THE PARASIGHT zaprezentowało na IGN Summer of Gaming 2021 trailer BLACKTAIL
Podczas prestiżowego wydarzenia branżowego IGN Summer of Gaming 2021, które jest częścią E3, największej imprezy gamingowej na świecie – krakowskie studio THE PARASIGHT – ogłosiło tytuł swojej pierwszej autorskiej gry z gatunku story-driven action-adventure 3D FPP oraz pokazało szerokiej publiczności zwiastun projektu. Tytuł, pozwoli odkryć graczom mistyczny, nieznany świat, inspirowany słowiańskimi baśniami i wierzeniami.
- Za nami pierwsza światowa odsłona BLACKTAIL - autorskiego projektu THE PARASIGHT. Możliwość udziału i zaprezentowania efektów naszych dotychczasowych działań na jednej z najważniejszych imprez w branży – IGN Summer of Gaming 2021 – postrzegamy jako duże wyróżnienie. Cieszymy się, że zapowiedź gry trafiła do szerokiego grona odbiorców – nieustannie szukamy nowych, oryginalnych sposobów kształtowania narracji i myślę, że jest ona bardzo solidnym fundamentem dla przyszłej komunikacji wokół projektu. Kanały IGN mają miliony subskrybentów, co daje szeroką ekspozycję na nasz projekt. Opinie, które otrzymaliśmy są bardzo pozytywne. – mówi Bartosz Kaproń, prezes zarządu THE PARASIGHT. – Dodatkowo warto wspomnieć, że w tym roku IGN Summer of Gaming jest częścią E3 – najważniejszej corocznej wystawy przemysłu gier komputerowych na świecie. Dokładamy wszelkich starań, aby gra przejawiała wysoką jakość i nietuzinkową fabułę. – dodaje Bartosz Kaproń.
BLACKTAIL to pierwszoosobowa gra akcji od THE PARASIGHT, w której na własnej skórze doświadczysz wydarzeń leżących u źródeł klasycznej słowiańskiej opowieści o Babie Jadze. Dynamiczna walka łukiem splata się z intensywną i angażującą narracją. Zmierz się z mroczną tajemnicą zaginionych przyjaciół i napisz własną legendę, stając się opiekunką lasu lub postrachem wszystkich nieostrożnych dzieci.
– W naszych projektach dążymy do osiągnięcia stanu równowagi pomiędzy rozbudowaną rozgrywką, a bogatym doświadczeniem narracyjnym. W BLACKTAIL bardzo dużo uwagi poświęcamy budowaniu baśniowego, mitycznego świata, w którym gracze będą mogli pozostać z nami na dłużej. Bohaterka gry, szesnastoletnia Yaga, zostaje oskarżona o czary i wygnana z osady. Jej jedynym wyjściem jest ruszenie tropem dzieci rzekomo porwanych przez żyjącą w lesie wiedźmę. W trakcie swojej podróży Yaga będzie musiała dokonać trudnych wyborów, które wpłyną na rozgrywkę. Stoczy też walkę z przeciwnikami - w tym celu sięgnie po łuk i włoży zaklętą rękawicę. – dodaje Bartosz Kaproń.
Zespół THE PARASIGHT składa się z doświadczonych twórców gier, którzy zdobyli swoje szlify w branży, pracując nad takimi grami, jak Layers of fear, Observer, Layers of Fear 2, Blair Witch i The Medium.
Trailer: https://youtu.be/1_zlT1SB-sE

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.