Szybka ładowarka indukcyjna do smartfona od marki HAMA
Plątaniny kabli nie znosi dosłownie nikt. Dzięki najnowszej propozycji od znanego niemieckiego producenta możemy przy ładowaniu smartfona uniknąć tego problemu. Ładowarka typu wireless ma 10 W mocy i może się pochwalić diodą funkcyjną LED.
Tutaj nie ma żadnej filozofii. Dzięki technologii Qi wystarczy umieścić telefon na ładowarce HAMA QI-FC10, a automatycznie rozpocznie się ładowanie. Aby przerwać proces zasilania energią, wystarczy zdjąć go z urządzenia. Za każdym razem możemy liczyć na gwarantowaną maksymalną szybkość ładowania, dostosowaną indywidualnie do urządzenia. W dodatku zoptymalizowany proces ładowania oszczędza akumulator i wpływa zbawiennie na jego żywotność.
Ładowarka ma 10 W mocy wyjściowej i wyróżnia się dobrej jakości wytrzymałą metalową obudową, co podnosi jej walory wizualne. Czarny kolor dodaje elegancji. Nie brak tutaj też oczywiście gniazda micro-USB i lampki LED, informującej czy urządzenie pracuje.
Dodawany jest do niej kabel ładujący micro-USB.
Sugerowana cena detaliczna ładowarki indukcyjnej QI-FC10 wynosi 39,90 zł.
Możemy też ją kupić razem z dołączoną klasyczną ładowarką sieciową QC 3.0 z wejściem micro-USB. Zastosowana w tym sprzęcie technologia Qualcomm® Quick Charge 3.0 zapewnia wyjątkowo szybkie ładowanie, nawet czterokrotnie wydajniejsze w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań spotykanych na rynku.
Producent ustalił cenę takiego zestawu na poziomie 69,90 zł.
Wszelkie szczegóły poznamy na stronie https://hamamobile.pl.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.