Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS Professional jedna z największych multiagencji w Polsce zyskuje pełne wsparcie w zakresie zdalnego podpisywania umów i obiegu dokumentów cyfrowych. Umożliwi to agentom i pośrednikom szybkie i bezpieczne zawieranie umów o współpracy, aneksów oraz umów handlowych z dostawcami i kontrahentami. Wdrożenie podpisów elektronicznych ułatwi tym samym Grupie Superpolisa pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy.
SIGNIUS S.A. dynamicznie rozwija portfolio klientów firmowych, umacniając swoją pozycję jako dostawca rozwiązań do podpisów elektronicznych w kluczowych sektorach gospodarki. Jednym z wiodących obszarów, w których e-podpisy cieszą się szczególnym zainteresowaniem, jest branża ubezpieczeniowa. Jeszcze w tym roku spółka poinformowała o nawiązaniu współpracy z największym niemieckim podmiotem oferującym ubezpieczenia zdrowotne – AOK, w zakresie dostarczania rozwiązań do elektronicznego pieczętowania dokumentów. Tym razem z usług SIGNIUS skorzystała jedna z trzech największych multiagencji w Polsce.
– Podpisy elektroniczne stają się standardem w branży ubezpieczeniowej, gdzie codziennie wymienia się ogromne ilości dokumentów wymagających podpisu. Dzięki platformie SIGNIUS agenci ubezpieczeniowi Grupy Superpolisa zyskują narzędzie, które pozwala na bezpieczne, szybkie i ekologiczne zarządzanie dokumentacją. To rozwiązanie odpowiada na potrzeby tak dynamicznego sektora, jakim jest branża ubezpieczeniowa, w której liczy się efektywność, elastyczność i sprawna obsługa formalności – mówi Jack Piekarski, wiceprezes SIGNIUS S.A.
- Grupa Superpolisa współpracuje z ponad 4000 agentów, a w swojej Grupie zrzesza 11 spółek. W procesie podpisywania umów z pośrednikami i agentami ubezpieczeniowymi niezwykle istotny jest sprawny obieg rozbudowanych dokumentów, wymagających częstych aktualizacji. Wykorzystanie platformy SIGNIUS Professional pozwala na pełną digitalizację tego procesu, umożliwiając sprawniejsze zawieranie umów. Dodatkowo minimalizuje potrzebę drukowania i archiwizacji papierowych wersji dokumentów, co oznacza znaczne oszczędności czasu i kosztów, a także redukcję zużycia papieru – podkreśla Maciej Przybyszewski, Członek Zarządu Superpolisa Ubezpieczenia.
Grupa Superpolisa od lat inwestuje w nowoczesne technologie, umacniając swoją pozycję lidera w cyfryzacji usług. Wdrożenie platformy SIGNIUS Professional to kolejny krok Grupy Superpolisa w kierunku cyfryzacji procesów biznesowych, umożliwiający zdalne, szybkie i bezpieczne podpisywanie umów z agentami, pośrednikami oraz kontrahentami.
Z ostatniego badania przeprowadzonego przez Krajową Izbę Rozliczeniową oraz Związek Banków Polskich wynika, że kwalifikowany podpis elektroniczny jest coraz częściej wykorzystywany przez Polaków w życiu codziennym. Aż 65 proc. respondentów deklarujących korzystanie z e-podpisu stosuje go głównie do celów prywatnych. Co istotne, 36 proc. badanych wskazało, że podpis elektroniczny jest szczególnie przydatny przy zawieraniu umów na usługi ubezpieczeniowe. Wyniki te podkreślają rosnącą popularność e-podpisów w sektorze ubezpieczeń oraz potrzebę ich wdrażania przez firmy działające w tej branży, które chcą zwiększać wygodę i bezpieczeństwo formalności dla swoich klientów.
***
SIGNIUS S.A. oferuje szerokie spektrum rozwiązań zgodnych z rozporządzeniem unijnym eIDAS: nowoczesną platformę do zdalnego podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym i zaawansowanym, kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, zdalną wideoweryfikację klienta i znacznik czasu. Tworzy innowacyjne technologie napędzające transformację cyfrową i wspierające rozwój przedsiębiorstw. Centrala Spółki mieści się w Poznaniu, a biura sprzedaży w Warszawie i Berlinie.
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
Dyrektywa NIS2 – edukacja firm MŚP kluczem do sukcesu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.