Komunikaty PR

Sprawna komunikacja dzięki nowym osobistym rozwiązaniom od Poly

2021-02-03  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania press ( 0.05 MB )

Firma Poly (NYSE: PLT) zaprezentowała serię Poly Studio P – pierwszy w branży osobisty zestaw narzędzi wideokonferencyjny klasy profesjonalnej. Rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o ułatwieniu pracy zdalnej, pozwalając na swobodną oraz profesjonalną komunikację z wykorzystaniem obrazu i dźwięku z dowolnego miejsca.

Seria Poly Studio P została zaprojektowana z myślą o pracy z domu, mając na względzie skuteczność i wygodę pracowników zdalnych. Seria obejmuje urządzenia Poly Studio P5 Webcam, Poly Studio P15 Personal Video Bar oraz Poly Studio P21 Personal Conferencing Display. Zestawy Poly Studio P5 Kit umożliwiają sprawną współpracę dzięki połączeniu nowej kamery P5 z wybranymi zestawami słuchawkowymi lub z przenośnym zestawem głośnomówiącym Poly Sync, dzięki czemu znacznie optymalizują pracę zdalną. Osobiste rozwiązania wraz z aplikacją Poly Lens Desktop oraz abonamentem Poly+ pozwalają na skonfigurowanie zestawu sprzętowego i oprogramowania, aby uprościć zarządzanie urządzeniami wykorzystywanymi do pracy bez względu na miejsce jej wykonywania.

Precyzyjnie dostrojone układy optyczne i mikrofony zapewniają wyjątkową jakość obrazu i dźwięku. Urządzenia z serii umożliwiają stworzenie profesjonalnego obrazu nawet z domowego biura lub przestrzeni wspólnych w siedzibie firmy dzięki wyrazistym kolorom i automatycznej kompensacji słabego oświetlenia.

Zdaniem Światowego Forum Ekonomicznego na temat przyszłości zatrudnienia, aż 83% globalnych przedsiębiorstw objętych ankietą planuje w bliskiej przyszłości zapewnić więcej możliwości pracy zdalnej niż przed pandemią.[1] Z badań IDC wynika, że 62% firm stawiających na cyfrową transformację w dłuższej perspektywie już teraz inwestuje w urządzenia peryferyjne, takie jak zestawy słuchawkowe i kamery, z myślą o wyposażeniu wszystkich swoich pracowników w odpowiednie rozwiązania technologiczne.[2]

„Wkroczyliśmy w nową erę, w której zarówno zdalna nauka, świadczenia z zakresu telemedycyny czy firmowe burze mózgów odbywają się w Internecie z wykorzystaniem odpowiednich rozwiązań do komunikacji” — powiedział Tom Puorro, executive vice president and general manager of global products w firmie Poly. „Urządzenia audio i wideokonferencyjne to ostatni, ale i najważniejszy element, w procesie komunikacji w sieci. To właśnie od nich zależy jakość rozmowy, która może finalnie wpłynąć na osiągnięcie zamierzonego celu organizacji. Urządzenia z serii Poly Studio P gwarantują doskonałą jakość dźwięku i obrazu za każdym razem”.
Nowa seria Poly Studio P obejmuje następujące urządzenia:

  • Poly Studio P5 Webcam — indywidualna kamera internetowa z układem optycznym, który został zoptymalizowany pod względem potrzeb wideokonferencji. Kamera Poly Studio P5 oferuje rozdzielczość 1080p i cyfrowy zoom 4x. Ma wbudowaną osłonę obiektywu umożliwiającą pracę w trybie pozwalającym na zachowanie prywatności, mikrofon kierunkowy oraz gniazda USB do podłączenia zestawu słuchawkowego bez potrzeby dodatkowej konfiguracji.
  • Poly Studio P15 Personal Video Bar — osobisty moduł wideo działający w wysokiej rozdzielczości 4K, z automatycznym kadrowaniem obrazu oraz głośnikiem i mikrofonem z zaawansowaną technologią eliminacji dźwięków z otoczenia NoiseBlock AI.
  • Poly Studio P21 Personal Meeting Display — 21‑calowy monitor wideokonferencyjny z kamerą i mikrofonem, zapewniający najwyższą jakość wysyłanego i odbieranego obrazu i dźwięku. Urządzenie zostało wyposażone w układ dostosowania do natężenia światła w otoczeniu, dzięki czemu poprawia estetykę kadru i ogólną jakość nadawanego obrazu. Gniazda USB umożliwiają współpracę monitora Poly Studio P21 z dowolną aplikacją wideo zainstalowaną w komputerze PC lub Mac.
  • Poly Studio P5 Kit — kamera internetowa Poly Studio P5 połączona z wybranym urządzeniem osobistym, takim jak zestaw słuchawkowy Poly lub przenośny zestaw głośnomówiący Poly Sync. Uruchomienie sprzętu i nawiązanie łączności zajmuje tylko kilka sekund. Do wyboru są cztery gotowe kombinacje z przewodowymi lub bezprzewodowymi zestawami słuchawkowymi z rodziny Voyager lub Poly Blackwire, a także zestawy z Poly Sync.

Kompleksowe zdalne zarządzanie: aplikacja Poly Lens Desktop i abonament Poly+

Cała seria Poly Studio P ma dostęp do usługi zarządzania urządzeniami Poly Lens za pomocą nowej aplikacji Poly Lens Desktop. To rozwiązanie dedykowane jest szczególnie zdalnym pracownikom i właścicielom małych firm, w których nie ma osobnego zespołu IT. Poly Lens Desktop będzie również pomocne dla menedżerów IT poszukujących rozwiązania do zarządzania sprzętem udostępnianym zdalnym pracownikom i zapewnienia wsparcia technicznego jego użytkownikom.

Z pomocą aplikacji Poly Lens Desktop można łatwo przetwarzać dane dotyczące korzystania z urządzeń przez zdalnych pracowników w chmurze, jak i sprawnie zarządzać ich urządzeniami. To oprogramowanie wspiera również użytkowników, dając im wskazówki dotyczące konfiguracji sprzętu, optymalizacji oświetlenia, ustawienia kamery oraz ergonomii na stanowisku pracy. Osoba korzystająca z aplikacji może także otrzymywać spersonalizowane porady w zakresie zdrowia, takie jak przypomnienie o konieczności wstania od biurka, czy dbania o prawidłowe nawodnienie organizmu.

Oprócz nowej serii Poly Studio P i aplikacji Poly Lens – Poly wprowadza także specjalną usługę wsparcia Poly+ dla użytkowników urządzeń osobistych, która obejmuje:

  • rozszerzone wsparcie techniczne w trybie 24/7 na całym świecie, czyli możliwość kontaktu z dedykowanym ekspertem IT przez telefon, chat, lub konsultacje wideo,
  • przedłużoną 3‑letnią gwarancję wymiany produktu z dnia na dzień[3], czyli błyskawiczne wsparcie w sytuacji awaryjnej,
  • obsługę wszystkich kompatybilnych osobistych rozwiązań konferencyjnych Poly w jednej aplikacji (sterowanie ustawieniami urządzeń osobistych, aktualizacje oprogramowania i zaawansowane narzędzia do rozwiązywania problemów).

„Szefowie firm i specjaliści IT starają się wybierać właściwe urządzenia, które pozwalają nie tylko uprościć oraz usprawnić współpracę zespołu, ale również zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa” – powiedziała dr Amy Loomis, dyrektor ds. badań nad przyszłością metod pracy w IDC. „Profesjonalne zestawy słuchawkowe, produkty do wideokonferencji oraz zunifikowane systemy zarządzania urządzeniami gwarantują korzyści zarówno działom IT, właścicielom firm oraz samym pracownikom, zapewniając przy tym większą jednolitość doświadczeń w coraz bardziej rozproszonym środowisku pracy”.

Seria Studio P gwarantuje elastyczność i możliwość wyboru produktów, aby sprostać indywidualnym potrzebom hybrydowego modelu pracy. Seria Poly P umożliwia połączenie z wybranym dostawcą usług wideo w chmurze, w tym: Microsoft Teams, Zoom, GoTo by LogMeIn i StarLeaf.

Opisane produkty są dostępne w przedsprzedaży, a ich zakup będzie możliwy od kwietnia 2021 r. na Poly.com lub za pośrednictwem autoryzowanych przedstawicieli oraz w wybranych placówkach handlowych na całym świecie. Poly Studio posiada certyfikat Zoom oraz Microsoft Teams.


Więcej informacji na temat cen i dostępności urządzeń z nowej serii Poly Studio P:

  • Poly Studio P5 — osobista kamera internetowa
  • Poly Studio P15 — osobisty moduł wideo
  • Poly Studio P21 — osobisty monitor wideokonferencyjny
  • Poly Studio P5 Kit — kamera w zestawie z urządzeniami do komunikacji audio

Więcej informacji o najnowszym oprogramowaniu analitycznym oraz ofercie Poly w zakresie zarządzania urządzeniami, pomocy technicznej i serwisu znajduje się na stronach dostępnych pod linkami:

  • Aplikacja Poly Lens Desktop
  • Abonament Poly+

[1] Światowe Forum Ekonomiczne, Raport z prac Światowego Forum Ekonomicznego, październik 2020 r.

[2] Biuletyn informacyjny IDC, „Digital Work Transformation: Equipping the Hybrid Workforce Across the World”, styczeń 2021 r., nr dok. US47096420, sponsorowany przez Poly

[3] Wymagany aktywny abonament Poly+. Obowiązują postanowienia regulaminu usługi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej Biuro prasowe
2024-05-10 | 12:00

Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej

Warszawa, maj 2024 – Autodesk, został partnerem Polskiego Związku Firm Deweloperskich - największej organizacji branży deweloperskiej w Polsce, zaangażowanej w tworzenie najlepszych
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-30 | 10:00

Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm

Raport GXI 2024 opublikowany przez Equinix, światową firmę zajmującą się infrastrukturą cyfrową ujawnia, że do 2026 r. 80% firm będzie korzystać z infrastruktury cyfrowej w modelu subskrypcyjnym[1]. Rozwój i zwiększona
Technologie Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
2024-04-29 | 18:00

Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym

    W świecie badań naukowych i eksperymentów najbardziej liczy się precyzja. W branżach podlegających ścisłym regulacjom prawnym, takich jak farmaceutyka, przetwórstwo żywności i pakowanie, równie ważne jest bezpieczeństwo.   Ważenie laboratoryjne, podstawowy proces w różnych dyscyplinach naukowych, wymaga niezawodnego sprzętu, który umożliwi spójne i bezbłędne pomiary. OHAUS oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych wag, w tym wagi Pioneer™, Adventurer™ i Explorer™, zaprojektowanych z myślą o różnorodnych potrzebach nowoczesnych laboratoriów. Oprócz wyjątkowych możliwości ważenia wagi te mają również zaawansowane funkcje zarządzania prawami użytkowników, które optymalizują wydajność i zwiększają bezpieczeństwo.   Znaczenie zarządzania prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym   Laboratoryjne urządzenia wagowe są często obsługiwane przez wielu użytkowników o różnym poziomie wiedzy i różnych wymaganiach w zakresie dostępu. Prawidłowe zarządzanie prawami użytkowników ma kluczowe znaczenie dla zachowania integralności danych i zgodności z przepisami, a także sprzyja współpracy i produktywności w środowisku pracy.  Laboratory Balances   Zaawansowane zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym daje kilka ważnych korzyści, w tym kontrolę dostępu, odpowiedzialność za dane, zgodność z przepisami i prostsze szkolenia.   Kontrola dostępu: Zarządzanie prawami użytkowników umożliwia administratorom zdefiniowanie określonych ról i uprawnień dla każdego użytkownika. Dzięki temu tylko upoważnieni pracownicy mogą wykonywać określone czynności, zapobiegając nieautoryzowanym modyfikacjom i manipulacjom danymi. Odpowiedzialność za dane: Dzięki zarządzaniu prawami użytkowników każda czynność wykonywana na wadze jest przypisywana do określonego użytkownika. W przypadku rozbieżności lub błędów łatwiej jest zidentyfikować osobę odpowiedzialną i niezwłocznie rozwiązać problem. Zgodność z przepisami: Branże, takie jak farmaceutyki i przetwórstwo spożywcze, mają surowe wymagania regulacyjne, które wymagają przestrzegania rygorystycznych norm. Systemy zarządzania prawami użytkowników tworzą rejestr, który zapewnia szczegółowy zapis wszystkich działań podjętych na wadze, co ułatwia zachowanie zgodności z przepisami i prowadzenie audytów. Prostsze szkolenia: Personel laboratoryjny może mieć różny poziom doświadczenia. Zarządzanie prawami użytkowników upraszcza proces szkolenia, dzięki czemu nowym użytkownikom można przydzielić ograniczony dostęp, dopóki nie zapoznają się z urządzeniami i procedurami.   Seria OHAUS Pioneer   Wagi analityczne i precyzyjne OHAUS Pioneer są znane z niezawodności i wydajności. Te przystępne cenowo modele zaspokajają podstawowe potrzeby w zakresie ważenia laboratoryjnego: od instytucji edukacyjnych po przemysłowe ośrodki badawcze. Wagi Pioneer mają wytrzymałą konstrukcję umożliwiającą wszechstronne i długotrwałe użytkowanie: dolna część obudowy jest wykonana z metalowego odlewu a szalka ze stali nierdzewnej. Intuicyjne wagi Pioneer są wyposażone w czytelny wyświetlacz z drugą linią na dodatkowe informacje lub wskazówki, pasek do usuwania ładunków elektrostatycznych oraz złącze USB. Seria Pioneer zapewnia podstawowe bezpieczeństwo użytkownika dzięki danym wynikowym zgodnym z GLP/GMP oraz ochronie identyfikatorem użytkownika i hasłem.   Seria OHAUS Adventurer   Wagi analityczne i precyzyjne OHAUS Adventurer zostały zaprojektowane z myślą o zaawansowanej funkcjonalności i wszechstronności. Wyposażone w najnowszą technologię ważenia zapewniają dokładne wyniki w złożonych zadaniach ważenia. Wagi z serii Adventurer są wyposażone w duży kolorowy wyświetlacz dotykowy, który ułatwia obsługę i wizualizację danych. W zakresie bezpieczeństwa i identyfikowalności wagi z serii Adventurer idą o krok dalej i oferują pełną funkcjonalność zarządzania prawami użytkowników, w tym kontrolę kont użytkowników przez administratora i przypisywanie określonych ról, a także podpis elektroniczny. Funkcja 3-poziomowego zarządzania prawami użytkowników umożliwia wstępne ustawienie dostępu w oprogramowaniu dla jednego administratora, dwóch przełożonych i 10 użytkowników. Wagi Adventurer obsługują chronione hasłem konta użytkowników, zapobiegając nieupoważnionemu dostępowi do wrażliwych danych.   Seria OHAUS Explorer   Wagi analityczne Explorer i wagi precyzyjne Explorer stanowią szczytowe rozwiązanie laboratoryjne OHAUS, łącząc najnowocześniejszą technologię z niezrównaną precyzją. Dzięki zaawansowanym opcjom automatycznej kalibracji i osłony przeciwwiatrowej wagi Explorer idealnie nadają się do trudnych zastosowań wymagających najwyższej dokładności. System zarządzania prawami użytkowników w wagach Explorer został zaprojektowany z myślą o spełnieniu surowych wymagań branż podlegających regulacjom prawnym. Oferuje on zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, takie jak wielopoziomowa kontrola dostępu, podpisy elektroniczne i ochrona hasłem. Wbudowany moduł menedżera użytkowników umożliwia administratorom bezproblemowe dodawanie, modyfikowanie lub dezaktywowanie profili użytkowników w zależności od potrzeb, usprawniając przebieg pracy i zapewniając integralność danych. System zarządzania prawami użytkowników w wagach Explorer umożliwia administratorowi systemu utworzenie do 110 użytkowników i przypisanie ich do 1 z 4 wstępnie utworzonych grup o różnych prawach dostępu. To zapewnia bezpieczeństwo i pozwala na używanie wag Explorer w miejscach pracy wielu użytkowników, tak aby nieupoważnieni użytkownicy nie mogli zmieniać ustawień wagi. Wagi z serii Explorer są również wyposażone w SmarText™ firmy OHAUS, czyli graficzną platformę oprogramowania opartą na zastosowaniach, która zapewnia łatwy w obsłudze interfejs.   W dziedzinie ważenia laboratoryjnego zarządzanie prawami użytkowników ma zasadnicze znaczenie dla integralności danych, jakości współpracy i zgodności z przepisami. Wagi z serii OHAUS Pioneer, Adventurer i Explorer wyróżniają się nie tylko wyjątkową wydajnością ważenia, ale także zaawansowanymi funkcjami zarządzania prawami użytkowników.   Podsumowując te trzy linie produktów, wagi Pioneer są przeznaczone do ważenia podstawowego, wagi Adventurer nadają się wszystkich środowisk laboratoryjnych, a wagi Explorer są produktem klasy premium, oferującym kompleksowe zarządzanie prawami użytkowników i funkcję dziennika systemowego opracowaną specjalnie na warsztaty farmaceutyczne. Inwestycja w te innowacyjne urządzenia wagowe OHAUS to krok w kierunku zwiększenia wydajności i dokładności ważenia w laboratorium.      

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.