejskie gigafabryki AI słychać było podczas paryskiego szczytu z ust przedstawicieli UE. Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów, w których produkcji specjalizują się amerykańskie firmy. Te z kolei chcą utrzymać swoją przewagę, dlatego pod koniec prezydencji Joe Bidena zapowiedziały ograniczenia eksportowe dla części krajów, w tym również dla Polski.
Bankowość
Europejski Bank Centralny ma być lepiej przygotowany na przyszłe szoki inflacyjne. Walka o stabilność cen powinna być głównym celem

Parlament Europejski przyjął na plenarnym posiedzeniu zalecenia dla Europejskiego Banku Centralnego po przeprowadzonej debacie na temat jego priorytetów i działań z przewodniczącą Christine Lagarde. Zdaniem europosła PiS Bogdana Rzońcy, który uczestniczył w debacie, zduszenie inflacji przez EBC jest sukcesem, ale wciąż poważnym wyzwaniem. Jak podkreśla, w kwestii obniżek stóp procentowych bank powinien uwzględniać interesy wszystkich przedsiębiorców działających w strefie euro, także tych rozliczających się w innych walutach. Istotne jest również zachowanie neutralności ideologicznej, np. w aspektach ekologicznych, oraz kontrola nad wydatkami na ten cel.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.