Komunikaty PR

Telewizory Hisense rosną w siłę!

2022-03-02  |  15:00
Biuro prasowe

Hisense – producent AGD i TV, który na polskim rynku obecny jest od roku, odnotował właśnie najszybszą dynamikę rozwoju segmentu telewizorów w Polsce. Marka może pochwalić się ponad 700% zwiększeniem sprzedaży swoich TV w ujęciu rok do roku!

Najlepsze dostępne technologie

Wiodący producent sprzętu TV i AGD – numer 1 w Chinach nieprzerwanie od 17 lat – działa na rynku polskim już od roku. Od samego początku postawił na strategię dostarczania wysokiej klasy telewizorów segmentu premium z zaawansowanymi funkcjonalnościami i specyfikacją w przystępnych cenach dla polskiego odbiorcy. Właśnie to podejście zapewniło marce Hisense największy w branży skok rok do roku - dziś Hisense odnotowuje ponad 700% wzrost sprzedaży telewizorów z wyższej półki. 

Specjalista w innowacjach

Wśród topowych technologii jakimi Hisense zasłynął w Polsce są Quantum Dot Colour, umożliwiająca wyświetlanie ponad miliarda odcieni kolorów, OLED - który zapewnia doskonałą czerń i głębię kontrastu, a także innowacyjny Laser TV - z przełomowymi rozwiązaniami ultrakrótkiego rzutu w 4K, a nawet 8K.

Kreator trendów

Hisense poza innowacjami skupił się na polskim rynku w kreowaniu, trendów, w tym dostarczaniu odbiorcom telewizorów o większych przekątnych, czyli 55 cali wzwyż. Dowodem skuteczności takiej strategii jest przykład hitu sprzedażowego Hisense - telewizora 55” U7QF.

- Charakterystyką Hisense zarówno na świecie jak i na rynku polskim rynku jest oferowanie najnowocześniejszych technologii za przystępną cenę. Nasze telewizory oferują na przykład Full Array Dimming, czyli najwyższe pełne podświetlenie matrycy, a jasność ekranów wynosząca 1000 nitów daje nam niekwestionowaną przewagę nad konkurencją na rynku. Istotne jest również, że telewizory Hisense dają nie tylko niesamowite wrażenia wizualne, ale również doskonały dźwięk przestrzenny, dzięki Dolby Atmos. Szczególnie dla polskich klientów ważne jest także, że wszystkie dostępne modele na naszym rynku są dostosowane do nowego standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej - DVB-T2/HEVC - mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.

- Cieszymy się, że możemy podsumować ten pierwszy rok w Polsce tak świetnymi wynikami. Sądzę, że także 2022 rok przyniesie jeszcze lepszą świadomość naszej marki. Nadchodzące wielkie wydarzenia piłkarskie - jak Mistrzostwa Świata w Katarze, których Hisense jest głównym sponsorem, będą wyśmienitą okazją, by przeżywać te sportowe emocje, oglądając je na naszych telewizorach o doskonałej jakości obrazu i dźwięku - komentuje Paulina Świątek, Junior Marketing Manager w Hisense Polska.

 

Więcej informacji o Hisense na stronie: https://pl.hisense.com/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.