Komunikaty PR

THE PARASIGHT zaprezentowało na IGN Summer of Gaming 2021 trailer BLACKTAIL

2021-06-14  |  13:00
Biuro prasowe

Podczas prestiżowego wydarzenia branżowego IGN Summer of Gaming 2021, które jest częścią E3, największej imprezy gamingowej na świecie – krakowskie studio THE PARASIGHT  – ogłosiło tytuł swojej pierwszej autorskiej gry z gatunku story-driven action-adventure 3D FPP oraz pokazało szerokiej publiczności zwiastun projektu. Tytuł, pozwoli odkryć graczom mistyczny, nieznany świat, inspirowany słowiańskimi baśniami i wierzeniami.   

- Za nami pierwsza światowa odsłona BLACKTAIL - autorskiego projektu THE PARASIGHT. Możliwość udziału i zaprezentowania efektów naszych dotychczasowych działań na jednej z najważniejszych imprez w branży – IGN Summer of Gaming 2021 – postrzegamy jako duże wyróżnienie. Cieszymy się, że zapowiedź gry trafiła do szerokiego grona odbiorców – nieustannie szukamy nowych, oryginalnych sposobów kształtowania narracji i myślę, że jest ona bardzo solidnym fundamentem dla przyszłej komunikacji wokół projektu. Kanały IGN mają miliony subskrybentów, co daje szeroką ekspozycję na nasz projekt. Opinie, które otrzymaliśmy są bardzo pozytywne.mówi Bartosz Kaproń, prezes zarządu THE PARASIGHT.  – Dodatkowo warto wspomnieć, że w tym roku IGN Summer of Gaming jest częścią E3 – najważniejszej corocznej wystawy przemysłu gier komputerowych na świecie. Dokładamy wszelkich starań, aby gra przejawiała wysoką jakość i nietuzinkową  fabułę. – dodaje Bartosz Kaproń.

BLACKTAIL to pierwszoosobowa gra akcji od THE PARASIGHT, w której na własnej skórze doświadczysz wydarzeń leżących u źródeł klasycznej słowiańskiej opowieści o Babie Jadze. Dynamiczna walka łukiem splata się z intensywną i angażującą narracją. Zmierz się z mroczną tajemnicą zaginionych przyjaciół i napisz własną legendę, stając się opiekunką lasu lub postrachem wszystkich nieostrożnych dzieci.

W naszych projektach dążymy do osiągnięcia stanu równowagi pomiędzy rozbudowaną rozgrywką, a bogatym doświadczeniem narracyjnym. W BLACKTAIL bardzo dużo uwagi poświęcamy budowaniu baśniowego, mitycznego świata, w którym gracze będą mogli pozostać z nami na dłużej. Bohaterka gry, szesnastoletnia Yaga, zostaje oskarżona o czary i wygnana z osady. Jej jedynym wyjściem jest ruszenie tropem dzieci rzekomo porwanych przez żyjącą w lesie wiedźmę. W trakcie swojej podróży Yaga będzie musiała dokonać trudnych wyborów, które wpłyną na rozgrywkę. Stoczy też walkę z przeciwnikami - w tym celu sięgnie po łuk i włoży zaklętą rękawicę. – dodaje Bartosz Kaproń.

Zespół THE PARASIGHT składa się z doświadczonych twórców gier, którzy zdobyli swoje szlify w branży, pracując nad takimi grami, jak Layers of fear, Observer, Layers of Fear 2, Blair Witch i The Medium. 

 

Trailer: https://youtu.be/1_zlT1SB-sE   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.