Smartwatche Huawei z serii Watch 3 już dostępne w Polsce
Flagowe smartwatche Huawei z serii Watch 3, działające w oparciu o system operacyjny HarmonyOS, od dzisiaj dostępne są w Polsce. W ofercie przedsprzedażowej, która potrwa od 17 czerwca do 8 lipca, można je kupić w atrakcyjnych zestawach z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei. Watch 3 Pro i Watch 3, oprócz długiego czasu pracy na jednym ładowaniu, funkcji monitorowania zdrowia i aktywności fizycznej, wyposażone są w nowe funkcje, w tym rozmowy głosowe eSIM.
Huawei Watch 3 Pro dostępny jest w dwóch wersjach – wersja Elite, z tytanową bransoletą, dostępna jest w rekomendowanej cenie detalicznej 2 399 zł, a wersja Classic, na skórzanym pasku, w cenie 1 999 zł. W przedsprzedaży, do 8 lipca, Watch 3 Pro dostępny jest w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds Pro.
Huawei Watch 3 dostępny jest w wersji Active (opaska z fluoroelastomeru) w rekomendowanej cenie detalicznej 1 699 zł lub w wersji Classic (na skórzanym pasku) za 1 799 zł. W przedsprzedaży, Huawei Watch 3 dostępny jest w zestawie ze słuchawkami bezprzewodowymi Huawei FreeBuds 4i.
Huawei Watch 3 Pro i Watch 3 w ofercie przedsprzedażowej dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom oraz u operatorów T-Mobile, Orange, Play i Plus. Oferta może różnić się w zależności od partnerów, szczegóły dostępne są w sklepach.
Ambasador marki w kampanii marketingowej
Sprzedaż najnowszych smartwatchy Huawei będzie wsparta kampanią marketingową 360 stopni z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego. Jej głównym elementem będzie kampania telewizyjna z udziałem ambasadora – spot, prezentujący najważniejsze cechy produktu, będzie można zobaczyć w największych kanałach telewizyjnych do 8 sierpnia. Kampania będzie miała również swoje odsłony w kanałach digital i social media marki, a także w postaci reklam na nośnikach zewnętrznych w największych miastach w Polsce.
Szlachetny design i wygoda użytkowania
Tarcza smartwatchy z serii Watch 3 pokryta jest wysokiej jakości szkłem i ma zakrzywione krawędzie. Dzięki zastosowaniu nanopowłoki ochronnej, wyświetlacz jest odporny na zarysowania i ślady odcisków palców.
Spód koperty w Huawei Watch 3 Pro wykonany jest z przyjaznego dla skóry, ceramicznego materiału – dzięki temu jego powierzchnia jest przyjazna w dotyku i gładka, co pomaga w stałym i dokładnym monitorowaniu tętna. Tarcza zegarka wykonana jest ze stopu tytanu klasy lotniczej, połączonego z kryształami szafiru, co gwarantuje najwyższą jakość i trwałość. Obrotowa koronka umożliwia wygodne i precyzyjne powiększanie i pomniejszanie obrazów oraz sterowanie opcjami menu.
Bateria w Watch 3 Pro działa nawet do 3 tygodni na jednym ładowaniu w trybie ultra, 7 dni w trybie LTE oraz 5 dni w trybie smart (podczas korzystania z funkcji eSIM). Model Watch 3 w trybie ultra umożliwia do 2 tygodni pracy na jednym ładowaniu, natomiast w przypadku korzystania z eSIM – do 3 dni. W obydwu modelach, zaledwie 10 minut bezprzewodowego ładowania pozwala na doładowanie baterii do 20% i 15 godzin pracy w trybie LTE.
System HarmonyOS w najnowszej serii smartwatchy przynosi również nowy wygląd interfejsu wyświetlacza – menu aplikacji oparte jest na motywie szachownicy, dzięki czemu odczytywanie informacji jest proste i wygodne. Huawei Watch 3 Pro umożliwia korzystanie z tarcz w formie interaktywnej, dzięki możliwości tworzenia spersonalizowanych animacji oraz wgrywania zdjęć czy filmów (wideo w zwolnionym tempie lub filmów poklatkowych).
Jeszcze łatwiejsza komunikacja
Smartwatche z serii Watch 3 obsługują usługę eSIM, dzięki czemu użytkownik może korzystać z tego samego numeru telefonu w smartfonie i w smartwatchu. Usługę eSIM będzie można zamówić od lipca u operatorów T-Mobile i Orange. Szczegółów dotyczących taryf należy szukać na stronach operatorów lub w punktach.
Nowe smartwatche Huawei obsługują również tryb SOS, dzięki któremu w nagłych przypadkach można połączyć się telefonicznie z lokalnymi służbami ratunkowymi. Urządzenia wyposażone są w funkcje umożliwiające śledzenie informacji o taksówkach czy statusu lotu podczas podróży, bez konieczności wyjmowania smartfona.
W serii Watch 3 znajduje się również preinstalowany sklep z aplikacjami AppGallery, który umożliwia instalowanie dodatkowych aplikacji na urządzenie.
Zdrowie i kondycja pod kontrolą
Smartwatche z serii Watch 3 obsługują aż 100 trybów sportowych, w tym 19 profesjonalnych dyscyplin, 12 rodzajów aktywności na świeżym powietrzu oraz 7 treningów halowych. Urządzenia rejestrują kluczowe dane, takie jak czas trwania treningu, spalone kalorie, tętno, postęp ćwiczeń czy czas regeneracji. Huawei Watch 3 i Watch 3 Pro wyposażone są w precyzyjny czujnik, który wykrywa temperaturę skóry na nadgarstku. Urządzenia obsługują także ulepszoną technologię TruSeen™ 4.5 z całodobowym monitorowaniem pulsu oraz natlenienia krwi SpO2, a także możliwość mierzenia poziomu stresu i jakości snu.
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.