Szybka ładowarka indukcyjna do smartfona od marki HAMA
Plątaniny kabli nie znosi dosłownie nikt. Dzięki najnowszej propozycji od znanego niemieckiego producenta możemy przy ładowaniu smartfona uniknąć tego problemu. Ładowarka typu wireless ma 10 W mocy i może się pochwalić diodą funkcyjną LED.
Tutaj nie ma żadnej filozofii. Dzięki technologii Qi wystarczy umieścić telefon na ładowarce HAMA QI-FC10, a automatycznie rozpocznie się ładowanie. Aby przerwać proces zasilania energią, wystarczy zdjąć go z urządzenia. Za każdym razem możemy liczyć na gwarantowaną maksymalną szybkość ładowania, dostosowaną indywidualnie do urządzenia. W dodatku zoptymalizowany proces ładowania oszczędza akumulator i wpływa zbawiennie na jego żywotność.
Ładowarka ma 10 W mocy wyjściowej i wyróżnia się dobrej jakości wytrzymałą metalową obudową, co podnosi jej walory wizualne. Czarny kolor dodaje elegancji. Nie brak tutaj też oczywiście gniazda micro-USB i lampki LED, informującej czy urządzenie pracuje.
Dodawany jest do niej kabel ładujący micro-USB.
Sugerowana cena detaliczna ładowarki indukcyjnej QI-FC10 wynosi 39,90 zł.
Możemy też ją kupić razem z dołączoną klasyczną ładowarką sieciową QC 3.0 z wejściem micro-USB. Zastosowana w tym sprzęcie technologia Qualcomm® Quick Charge 3.0 zapewnia wyjątkowo szybkie ładowanie, nawet czterokrotnie wydajniejsze w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań spotykanych na rynku.
Producent ustalił cenę takiego zestawu na poziomie 69,90 zł.
Wszelkie szczegóły poznamy na stronie https://hamamobile.pl.
Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.