SwipBox wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
SwipBox drugi rok z rzędu znalazł się wśród tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie. Publikowany przez Financial Times ranking świadczy o sile adaptacyjnego modelu biznesowego, który stoi za elastyczną koncepcją automatów paczkowych.
Prestiżowe zestawienie jest publikowane raz w roku. SwipBox znalazł się w gronie 30% firm wyróżnionych po raz drugi z rzędu. Producent automatów paczkowych po raz kolejny trafił w aktualne trendy, właściwie diagnozując zachowania oraz potrzeby użytkowników. Wskaźnik wzrostu wymagał od przedsiębiorstw minimalnej średniej stopy wzrostu na poziomie 36,2% w okresie 2018-2021.
Jesteśmy niezwykle dumni z ponownej obecności na liście 1000 Financial Times. Obecnie, nasze zewnętrzne automaty SwipBox Infinity obejmują swoim zasięgiem dziesięć krajów. Z ekscytacją patrzymy na 2023 rok, planując rozwój oraz ekspansję na kolejnych rynkach. Nie mam wątpliwości, że kluczem do naszego ciągłego wzrostu jest koncentracja na innowacjach i ścisła współpraca z kluczowymi interesariuszami – powiedział Kasper Cort, CCO SwipBox.
Automaty paczkowe z linii Infinity były odpowiedzią na pandemię COVID-19. Wzniosły one łatwość obsługi oraz wygodę na jeszcze wyższy poziom. Dzięki temu, że urządzenie jest w pełni obsługiwane przez aplikację, łącząc się przez Bluetooth, a nie sieć Wi-Fi, nie wymaga użycia ekranu, a co za tym idzie, również okablowania. Modułowe automaty są bardzo łatwe w instalacji, można umieścić je w dowolnym miejscu, jednocześnie oferują dostęp w cyklu 24/7.
Pandemia przyczyniła się do dynamicznych wzrostów w sektorze e-commerce. Zakupy online wprost przełożyły się na rozwój usług kurierskich, których ebenficjetem okazały się również automaty paczkowe ze względu na wygodny, a przede wszystki bezpieczny sposób odbioru przesyłek. Sukces koncepcji Infinity utrzymał się również po pandemii. Zaobserwowane wzorce zachowań konsumentów wydają się trwałe, stąd nadal rosnące zainteresowanie zewnętrznymi automatami paczkowymi.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.