Komunikaty PR

Teraz słuchawki, smartwatche i opaski sportowe Huawei dostępne w nowych cenach

2020-03-20  |  12:00
Biuro prasowe

Smartwatche, słuchawki i opaski sportowe od Huawei dostępne są w nowych, atrakcyjnych cenach. Oferta dotyczy między innymi innowacyjnych słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3 z aktywną redukcją szumów – można je teraz kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 549 zł. 

Nowe ceny obowiązują w przypadku słuchawek i opasek do 29 marca, a w przypadku smartwatchy do 26 kwietnia, lub – w obu przypadkach – do wyczerpania zapasów.

 

W promocyjnej ofercie, oprócz Huawei FreeBuds 3 w kolorze białym, czarnym lub czerwony, można znaleźć również słuchawki bezprzewodowe FreeBuds Lite (białe lub czarne) w sugerowanej cenie 279 zł. Promocja potrwa do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.

 

Do 5 kwietnia można nabyć również Huawei Watch GT 2 w wersji 42 mm w kolorze czarnym w rekomendowanej cenie 799 zł. Natomiast Huawei Watch GT Sport, Watch GT Active i Watch GT Classic, inteligentne zegarki wyróżniające się wytrzymałą baterią, są dostępne w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł. Smartwatche umożliwiają monitorowanie aktywności fizycznej, także ćwiczeń wykonywanych w domu, oraz spalanych kalorii i tętna. Zegarki w nowej cenie będą dostępne do 26 kwietnia.

 

W nowej ofercie znalazły się również opaski sportowe – Huawei Band 3 Pro w rekomendowanej cenie 199 zł, Band 3e – za rekomendowane 65 zł oraz Band 4 za 149 zł. Opaski w nowych cenach są dostępne do 29 marca lub do wyczerpania zapasów.

 

Słuchawki, smartwatche i opaski sportowe w nowych cenach można kupić w sklepach: Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV EURO AGD, x-kom oraz w internetowym sklepie Huawei – huawei.pl. Dostępność oferty może się różnić w zależności od partnera. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.