Komunikaty PR

Smart hulajnogi amerykańskiej marki Bird w oficjalnej sprzedaży w Polsce

2021-04-12  |  10:13
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania png ( 0.86 MB )

Rozwiązania smart i solidne wykonanie 

Smart hulajnogi od Bird – One i Air – zostały wyposażone w inteligentny system zarządzania akumulatorem i Bluetooth. Dzięki połączeniu z aplikacją w języku polskim można sprawdzać historię pokonanych tras, poziom naładowania baterii, a także, w przypadku modelu One, dzięki modułowi GPS, także sprawnie lokalizować hulajnogę oraz otrzymywać powiadomienia w przypadku nieuprawnionej próby dostępu do urządzenia podczas, gdy blokada urządzenia jest aktywna. 

Producenci zadbali o komfort i bezpieczeństwo użytkowników hulajnóg nie tylko w postaci rozwiązań smart, ale także w kwestii doboru materiałów, z których wykonano urządzenia. Do produkcji ram zarówno w Bird One, jak i Bird Air, użyto aluminium klasy lotniczej – stopu z dodatkiem m.in. miedzi, który wyróżnia nie tylko niski ciężar właściwy, ale także odporność na ścieranie, wysoka wytrzymałość mechaniczna oraz właściwości izolacyjne. Hulajnogi są także odporne na zachlapania – wersja One posiada stopień ochrony IP34, a Air – IP35.

Bird One 

Flagowa ważąca 17,5 kilogramów e-hulajnoga Bird One posiada ramę wykonaną z aluminium klasy lotniczej – sama główka ramy urządzenia została stabilnie zamocowana, by zapewnić użytkownikowi bezpieczną i płynną jazdę. Pojazd charakteryzuje duży zasięg – urządzenie posiada akumulator o pojemności aż 12,8 mAh, dzięki któremu przejechać można nawet do 40 kilometrów na jednym ładowaniu, które trwa około 6 godzin. 

Model wyposażono również w wygodny wyświetlacz LED z prędkościomierzem i wskaźnikiem naładowania baterii, specjalnie zaprojektowane, 9-calowe bezdętkowe i odporne na przebicie opony, pozwalające na łatwiejsze pokonywanie krawężników, a także mocny 300W silnik napędowy z funkcją hamowania, który pozwala na rozwinięcie prędkości do 29 km/h. Dla większego bezpieczeństwa hamowanie pojazdu odbywa się nie tylko za pomocą manetki umieszczonej z przodu pojazdu, ale również tylnego hamulca bębnowego. Ponadto hulajnoga wyposażona została również w ulepszone oświetlenie LED z mocą do 40 lumenów. Blokowanie i odblokowywanie jej odbywa się za pomocą specjalnej, zainstalowanej na smartfonie aplikacji.

Bird Air 

Bird Air to lekki ważący zaledwie 13,6 kilogramów model inteligentnej e-hulajnogi amerykańskiego producenta, który może udźwignąć do 100 kilogramów. Posiada 250W silnik napędowy z funkcją hamowania i napędem na koło tylne, gwarantującym zwiększoną przyczepność i przyspieszenie podczas jazdy – prędkość maksymalna, jaką osiąga pojazd, wynosi do 25 km/h. Akumulator z szybkim ładowaniem w zaledwie 3-4 godziny pozwala na pokonanie dystansu do 25 km. E-hulajnoga wyposażona została również w wygodny wyświetlacz LED, pokazujący zarówno prędkość, jak i poziom naładowania baterii. Urządzenie można złożyć, aby wygodnie przetransportować je komunikacją miejską lub autem.

Bird Air to nie tylko mocny silnik i solidna rama, ale również opony, pozwalające na łatwiejsze pokonywanie krawężników, zapewniające bezpieczeństwo użytkowania – firma Bird wyposażyła model w odporne na przebicia specjalnie zaprojektowane bezdętkowe 8-calowe koła „never flat”.

Birdie 

Trójkołowa hulajnoga Birdie stworzona została z myślą o najmłodszych. Model, dostępny w trzech wersjach kolorystycznych – białej, czarnej i różowej – waży zaledwie 3 kilogramy. Podobnie jak w Bird One i Bird Air, rama pojazdu wykonana została z aluminium klasy lotniczej, charakteryzującym się m.in. wysoką wytrzymałością mechaniczną. Kierownica została pokryta gumową powłoką, zapewniając wygodny i pewny chwyt. Dla większego komfortu jazdy oraz wygodnego sterowania hulajnogą pojazd wyposażony został w szerokie uretanowe koła, charakteryzujące się odpornością na ścieranie i miękkością, co pozytywnie wpływa na komfort jazdy, wykonany z nylonu podest, a także kierownicę z regulacją wysokości, dzięki czemu można łatwo i szybko dostosować ją do wzrostu dziecka. Hulajnogi z serii Birdie udźwigną do 50 kilogramów i przeznaczone są dla dzieci od lat 3. 

Seria Birdie, podobnie jak Bird One i Bird One, posiadają amerykańskie i międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa.

Bird One dostępny jest w kolorze czarnym, białym i różowym w cenie 5999 złotych, Bird Air w kolorze czarnym i szarym za 3499 złotych i Birdie w kolorze czarnym, białym i różowym za 499 złotych na stronie https://riderstore.pl/pojazdy/bird/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.