TIDAL, OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa w nowej kampanii Huawei AppGallery
TIDAL to pierwsza z 5 aplikacji, które są bohaterami filmów promujących sklep AppGallery w ramach grudniowej kampanii prowadzonej w kanałach digital Huawei. Wideo opublikowane dziś na profilu AppGallery na Facebook’u komunikuje atrakcyjność całej kategorii „muzyka” w sklepie marki, z aplikacją TIDAL w roli głównej. W najbliższych dniach zostaną opublikowane kolejne filmy, gdzie bohaterami będą aplikacje z innych kategorii, takie jak OLX, InPost, World of Tanks i AutoMapa.
Najnowsza kampania promująca AppGallery to kolejny dowód na realizowanie przez Huawei strategii polegającej na łączeniu rozbudowy sklepu z promocją partnerów marki. Grudniowa akcja promocyjna komunikuje popularne wśród konsumentów kategorie aplikacji, takie jak muzyka, zakupy, gry i nawigacja. Głównym elementem kampanii jest seria 6 filmów – 5 z nich promuje każdą z aplikacji oddzielnie, jeden film opowiada o nich łącznie.
Pierwsze opublikowane wideo, oprócz promocji kategorii „muzyka” i aplikacji TIDAL, prezentuje też najnowsze urządzenia marki, pozwalające z tych usług korzystać – jest to smartfon Huawei Mate 40 Pro, bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro oraz najnowszy głośnik premium, Huawei Sound. Wideo można obejrzeć na profilu AppGallery na Facebook’u:
https://www.facebook.com/AppGalleryPL/posts/198613875188986. Pozostałe filmy będą pojawiać się systematycznie przez cały grudzień.
AppGallery oferuje użytkownikom bogactwo aplikacji, polskich i globalnych, z wielu różnych kategorii. Znajduje się tam już ponad 1000 polskich aplikacji, a w skali globalnej jest ich już ponad 96 tysięcy. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 490 milionów aktywnych użytkowników z całego świata. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.