Komunikaty PR

TCL ujawnia tegoroczne nowości i ogłasza wyjątkowe partnerstwo

2024-06-03  |  15:00
Biuro prasowe

TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i marka nr 1 na świecie produkująca telewizory 98-calowe, 7 maja zorganizował event na stadionie PGE Narodowy w Warszawie, podczas którego zademonstrowano najnowszy line-up telewizorów, w tym największy na świecie QD MiniLED o przekątnej 115 cali, jak również szereg innych urządzeń – smartfony, tablety, a także sprzęt AGD. Emocjonującym wydarzeniem z pewnością jest ogłoszenie współpracy z PZPN i sportowe partnerstwo z Reprezentacją Polski. Przed nami wspaniałe, piłkarskie święto!

Zgromadzonych gości rozgrzał mistrzowski pokaz Pawła Kwita, jednego z najbardziej doświadczonych football freestylerów, czyli sztuki wykonywania trików z piłką w Polsce i na świecie!

Następnie na scenie pojawił się Carlos Li, prezes TCL Europe, który opowiadał o firmie i jej osiągnięciach, a także o najnowszych partnerstwach sportowych na całym świecie: "Jesteśmy zachwyceni, że możemy dołączyć do kolejnej drużyny narodowej i ją wspierać. Żyjemy w erze urządzeń mobilnych i prawie wszystko robimy w biegu. Jednak, kiedy siadamy przed telewizorem razem z przyjaciółmi i rodziną, by oglądać mistrzostwa, chcemy zobaczyć to na dużym ekranie. TCL zaprasza do świata wciągających wrażeń, żebyś czuł się jakbyś rzeczywiście był obecny na stadionie u boku swojej ulubionej drużyny!” – podkreślił.

Stefan Streit, Dyrektor Marketingu TCL opowiadał o współpracy z Szymonem Marciniakiem i przesłaniu firmowego hasła „Inspire Greatness”: „Wierzymy, że wielkość jest osiągalna dla każdego, a wszystko, czego potrzeba, to inspiracja, by ją odblokować. Dzięki naszemu nowemu ambasadorowi Szymonowi Marciniakowi oraz dzięki szeroko dostępnej, inteligentnej technologii, możemy zainspirować i zmotywować każdego człowieka na ziemi.” Zapewnił również, że popularność telewizorów o dużych przekątnych wciąż rośnie: „Jeśli zdecydujesz się na model o przekątnej 65 czy 75 cali, już nigdy nie wrócisz do mniejszego! To zupełnie inne, niesamowite doświadczenie z oglądania.”

Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN: Bardzo cieszę z naszej współpracy. Moim zdaniem, za chwilę cała Polska będzie wiedziała, że PZPN współpracuje z tak wyjątkową marką jak TCL, bo czas mistrzostw to prawdziwe święto!

Jayway Peng, Dyrektor Zarządzający w TCL Electronics Polska z dumą prezentował najnowsze dane, z których wynika, że sprzedaż telewizorów na naszym rynku szybko rośnie, a firma zajmuje już pod tym względem drugie miejsce na rynku[1]. Mówił również o pozostałych produktach i technologiach TCL , w tym pralkach z technologią WM i nowoczesnych lodówkach TCL Free Built-in.

Podczas wydarzenia zaprezentowano również bogate portfolio urządzeń mobilnych: smartfony, również tak zwane Featurephone, Mobile Broadband i tablety. Można było obejrzeć najnowsze urządzenia z serii 50 - TCL 50 SE, TCL 505 i TCL 501, które wkrótce będą dostępne na polskim rynku, a także dowiedzieć się więcej o technologii NXTPAPER 3.0 zapewniającej najwyższy komfort dla oczu, antyodblaskowość i niski poziom niebieskiego światła.

Marcin Nowak z Działu Sprzedaży TCL Poland szczegółowo omawiał zaprezentowane nowości – serie X95, C855, C655 PRO, C655, P755, V6B i S54, ze szczególnym uwzględnieniem spektakularnego, największego na świecie, 115-calowego telewizora QD-Mini LED. Nowością jest również 2.1-kanałowy soundbar S55H z bezprzewodowym subwooferem.  Firma TCL jest również producentem monitorów gamingowych – na naszym rynku będzie można kupić najnowsze modele: 34-calowy 34R83Q oraz 27-calowy 27R83U. 

Według danych GFK w okresie od października 2023 do marca 2024 w Polsce sprzedawało się aż 610 telewizorów TCL dziennie – mówi Rafał Zadara, Retail Marketing Manager w TCL Poland.

 

Z różnych badań wynika również, że o ile telewizory w technologii 3D, zakrzywione, z rozdzielczością 8K nie cieszą się specjalnym zainteresowaniem klientów, to już telewizory smart o dużych przekątnych (powyżej 50 cali) zdecydowanie tak. Telewizor o większej przekątnej to optymalny wybór dla każdego miłośnika rozrywki. „Firma TCL w Polsce będzie coraz bardziej widoczna dzięki specjalnym strefom TCL w najlepszych sklepach z elektroniką, na warszawskim lotnisku Chopina, a przede wszystkim dzięki cennemu, sportowemu partnerstwu” – podkreśla Rafał Zadara.

 

O TCL

TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

 


[1] Według danych GFK 2024

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.