Komunikaty PR

Telewizory Hisense rosną w siłę!

2022-03-02  |  15:00
Biuro prasowe

Hisense – producent AGD i TV, który na polskim rynku obecny jest od roku, odnotował właśnie najszybszą dynamikę rozwoju segmentu telewizorów w Polsce. Marka może pochwalić się ponad 700% zwiększeniem sprzedaży swoich TV w ujęciu rok do roku!

Najlepsze dostępne technologie

Wiodący producent sprzętu TV i AGD – numer 1 w Chinach nieprzerwanie od 17 lat – działa na rynku polskim już od roku. Od samego początku postawił na strategię dostarczania wysokiej klasy telewizorów segmentu premium z zaawansowanymi funkcjonalnościami i specyfikacją w przystępnych cenach dla polskiego odbiorcy. Właśnie to podejście zapewniło marce Hisense największy w branży skok rok do roku - dziś Hisense odnotowuje ponad 700% wzrost sprzedaży telewizorów z wyższej półki. 

Specjalista w innowacjach

Wśród topowych technologii jakimi Hisense zasłynął w Polsce są Quantum Dot Colour, umożliwiająca wyświetlanie ponad miliarda odcieni kolorów, OLED - który zapewnia doskonałą czerń i głębię kontrastu, a także innowacyjny Laser TV - z przełomowymi rozwiązaniami ultrakrótkiego rzutu w 4K, a nawet 8K.

Kreator trendów

Hisense poza innowacjami skupił się na polskim rynku w kreowaniu, trendów, w tym dostarczaniu odbiorcom telewizorów o większych przekątnych, czyli 55 cali wzwyż. Dowodem skuteczności takiej strategii jest przykład hitu sprzedażowego Hisense - telewizora 55” U7QF.

- Charakterystyką Hisense zarówno na świecie jak i na rynku polskim rynku jest oferowanie najnowocześniejszych technologii za przystępną cenę. Nasze telewizory oferują na przykład Full Array Dimming, czyli najwyższe pełne podświetlenie matrycy, a jasność ekranów wynosząca 1000 nitów daje nam niekwestionowaną przewagę nad konkurencją na rynku. Istotne jest również, że telewizory Hisense dają nie tylko niesamowite wrażenia wizualne, ale również doskonały dźwięk przestrzenny, dzięki Dolby Atmos. Szczególnie dla polskich klientów ważne jest także, że wszystkie dostępne modele na naszym rynku są dostosowane do nowego standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej - DVB-T2/HEVC - mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.

- Cieszymy się, że możemy podsumować ten pierwszy rok w Polsce tak świetnymi wynikami. Sądzę, że także 2022 rok przyniesie jeszcze lepszą świadomość naszej marki. Nadchodzące wielkie wydarzenia piłkarskie - jak Mistrzostwa Świata w Katarze, których Hisense jest głównym sponsorem, będą wyśmienitą okazją, by przeżywać te sportowe emocje, oglądając je na naszych telewizorach o doskonałej jakości obrazu i dźwięku - komentuje Paulina Świątek, Junior Marketing Manager w Hisense Polska.

 

Więcej informacji o Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.