SwipBox leasinguje zewnętrzne automaty Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent automatów do odbioru przesyłek, SwipBox wprowadza leasing dla swoich autorskich, zewnętrznych urządzeń z linii Infinity. Decyzja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie kluczowych partnerów, którzy mogą rozłożyć w czasie koszty za użytkowanie automatów, korzystać z bieżącego wsparcia technicznego, elastycznych warunków oraz konkurencyjnej, ostatecznej ceny zakupu po zakończeniu najmu.
Elastyczność i otwartość na potrzeby naszych klientów wpisuje się w nasze DNA. W obliczu zwiększonego zapotrzebowania na leasing naszych automatów, uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment na wprowadzenie tej opcji. Dla niektórych partnerów posiadanie urządzeń na wyłączność ma biznesowe znaczenie. Z perspektywy innych to właśnie leasing jest właściwym wyborem. Czujemy satysfakcję, że rozszerzamy naszą ofertę i dajemy nowe możliwości w modelu B2B – powiedział Jens Rom, dyrektor generalny SwipBox.
Leasing jest kolejnym krokiem naprzód w rozwoju oferty SwipBox. Wcześniej firma opracowała narzędzie AI Generator, które automatyzuje proces wyszukiwania nowych lokalizacji. Innym, zaawansowanym technologicznie rozwiązaniem są zewnętrzne automaty Infinity – bezekranowe, zasilane przez baterie i bardzo łatwe w montażu, ponieważ nie wymagają zewnętrznego źródła zasilania ani połączenia z Internetem.
SwipBox zbudował szerokie kompetencje i doświadczenie w prowadzeniu sieci automatów paczkowych, instalując ponad 30 tysięcy urządzeń na całym świecie. – Doskonale znamy wyzwania, z jakimi muszą mierzyć się nasi partnerzy. Wiemy również, jak im sprostać, ponieważ utrzymujemy bardzo bliskie relacje oparte na zaufaniu. Ponadto, codziennie uczymy się od siebie czegoś nowego – dodał Jens Rom.
Automaty SwipBox Infinity można leasingować za pośrednictwem partnerów w różnych krajach, na przykład przy wsparciu DLL Group z grupy Rabobank z Holandii.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.