Startuje promocja Huawei AppGallery w radiu i telewizji
Huawei wystartował z kampanią telewizyjną i radiową promującą autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery w połączeniu z komunikacją najnowszych smartfonów Huawei Y6p i Y5p. W spotach radiowych i telewizyjnych pojawił się ambasador marki Robert Lewandowski – w przypadku radia jest to pierwsza kampania Huawei z jego udziałem.
Do 24 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać 30 sekundowy spot telewizyjny promujący autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Klip nawiązuje do hasła „Odkrywaj w AppGallery”, które podkreśla najważniejsze cechy sklepu – bogatą ofertę polskich aplikacji, bezpieczeństwo użytkowania, a także dedykowane promocje za pobranie aplikacji AutoMapa, Allegro i Empik Go.
W przypadku AutoMapy jest to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go – bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.
Kampania promuje też najnowsze smartfony Huawei – Y6p i Y5p – i bardzo atrakcyjną ofertę przedsprzedażową związaną z wprowadzeniem ich na polski rynek. Każdy, kto do 24 maja zamówi smartfon Y6p, otrzyma opaskę sportową Huawei Band 4, a osoby, które kupią Y5p – opaskę sportową Band 3e.
30-sekundowa wersja spotu telewizyjnego: https://www.youtube.com/watch?v=5_Q2nBwSvas&feature=youtu.be.
15-sekundowa wersja (w emisji od 25 maja do 7 czerwca): https://www.youtube.com/watch?v=_4M0KkmmJ2Q&feature=youtu.be
Równolegle do kampanii telewizyjnej ruszyła kampania radiowa Huawei, w której po raz pierwszy pojawił się Robert Lewandowski. W największych rozgłośniach emitowane będą naprzemiennie 4 spoty, prezentujące korzyści oferowane konsumentom w Huawei AppGallery, a także najmocniejsze funkcje najnowszych smartfonów. Spoty będzie można usłyszeć w radiu do 28 maja.
Telewizja i radio są częścią kampanii marketingowej 360 stopni – działania digitalowe i PRowe rozpoczęły się wcześniej, bo już 7 maja.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.