Komunikaty PR

Technologiczny upominek dla niej, dla niego, dla dziecka

2023-12-14  |  14:30
Biuro prasowe

Dla niej – powerbank

Choć kobiecy drobny prezent to zazwyczaj kosmetyki lub biżuteria, dobrym pomysłem może być też poręczny powerbank. To użyteczny gadżet, który zawsze warto mieć przy sobie, na wypadek rozładowania telefonu lub innego sprzętu elektronicznego. Atrakcyjnym powebankiem, który występuje w 3 kolorach (liliowym, granatowym i czarnym) jest eXc CARRY o pojemności 5000 mAh. Taka moc pozwoli na pełne naładowanie smartfona. Powerbank bez trudu zmieści się do damskiej torebki lub kieszeni. eXc CARRY kosztuje 69,99 zł.

Dla niego – ładowarka

Podobno najtrudniej wybrać prezent dla mężczyzny… Jeśli i wy nie macie pomysłu na męski prezent, polecamy rzecz małą, ale jakże użyteczną – ładowarkę sieciową, np. eXc LIGHT 65W. Ten model posiada aż 3 wyjścia: jedno USB-A oraz 2 USB-C. Jej moc pozwoli na naładowanie zarówno smartfona, jak i laptopa. Ładowarka eXc LIGHT 65W kosztuje 159 zł.

Innym dobrym pomysłem na upominek dla zmotoryzowanego mężczyzny będzie uniwersalny, magnetyczny uchwyt samochodowy eXc TWICE 2w1. Charakteryzuje go duża powierzchnia styku z telefonem oraz silny magnes. Można go umieścić zarówno na szybie, jak i na kokpicie lub kratce wentylacyjnej. Jest w pełni bezpieczny dla baterii i nie zakłóca sygnału GPS, a także utrzymuje smartfon w stabilny sposób, nie ograniczając widoczności i nie utrudniając jego ładowania. eXc TWICE pasuje do wszystkich aut i kosztuje 54,99 zł.

Dla dziecka – słuchawki

Jeśli dziecko jest już na tyle duże, że interesuje się elektroniką i posiada swój smartfon, z pewnością ucieszy się ze słuchawek. Taki prezent będzie użyteczny nie tylko do słuchania muzyki, ale też audiobooków i podcastów. Świetnym rozwiązaniem będą bezprzewodowe słuchawki douszne, np. eXc COOL, dostępne w 6 pastelowych kolorach. eXc COOL to „pchełki” zamknięte w niewielkim etui ładującym z baterią o mocy 230 mAh, która pozwala doładować słuchawki aż 4 razy. W ten sposób wydłuża ich pracę nawet do 20 godzin! Słuchawki eXc COOL posłużą do słuchania ulubionej muzyki oraz rozmów telefonicznych. Zaprojektowano je tak, by nie męczyły uszu. Ich obsługa jest dziecinnie prosta, ponieważ z poziomu słuchawki można sterować głośnością, odtwarzaczem muzyki i połączeniami telefonicznymi. Słuchawki eXc COOL kosztują 89 zł.

Akcesoria GSM sprawdzą się idealnie jako drobne upominki dla rodziny, znajomych czy współpracowników. Co więcej, z produktami eXc można tworzyć własne zestawy kolorystyczne, dopasowane do upodobań i charakteru osoby obdarowanej.

Produkty eXc można kupić na stronie sklepu internetowego https://shop.excmobile.eu/, na większości stacji benzynowych oraz w supermarketach na terenie całej Polski.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.