Komunikaty PR

Smart hulajnogi amerykańskiej marki Bird w oficjalnej sprzedaży w Polsce

2021-04-12  |  10:13
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania png ( 0.86 MB )

Rozwiązania smart i solidne wykonanie 

Smart hulajnogi od Bird – One i Air – zostały wyposażone w inteligentny system zarządzania akumulatorem i Bluetooth. Dzięki połączeniu z aplikacją w języku polskim można sprawdzać historię pokonanych tras, poziom naładowania baterii, a także, w przypadku modelu One, dzięki modułowi GPS, także sprawnie lokalizować hulajnogę oraz otrzymywać powiadomienia w przypadku nieuprawnionej próby dostępu do urządzenia podczas, gdy blokada urządzenia jest aktywna. 

Producenci zadbali o komfort i bezpieczeństwo użytkowników hulajnóg nie tylko w postaci rozwiązań smart, ale także w kwestii doboru materiałów, z których wykonano urządzenia. Do produkcji ram zarówno w Bird One, jak i Bird Air, użyto aluminium klasy lotniczej – stopu z dodatkiem m.in. miedzi, który wyróżnia nie tylko niski ciężar właściwy, ale także odporność na ścieranie, wysoka wytrzymałość mechaniczna oraz właściwości izolacyjne. Hulajnogi są także odporne na zachlapania – wersja One posiada stopień ochrony IP34, a Air – IP35.

Bird One 

Flagowa ważąca 17,5 kilogramów e-hulajnoga Bird One posiada ramę wykonaną z aluminium klasy lotniczej – sama główka ramy urządzenia została stabilnie zamocowana, by zapewnić użytkownikowi bezpieczną i płynną jazdę. Pojazd charakteryzuje duży zasięg – urządzenie posiada akumulator o pojemności aż 12,8 mAh, dzięki któremu przejechać można nawet do 40 kilometrów na jednym ładowaniu, które trwa około 6 godzin. 

Model wyposażono również w wygodny wyświetlacz LED z prędkościomierzem i wskaźnikiem naładowania baterii, specjalnie zaprojektowane, 9-calowe bezdętkowe i odporne na przebicie opony, pozwalające na łatwiejsze pokonywanie krawężników, a także mocny 300W silnik napędowy z funkcją hamowania, który pozwala na rozwinięcie prędkości do 29 km/h. Dla większego bezpieczeństwa hamowanie pojazdu odbywa się nie tylko za pomocą manetki umieszczonej z przodu pojazdu, ale również tylnego hamulca bębnowego. Ponadto hulajnoga wyposażona została również w ulepszone oświetlenie LED z mocą do 40 lumenów. Blokowanie i odblokowywanie jej odbywa się za pomocą specjalnej, zainstalowanej na smartfonie aplikacji.

Bird Air 

Bird Air to lekki ważący zaledwie 13,6 kilogramów model inteligentnej e-hulajnogi amerykańskiego producenta, który może udźwignąć do 100 kilogramów. Posiada 250W silnik napędowy z funkcją hamowania i napędem na koło tylne, gwarantującym zwiększoną przyczepność i przyspieszenie podczas jazdy – prędkość maksymalna, jaką osiąga pojazd, wynosi do 25 km/h. Akumulator z szybkim ładowaniem w zaledwie 3-4 godziny pozwala na pokonanie dystansu do 25 km. E-hulajnoga wyposażona została również w wygodny wyświetlacz LED, pokazujący zarówno prędkość, jak i poziom naładowania baterii. Urządzenie można złożyć, aby wygodnie przetransportować je komunikacją miejską lub autem.

Bird Air to nie tylko mocny silnik i solidna rama, ale również opony, pozwalające na łatwiejsze pokonywanie krawężników, zapewniające bezpieczeństwo użytkowania – firma Bird wyposażyła model w odporne na przebicia specjalnie zaprojektowane bezdętkowe 8-calowe koła „never flat”.

Birdie 

Trójkołowa hulajnoga Birdie stworzona została z myślą o najmłodszych. Model, dostępny w trzech wersjach kolorystycznych – białej, czarnej i różowej – waży zaledwie 3 kilogramy. Podobnie jak w Bird One i Bird Air, rama pojazdu wykonana została z aluminium klasy lotniczej, charakteryzującym się m.in. wysoką wytrzymałością mechaniczną. Kierownica została pokryta gumową powłoką, zapewniając wygodny i pewny chwyt. Dla większego komfortu jazdy oraz wygodnego sterowania hulajnogą pojazd wyposażony został w szerokie uretanowe koła, charakteryzujące się odpornością na ścieranie i miękkością, co pozytywnie wpływa na komfort jazdy, wykonany z nylonu podest, a także kierownicę z regulacją wysokości, dzięki czemu można łatwo i szybko dostosować ją do wzrostu dziecka. Hulajnogi z serii Birdie udźwigną do 50 kilogramów i przeznaczone są dla dzieci od lat 3. 

Seria Birdie, podobnie jak Bird One i Bird One, posiadają amerykańskie i międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa.

Bird One dostępny jest w kolorze czarnym, białym i różowym w cenie 5999 złotych, Bird Air w kolorze czarnym i szarym za 3499 złotych i Birdie w kolorze czarnym, białym i różowym za 499 złotych na stronie https://riderstore.pl/pojazdy/bird/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.