Skroutz Last Mile x SwipBox
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
W stolicy Grecji pojawiło się 1000 nowych automatów paczkowych SwipBox Infinity. Instalacja zewnętrznych urządzeń jest efektem współpracy na linii Skroutz Last Mile x SwipBox, która rozpoczęła się w marcu 2022 roku od zaledwie stu automatów.
Skroutz jest największą, grecką platformą e-commerce. Firma wspiera proces realizacji zamówień na każdym etapie. Oznacza to, że poza platformą zakupową online, dostarcza również paczki bezpośrednio do klientów końcowych, mając pełną kontrolę nad pierwszą oraz ostatnią milą podróży przesyłki.
Dzięki automatom Infinity, nie musimy wybierać pomiędzy jakością usług a wydajnością. Możemy dostarczać zarówno jedno, jak i drugie. Skupiamy się na zapewnieniu możliwie najlepszej obsługi w zakresie realizacji zakupów online. W e-commerce wszystko dzieje się szybko, a my musimy być elastyczni. Właśnie dlatego rozwinęliśmy współpracę ze SwipBox. Urządzenia można zainstalować w dowolnym miejscu w zaledwie 10 minut, co bardzo ułatwia nam skalowanie sieci – mówi Stefanos Katsimpas, Business Director w Skroutz Last Mile.
Główną zaletą SwipBox Infinity jest poprawa wydajności pracy kurierów, poprzez realizację skonsolidowanych dostaw, zmniejszenie liczby tzw. stopów oraz optymalizację kosztów ostatniej mili.
Za nami niezwykle ekscytujący i pouczający proces implementacji naszych automatów na rynku zupełnie odmiennym od skandynawskiego, na którym jesteśmy najmocniej zakorzenieni. W ciągu roku w Grecji zainstalowaliśmy 1000 urządzeń. 8 na 10 konsumentów, którzy skorzystali z naszego rozwiązania, robi to nadal. Liczby mówią więc same za siebie – dodaje Kasper Cort, CCO SwipBox.
Automaty SwipBox Infinity w Atenach funkcjonują pod nazwą Skroutz Point w dwóch różnych kolorach, pomarańczowym i czarnym. Skrytki są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji poprzez łącze Bluetooth i nie wymagają podłączenia do prądu. Dzięki temu ich instalacja jest łatwa oraz szybka, ponieważ nie ma potrzeby korzystania z zewnętrznego źródła zasilania ani natychmiastowego połączenia z Internetem.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.