TomTom i Bridgestone Mobility Solutions rozszerzają współpracę
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił dziś zawarcie wieloletniej umowy z Bridgestone Mobility Solutions, jednostką biznesową Bridgestone. Porozumienie to pozwoli klientom lepiej optymalizować ich floty i przyspieszyć przejście na pojazdy elektryczne (EV). W ten sposób TomTom i Bridgestone wspierają zrównoważoną mobilność i redukcję zanieczyszczeń w miastach.
Oprogramowanie do zarządzania flotą Webfleet firmy Bridgestone Mobility Solutions wykorzystuje najlepszą w swojej klasie nawigację TomTom, mapy i dane o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym z ponad 600 milionów urządzeń connected na całym świecie. Rezultatem jest zintegrowane rozwiązanie, które pozwala firmom zarządzać wszystkimi pojazdami na jednej platformie. Dzięki rozszerzonej współpracy, Webfleet włączy najnowsze dane TomTom dotyczące pojazdów elektrycznych i produkty do wyznaczania tras do swojego portfolio rozwiązań dla EV. Klienci mogą więc szybciej przejść na pojazdy elektryczne i prowadzić działalność w opłacalny sposób.
„Poprawa globalnej logistyki i pomoc naszym klientom w rozwiązywaniu wyzwań związanych z elektryfikacją floty jest kluczowym celem w TomTom" - powiedział Mike Schoofs, Chief Revenue Officer, TomTom. „Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z Bridgestone Mobility Solutions, partnerem, który podziela nasze zaangażowanie w stymulowanie innowacji w branży flotowej i logistycznej. Dzięki tej umowie obie firmy integrują swoje najlepsze rozwiązania w jednym miejscu, co pomoże firmom działać płynnie i elektryfikować w sposób zdecydowany”.
„W Bridgestone Mobility Solutions pracujemy nad wspieraniem elektryfikacji flot na całym świecie” - powiedział Paul Verheijen, Vice President, Product Strategy & Partnerships, Bridgestone Mobility Solutions. „Dzięki współpracy z TomTom pomagamy przyspieszyć elektryfikację floty, wykorzystując wiodące w branży dane o ruchu drogowym, mapy i nawigację, aby lepiej zoptymalizować dostawy, poprawić zachowanie kierowcy i zasięg oraz zwiększyć ogólną produktywność. Z niecierpliwością czekamy na wykorzystywanie pełnego potencjału e-mobilności na drodze do udanej transformacji czystej energii”.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.