SwipBox wśród najszybciej rozwijających się firm w Europie
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
SwipBox drugi rok z rzędu znalazł się wśród tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie. Publikowany przez Financial Times ranking świadczy o sile adaptacyjnego modelu biznesowego, który stoi za elastyczną koncepcją automatów paczkowych.
Prestiżowe zestawienie jest publikowane raz w roku. SwipBox znalazł się w gronie 30% firm wyróżnionych po raz drugi z rzędu. Producent automatów paczkowych po raz kolejny trafił w aktualne trendy, właściwie diagnozując zachowania oraz potrzeby użytkowników. Wskaźnik wzrostu wymagał od przedsiębiorstw minimalnej średniej stopy wzrostu na poziomie 36,2% w okresie 2018-2021.
Jesteśmy niezwykle dumni z ponownej obecności na liście 1000 Financial Times. Obecnie, nasze zewnętrzne automaty SwipBox Infinity obejmują swoim zasięgiem dziesięć krajów. Z ekscytacją patrzymy na 2023 rok, planując rozwój oraz ekspansję na kolejnych rynkach. Nie mam wątpliwości, że kluczem do naszego ciągłego wzrostu jest koncentracja na innowacjach i ścisła współpraca z kluczowymi interesariuszami – powiedział Kasper Cort, CCO SwipBox.
Automaty paczkowe z linii Infinity były odpowiedzią na pandemię COVID-19. Wzniosły one łatwość obsługi oraz wygodę na jeszcze wyższy poziom. Dzięki temu, że urządzenie jest w pełni obsługiwane przez aplikację, łącząc się przez Bluetooth, a nie sieć Wi-Fi, nie wymaga użycia ekranu, a co za tym idzie, również okablowania. Modułowe automaty są bardzo łatwe w instalacji, można umieścić je w dowolnym miejscu, jednocześnie oferują dostęp w cyklu 24/7.
Pandemia przyczyniła się do dynamicznych wzrostów w sektorze e-commerce. Zakupy online wprost przełożyły się na rozwój usług kurierskich, których ebenficjetem okazały się również automaty paczkowe ze względu na wygodny, a przede wszystki bezpieczny sposób odbioru przesyłek. Sukces koncepcji Infinity utrzymał się również po pandemii. Zaobserwowane wzorce zachowań konsumentów wydają się trwałe, stąd nadal rosnące zainteresowanie zewnętrznymi automatami paczkowymi.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.