Komunikaty PR

Startuje promocja Huawei AppGallery w radiu i telewizji

2020-05-21  |  11:00

Huawei wystartował z kampanią telewizyjną i radiową promującą autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery w połączeniu z komunikacją najnowszych smartfonów Huawei Y6p i Y5p. W spotach radiowych i telewizyjnych pojawił się ambasador marki Robert Lewandowski – w przypadku radia jest to pierwsza kampania Huawei z jego udziałem.

Do 24 maja w największych stacjach telewizyjnych można oglądać 30 sekundowy spot telewizyjny promujący autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Klip nawiązuje do hasła „Odkrywaj w AppGallery”, które podkreśla najważniejsze cechy sklepu – bogatą ofertę polskich aplikacji, bezpieczeństwo użytkowania, a także dedykowane promocje za pobranie aplikacji AutoMapa, Allegro i Empik Go.

 

W przypadku AutoMapy jest to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go – bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.

 

Kampania promuje też najnowsze smartfony Huawei – Y6p i Y5p – i bardzo atrakcyjną ofertę przedsprzedażową związaną z wprowadzeniem ich na polski rynek. Każdy, kto do 24 maja zamówi smartfon Y6p, otrzyma opaskę sportową Huawei Band 4, a osoby, które kupią Y5p – opaskę sportową Band 3e.

 

30-sekundowa wersja spotu telewizyjnego: https://www.youtube.com/watch?v=5_Q2nBwSvas&feature=youtu.be.

15-sekundowa wersja (w emisji od 25 maja do 7 czerwca): https://www.youtube.com/watch?v=_4M0KkmmJ2Q&feature=youtu.be

 

Równolegle do kampanii telewizyjnej ruszyła kampania radiowa Huawei, w której po raz pierwszy pojawił się Robert Lewandowski. W największych rozgłośniach emitowane będą naprzemiennie 4 spoty, prezentujące korzyści oferowane konsumentom w Huawei AppGallery, a także najmocniejsze funkcje najnowszych smartfonów. Spoty będzie można usłyszeć w radiu do 28 maja.

 

Telewizja i radio są częścią kampanii marketingowej 360 stopni – działania digitalowe i PRowe rozpoczęły się wcześniej, bo już 7 maja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.