Teraz słuchawki, smartwatche i opaski sportowe Huawei dostępne w nowych cenach
Smartwatche, słuchawki i opaski sportowe od Huawei dostępne są w nowych, atrakcyjnych cenach. Oferta dotyczy między innymi innowacyjnych słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3 z aktywną redukcją szumów – można je teraz kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł.
Nowe ceny obowiązują w przypadku słuchawek i opasek do 29 marca, a w przypadku smartwatchy do 26 kwietnia, lub – w obu przypadkach – do wyczerpania zapasów.
W promocyjnej ofercie, oprócz Huawei FreeBuds 3 w kolorze białym, czarnym lub czerwony, można znaleźć również słuchawki bezprzewodowe FreeBuds Lite (białe lub czarne) w sugerowanej cenie 279 zł. Promocja potrwa do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.
Do 5 kwietnia można nabyć również Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w kolorze czarnym w rekomendowanej cenie 799 zł. Natomiast Huawei Watch GT Sport, Watch GT Active i Watch GT Classic, inteligentne zegarki wyróżniające się wytrzymałą baterią, są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł. Smartwatche umożliwiają monitorowanie aktywności fizycznej, także ćwiczeń wykonywanych w domu, oraz spalanych kalorii i tętna. Zegarki w nowej cenie będą dostępne do 26 kwietnia.
W nowej ofercie znalazły się również opaski sportowe – Huawei Band 3 Pro w rekomendowanej cenie 199 zł, Band 3e – za rekomendowane 65 zł oraz Band 4 za 149 zł. Opaski w nowych cenach są dostępne do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.
Słuchawki, smartwatche i opaski sportowe w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Ochrona środowiska
Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.
Problemy społeczne
Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier

Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.