Komunikaty PR

Smart hulajnogi amerykańskiej marki Bird w oficjalnej sprzedaży w Polsce

2021-04-12  |  10:13
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Do pobrania png ( 0.86 MB )

Rozwiązania smart i solidne wykonanie 

Smart hulajnogi od Bird – One i Air – zostały wyposażone w inteligentny system zarządzania akumulatorem i Bluetooth. Dzięki połączeniu z aplikacją w języku polskim można sprawdzać historię pokonanych tras, poziom naładowania baterii, a także, w przypadku modelu One, dzięki modułowi GPS, także sprawnie lokalizować hulajnogę oraz otrzymywać powiadomienia w przypadku nieuprawnionej próby dostępu do urządzenia podczas, gdy blokada urządzenia jest aktywna. 

Producenci zadbali o komfort i bezpieczeństwo użytkowników hulajnóg nie tylko w postaci rozwiązań smart, ale także w kwestii doboru materiałów, z których wykonano urządzenia. Do produkcji ram zarówno w Bird One, jak i Bird Air, użyto aluminium klasy lotniczej – stopu z dodatkiem m.in. miedzi, który wyróżnia nie tylko niski ciężar właściwy, ale także odporność na ścieranie, wysoka wytrzymałość mechaniczna oraz właściwości izolacyjne. Hulajnogi są także odporne na zachlapania – wersja One posiada stopień ochrony IP34, a Air – IP35.

Bird One 

Flagowa ważąca 17,5 kilogramów e-hulajnoga Bird One posiada ramę wykonaną z aluminium klasy lotniczej – sama główka ramy urządzenia została stabilnie zamocowana, by zapewnić użytkownikowi bezpieczną i płynną jazdę. Pojazd charakteryzuje duży zasięg – urządzenie posiada akumulator o pojemności aż 12,8 mAh, dzięki któremu przejechać można nawet do 40 kilometrów na jednym ładowaniu, które trwa około 6 godzin. 

Model wyposażono również w wygodny wyświetlacz LED z prędkościomierzem i wskaźnikiem naładowania baterii, specjalnie zaprojektowane, 9-calowe bezdętkowe i odporne na przebicie opony, pozwalające na łatwiejsze pokonywanie krawężników, a także mocny 300W silnik napędowy z funkcją hamowania, który pozwala na rozwinięcie prędkości do 29 km/h. Dla większego bezpieczeństwa hamowanie pojazdu odbywa się nie tylko za pomocą manetki umieszczonej z przodu pojazdu, ale również tylnego hamulca bębnowego. Ponadto hulajnoga wyposażona została również w ulepszone oświetlenie LED z mocą do 40 lumenów. Blokowanie i odblokowywanie jej odbywa się za pomocą specjalnej, zainstalowanej na smartfonie aplikacji.

Bird Air 

Bird Air to lekki ważący zaledwie 13,6 kilogramów model inteligentnej e-hulajnogi amerykańskiego producenta, który może udźwignąć do 100 kilogramów. Posiada 250W silnik napędowy z funkcją hamowania i napędem na koło tylne, gwarantującym zwiększoną przyczepność i przyspieszenie podczas jazdy – prędkość maksymalna, jaką osiąga pojazd, wynosi do 25 km/h. Akumulator z szybkim ładowaniem w zaledwie 3-4 godziny pozwala na pokonanie dystansu do 25 km. E-hulajnoga wyposażona została również w wygodny wyświetlacz LED, pokazujący zarówno prędkość, jak i poziom naładowania baterii. Urządzenie można złożyć, aby wygodnie przetransportować je komunikacją miejską lub autem.

Bird Air to nie tylko mocny silnik i solidna rama, ale również opony, pozwalające na łatwiejsze pokonywanie krawężników, zapewniające bezpieczeństwo użytkowania – firma Bird wyposażyła model w odporne na przebicia specjalnie zaprojektowane bezdętkowe 8-calowe koła „never flat”.

Birdie 

Trójkołowa hulajnoga Birdie stworzona została z myślą o najmłodszych. Model, dostępny w trzech wersjach kolorystycznych – białej, czarnej i różowej – waży zaledwie 3 kilogramy. Podobnie jak w Bird One i Bird Air, rama pojazdu wykonana została z aluminium klasy lotniczej, charakteryzującym się m.in. wysoką wytrzymałością mechaniczną. Kierownica została pokryta gumową powłoką, zapewniając wygodny i pewny chwyt. Dla większego komfortu jazdy oraz wygodnego sterowania hulajnogą pojazd wyposażony został w szerokie uretanowe koła, charakteryzujące się odpornością na ścieranie i miękkością, co pozytywnie wpływa na komfort jazdy, wykonany z nylonu podest, a także kierownicę z regulacją wysokości, dzięki czemu można łatwo i szybko dostosować ją do wzrostu dziecka. Hulajnogi z serii Birdie udźwigną do 50 kilogramów i przeznaczone są dla dzieci od lat 3. 

Seria Birdie, podobnie jak Bird One i Bird One, posiadają amerykańskie i międzynarodowe certyfikaty bezpieczeństwa.

Bird One dostępny jest w kolorze czarnym, białym i różowym w cenie 5999 złotych, Bird Air w kolorze czarnym i szarym za 3499 złotych i Birdie w kolorze czarnym, białym i różowym za 499 złotych na stronie https://riderstore.pl/pojazdy/bird/. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.