Tekniska wnosi usługi na nowy poziom z certyfikatami ISO 9001:2015 i ISO 27001
Warszawa, 4 sierpnia 2020. Tekniska, polska firma zajmująca się przemysłową transmisją danych i cyberbezpieczeństwem przemysłu, wchodzi na nowy poziom świadczenia usług wdrażając Zintegrowany System Zarządzania Jakością. Wszystko to dzięki uzyskanym w ubiegłym tygodniu certyfikatom ISO 9001:2015 i ISO 27001.
Wdrożone w firmie ISO 9001:2015 poświadcza, że firma zidentyfikowała i opisała procesy w organizacji i zarządza nimi w sposób sformalizowany oraz, że identyfikuje i spełnia wymagania klientów dotyczące dostarczanych produktów, usług oraz wymagań formalnych i prawnych. Certyfikat potwierdza również, że proces kwalifikacji dostawców odbywa się w sposób sformalizowany. Spółka od zawsze dbała o jak najlepsze standardy współpracy z dostawcami a certyfikacja jest potwierdzeniem wysokiej jakości tych relacji.
ISO 27001, z kolei, poświadcza, że Tekniska zidentyfikowała i w sposób formalny zarządza bezpieczeństwem procesów i zasobów krytycznych z punktu widzenia działalności organizacji, zarządza posiadanymi i przetwarzanymi informacjami w sposób zgodny z wymaganiami normy a także, że przygotowała i posiada plany działania oraz zasoby zapewniające ciągłość działania w sytuacjach krytycznych w sposób zgodny w wymaganiami.
- Przedmiotem naszego działania jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa podmiotom zajmującym się przemysłem i wsparcie ich w zakresie optymalizacji procesów przemysłowych. Bez zachowania wysokiej jakości usług, doradzanie i szkolenie z zakresu cyberbezpieczeństwa czy budowy sieci nie byłoby możliwe. Nasza praca musi nieść ze sobą bardzo wysoką jakość. Tego wymaga branża, w której operujemy i tego oczekują klienci, którzy powierzają nam do obsługi jedne z najbardziej newralgicznych obszarów działania w ich firmach. W Teknisce zawsze dbaliśmy o najwyższy poziom usług m.in zatrudniając najlepszych specjalistów i dbając o procesy. Teraz potwierdzają to również uzyskane przez nas certyfikaty ISO - komentuje Zuzanna Wieczorek, CEO firmy Tekniska.
Zintegrowany System Zarządzania Jakością to dla aktualnych i potencjalnych klientów Tekniski zapewnienie świadczenia najwyższej jakości usług.
O Tekniska Polska Sp. z o.o.
Tekniska to firma z blisko 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie przemysłowej transmisji danych, cyberbezpieczeństwa sieci przemysłowych, realizująca także usługi wdrożeniowo-szkoleniowe w tych obszarach. To czołowa spółka, dostarczająca rozwiązania klasy premium w obszarze OT. Wśród klientów Tekniska znajdują się największe polskie firmy m.in. Enea, PGE, Tauron, spółki grupy PKP, Bombardier, Thales, Newag, Stadler, Solaris, Pesa, Metro Warszawskie, PSG, PGNIG, Gaz-System, Lotos, Orlen, PERN, spółki grupy KGHM, Famur, LW Bogdanka i wiele innych firm z innych branż. Tekniska jest również organizatorem konferencji CyberTek, która przyciąga ekspertów cyberbezpieczeństwa sieci OT z całego świata.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.