Komunikaty PR

Tesla - nowość wśród polskich graczy smart home!

2023-06-26  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Mówiąc Tesla, większość z nas myśli o samochodzie. Jednak do Polski wkracza właśnie Tesla - czeska marka urządzeń smart home.

Tesla oferuje produkty czeskiej firmy TESLA - wśród nich są systemy kamer (zewnętrznych i wewnętrznych, w tym nianie dla dzieci), inteligentne produkty dla zwierząt domowych (fontanny do picia, karmniki dla psów i kotów z kamerami lub interaktywne zabawki podłączone do Internetu), oczyszczacze powietrza, oświetlenie, urządzenia do opieki na dziećmi czy do higieny osobistej. Marka Tesla oferuje najbardziej wszechstronny ekosystem na rynku.

CEO marki Tesla Viktor Hajíček, który stoi za początkowym pomysłem, mówi tak o nowej marce: “Chciałem zaoferować czeskim klientom coś nowego. Koncepcja inteligentnego domu jest obecnie często nieuchwytna, nieznana, niezrozumiała, a może nawet niedostępna. Chcemy to zmienić. Naszym celem jest uczynienie inteligentnego domu powszechną częścią wszystkich domów i ułatwienie życia każdemu, niezależnie od jego zainteresowań czy możliwości. Inteligentny dom to nie fizyka jądrowa".

Marka Tesla oferuje produkty codziennego użytku, których obsługa jest banalnie prosta pomimo swoich zaawansowanych funkcji i możliwości.

Tesla aktualnie działa w wielu krajach Europy Środkowej i Zachodniej, a od niedawna także w Polsce.

 

Co znajdziemy w ofercie marki Tesla?

Marka Tesla oferuje bardzo szeroki wachlarz produktów. Od urządzeń do poprawy jakości powietrza w domach (oczyszczacze, nawilżacze), urządzeń poprawiających bezpieczeństwo jak kamery czy czujniki, akcesoriów dla zwierząt, oświetlenia, czy produktów higieny osobistej aż na produktach mierzących stan zdrowia kończąc. Nie sposób wymienić wszystkie produkty w portfolio marki, która skupia się na produktach codziennego użytku, aby ułatwiały życie jeszcze bardziej.

Marka posiada dziesiątki linii produktów z wielu dziedzin życia co z pewnością stawia ją na czele producentów urządzeń smart.

 

Firma stale się rozwija i będzie poszerzać swój asortyment.

TESLA oferuje produkty inteligentnego domu, które przede wszystkim ułatwią Ci życie i znacznie zaoszczędzą czas. Podczas produkcji oczywiście koncentrują się na właściwym wyborze materiałów, aby z kolei były wysokiej jakości i miały maksymalny okres trwałości przez cały czas użytkowania produktu, biorąc pod uwagę przystępność cenową.

 

Ponadto wszystkie urządzenia marki TESLA można łatwo dostosować i adaptować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

Dodatkowo marka Tesla posiada własną aplikację, dzięki której można sterować wszystkimi urządzeniami z portfolio marki. Wszystko w jednym miejscu: Jedna marka, jedno rozwiązanie, jedna aplikacja

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.