SwipBox wprowadza wieloletnią gwarancję na baterie w automatach zewnętrznych
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent automatów paczkowych, SwipBox wprowadził 10-letnią gwarancję na baterie dla nowych, zewnętrznych urządzeń z linii Infinity.
Zaawansowane technologicznie, zewnętrzne automaty Infinity są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji poprzez Bluetooth i nie wymagają podłączenia do prądu. Dzięki temu ich instalacja jest łatwa oraz szybka, ponieważ nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem.
Wiemy, że baterie w naszych automatach są w stanie wytrzymać nawet 10 lat. Na rynku pojawiło się jednak wiele sceptycyzmu, co do naszego stwierdzenia. Dlatego właśnie objęliśmy stosowane bateria gwarancją, aby pozbawić naszych partnerów jakichkolwiek wątpliwości, że warto nam zaufać. Jeśli z jakiegoś powodu bateria przestanie działać przed wskazanym okresem, po prostu zostanie przez nas wymieniona. Jest to bardzo łatwy proces, który może zostać zrealizowany przez każdego z nas – powiedział Jens Rom, CEO SwipBox.
Nowa, 10-letnia gwarancja na baterie wpisuje się w ogólną strategię SwipBox, której celem jest zapewnienie możliwie najniższego, całkowitego kosztu utrzymania automatów. – Urządzenia Infinity zostały zaprojektowane w taki sposób, aby można było je zainstalować w mniej niż 10 minut. Nie wymagają dedykowanego zasilania, Wi-Fi, ani łączności mobilnej, co znacznie obniża koszty instalacji. Zasadniczo, potrzebują wyłącznie płaskiej powierzchni. Posiadamy ponad 400 automatów zainstalowanych na północ od koła podbiegunowego. Upewniliśmy się w ten sposób, że baterie działają zgodnie z oczekiwaniami nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach – dodał CEO SwipBox.
SwipBox zamknął 2022 rok z rekordową liczbą ponad 15 tysięcy wyprodukowanych automatów, co jest zasługą nowych, dużych kontraktów. – Mamy nadzieję, że w 2023 roku będziemy rozwijać się w podobnym tempie, jak w latach ubiegłych. Nie widzimy powodu, dla którego trajektoria wzrostu nie miałaby być kontynuowana, tym bardziej że cały czas obserwujemy duże zainteresowanie naszymi produktami. Nasze plany są oparte na automatach Infinity, ale również narzędziu o nazwie „Generator lokalizacji”, który został wprowadzony na rynek w listopadzie – podsumował Jens Rom.
Generator lokalizacji opiera się na sztucznej inteligencji i jest narzędziem samouczącym, które wspiera firmy w poszukiwaniu odpowiednich lokalizacji dla swoich automatów. Łączy publiczne źródła danych, mapy czy Google Street View dla wzmocnienia wydajności w zakresie planowania gęstej sieci urządzeń.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.