Smartfony z serii Huawei P40 najlepszymi smartfonami fotograficznymi 2020 roku
Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+, najnowsze flagowe smartfony marki, zostały uznane za najlepsze fotograficzne smartfony 2020 roku przez międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych TIPA.
To czwarty rok z rzędu, kiedy smartfony Huawei z serii P otrzymują prestiżową nagrodę TIPA Awards, tym razem w edycji 2020.
TIPA to istniejące od 29 lat międzynarodowe stowarzyszenie wydawców mediów fotograficznych, którego celem jest obserwowanie i ocenianie trendów i produktów na rynku foto. Każdego roku zespół ekspertów i autorytetów z branży fotograficznej wyłania najlepszy sprzęt fotograficzny i przyznaje prestiżowe nagrody TIPA World Awards. Nagroda i znak TIPA Awards są najlepszą rekomendacją dla konsumentów i profesjonalistów, którzy szukają produktów fotograficznych najwyższej jakości.
Smartfony Huawei P40, P40 Pro i P40 Pro+ zostały docenione przez branżę fotograficzną przede wszystkim za innowacyjne podejście do fotografii mobilnej, najwyższą jakość oraz współpracę z legendą rynku fotograficznego, firmą Leica.
Smartfony z serii Huawei P40 wyposażone są w innowacyjny aparat fotograficzny Ultra Vision Leica o rozdzielczości 50 MP i rekordowej wielkości sensora na poziomie 1/1.28”, który rejestruje więcej światła niż konkurencyjne urządzenia. Nowe smartfony marki biją też rekordy w zakresie zoomu – model P40 Pro oferuje 50-krotny zoom cyfrowy, a model P40 Pro+ nawet 100-krotny.
Huawei P40 Pro znalazł się także na szczycie niezależnego rankingu DxOMark, który ocenia jakość fotografii mobilnej w smartfonach w skali całego świata – z rekordowym w historii tego rankingu wynikiem 128 punktów.
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Infrastruktura
Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych
Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.